Politiek Café

DeletedUser

Guest
Nou ja het is een manier om ODA te krijgen. Daarom zeg ik ook nog steeds dat ODA niet een juiste graadmeter hoeft te zijn hoe goed iemand is met aanvallen ;) En je mag best naar mijn ODA kijken hoor, lekker laag, zoals ik het fijn vind.
 

DeletedUser1319

Guest
Tja, die reactie zou ik ook geven als ik een waardeloze aanvaller was en voornamelijk intern :D
 

DeletedUser662

Guest
Hoe lang zou het duren voor betty b op grijs gaat? Zomervakantie gaat ze niet halen vrees ik.
Zou ze dan ook zo stil verdwijnen op het forum net alle anderen? Bedoel tot nu toe zijn alle schreeuwlelijkerds weg. Nog wat restjes die ook op de wereld ver weg zitten zijn er nog.
 

DeletedUser1319

Guest
Hoe lang zou het duren voor betty b op grijs gaat? Zomervakantie gaat ze niet halen vrees ik.
Zou ze dan ook zo stil verdwijnen op het forum net alle anderen? Bedoel tot nu toe zijn alle schreeuwlelijkerds weg. Nog wat restjes die ook op de wereld ver weg zitten zijn er nog.

Waarom zou ik op grijs gaan? Omdat jij me vanaf 7 dagen afstand aan het aanvallen bent? OMG!
 

DeletedUser662

Guest
Voel je je drang om aandacht om hier te melden dat je aangevallen word? Wellicht een hint naar je bondgenoten om os te sturen of wat wil je hiermee bereiken? Zie het eerst maar eens vol te houden tot je ons weer verblijd met je zinnige opmerkingen.
Wellicht eens om je heen kijken wie er nog achter je staat want het gaat hard met je aanhang.. Hard omlaag dat is.
 

DeletedUser1426

Guest
Uhm nee,
Lees ff goed...

Ik wacht gwn ff op m'n "hoi" die ik nog moet krijgen van Tidal.. 7 dagen wachten :p
 
Bovenaan