[P&P] Super Smash Bros

DeletedUser978

Guest
One and one and one is three!
We don't like King Dee Dee Dee!
Two and two and two is six!
He weighs like a ton of bricks!
"Hey! You pesky pink puffball! Are you ready for a team battle? Then let's go!"
 

DeletedUser397

Guest
censuur!!!! :mad:
ik wou serieus weten wat P&P was :eek:
als niet postage & packaging, wat dan wel?

want om OT te zijn moet ik weten of dit net als het top/flop stammen topic te gebruiken is, of wat het anders dan wel is
 

DeletedUser50

Guest
censuur!!!! :mad:
ik wou serieus weten wat P&P was :eek:
als niet postage & packaging, wat dan wel?

want om OT te zijn moet ik weten of dit net als het top/flop stammen topic te gebruiken is, of wat het anders dan wel is
Uit de forumregels:

§4: P&P (Politiek en Propaganda)
Het idee van P&P is berichten over lopende conflicten om te proberen informatie, ideeën en geruchten te verspreiden om zo jezelf te helpen of je tegenstanders te schaden. P&P kan een waardevolle tool op het forum en een nieuw element in het spel zijn. Zorg ervoor dat een P&P topic als prefix P&P heeft. Persoonlijke aanvallen en flamen is niet toegestaan.
Goede P&P voorbeelden zijn: Speler Henk is een lafaard omdat hij zijn troepen verstopt voor onze aanvallen." of "Castle Black zit vol met noobs die hun pijlen niet recht kunnen schieten.".
Niet toegestane P&P voorbeelden: "Speler Henk heeft een door de rechtbank bestelde psychiater en moet echt een leven zoeken."


Het is dus waarschijnlijk gestart door iemand die propaganda wilde voor zijn/haar stam, om zo onder de aandacht te komen.
 

DeletedUser940

Guest
censuur!!!! :mad:
ik wou serieus weten wat P&P was :eek:
als niet postage & packaging, wat dan wel?

want om OT te zijn moet ik weten of dit net als het top/flop stammen topic te gebruiken is, of wat het anders dan wel is
Politiek en propaganda?
 

DeletedUser397

Guest
had ik echt nooit gedacht :eek:
alternatief dacht ik aan party&play, zou gepast hebben met Super smash brothers :D
wow, iemand bij SSB kent zijn forumregels dan beter als mij :p
zelf Amikrot blijkbaar xs
 

DeletedUser940

Guest
had ik echt nooit gedacht :eek:
alternatief dacht ik aan party&play, zou gepast hebben met Super smash brothers :D
wow, iemand bij SSB kent zijn forumregels dan beter als mij :p
zelf Amikrot blijkbaar xs
Ik heb een langlopende carrière als forummod gehad bij het TW1 forum, ja? :p
 

DeletedUser

Guest
Ziet er een veelbelovende stam uit, al snap ik niet goed waarom jullie allemaal dezelfde richting uitgegaan zijn vanaf het begin. Jullie liggen met z'n allen op een zakdoek, waardoor jullie elkaars farm- en uitbreidingsmogelijkheden serieus verhinderen. Dus vanwaar deze keuze?
 

DeletedUser397

Guest
Ziet er een veelbelovende stam uit, al snap ik niet goed waarom jullie allemaal dezelfde richting uitgegaan zijn vanaf het begin. Jullie liggen met z'n allen op een zakdoek, waardoor jullie elkaars farm- en uitbreidingsmogelijkheden serieus verhinderen. Dus vanwaar deze keuze?
werking van provinciegrenzen en geloof zorgen toch voor een ietwat anders tactisch spel dan bv TW1 kende
ook, als SSB niet (of nauwelijks) verder gaat recruiten, hebben ze zo een mooi centrale cluster om van daaruit naar buiten open te groeien/bloeien
is deel van het succesverhaal van GAS op Alnwick, zorg dat ge een stevig en veilig stamcentrum hebt en groei naar buiten toe, zo heeft iedereen steeds maar 1 frontlinie en is zijdelings gedekt door stamgenoten en met een veilig achterland om van daaruit het front te stacken
 

DeletedUser

Guest
I see. En wat is juist de werking van de provinciegrenzen en geloof waarover je sprak? Dat zijn inderdaad termen waar ik in TW1 geen rekening mee moest houden en dus niets van af weet. Of is er ergens een duidelijke FAQ te vinden over die "nieuwe" concepten? :)
 

DeletedUser397

Guest
I see. En wat is juist de werking van de provinciegrenzen en geloof waarover je sprak? Dat zijn inderdaad termen waar ik in TW1 geen rekening mee moest houden en dus niets van af weet. Of is er ergens een duidelijke FAQ te vinden over die "nieuwe" concepten? :)
De WIKI is nooit geen slechte startplaats voor basic informatie
Kort:
Provincies worden afgebakend door de provinciegrenzen (met nog wel wat bugs, wat ervoor zorgt dat een dorp soms aan de foute provincie toegewezen wordt), en enkel binnen de provincies waar ge een kerk hebt kunt ge met 100% geloof aanvallen. De gelovige paladijn (standbeeld lvl 5) kan dit voor 1 aanvalsleger omzeilen, maar dat is het dan ook). Heb je ergens geen geloof, dan vallen de troepen maar met 50% van hun aanvalskracht aan (alsook verdedigen).
Maar best dus de wiki eens doorlezen en het forum met behulp van bv de zoekfunctie naar meer info afschuimen. Als er dan nog vragen resten kunt ge die altijd in het vragen en hulp topic kwijt, modjes en spelers met goede spelkennis helpen dan graag verder.
 

DeletedUser

Guest
En zelfs al waren we in een andere richting gestart, we waren zo snel er bij dat we alsnog naast elkaar zouden liggen.
 

DeletedUser

Guest
Welke kleur paddenstoel zou jij kiezen?
Blauw, Paars of Rood?
 

DeletedUser516

Guest
De WIKI is nooit geen slechte startplaats voor basic informatie
Kort:
Provincies worden afgebakend door de provinciegrenzen (met nog wel wat bugs, wat ervoor zorgt dat een dorp soms aan de foute provincie toegewezen wordt), en enkel binnen de provincies waar ge een kerk hebt kunt ge met 100% geloof aanvallen. De gelovige paladijn (standbeeld lvl 5) kan dit voor 1 aanvalsleger omzeilen, maar dat is het dan ook). Heb je ergens geen geloof, dan vallen de troepen maar met 50% van hun aanvalskracht aan (alsook verdedigen).
Maar best dus de wiki eens doorlezen en het forum met behulp van bv de zoekfunctie naar meer info afschuimen. Als er dan nog vragen resten kunt ge die altijd in het vragen en hulp topic kwijt, modjes en spelers met goede spelkennis helpen dan graag verder.

deel over co-op op wiki kan je overslaan die komt er toch nooit :p
 
Bovenaan