[P&P] Super Smash Bros

DeletedUser397

Guest
allemaal 1 post accounts, dus nix of niemand da gechecked kan worden
kunnen topspelers zijn, maar evenzeer flopspelers
feit dat ze hier gecoordineerd posten is toch al iets
zien of het ingame even goed gesmeerd loopt ^^
 

DeletedUser978

Guest
Gelieve dit niet zomaar te posten op het forum (de forumadmins willen het graag proper houden en dus moet je enkel een link of de video in een spoiler plaatsen ;) )
Dat maak ik zelf wel uit :p Maar ik zal er rekening mee houden
 

DeletedUser940

Guest
Dus je maakt een nintendo-gerelateerd account en je begint bij jullie windrichting?
Erg elite. :p
 

DeletedUser

Guest
Dus je maakt een nintendo-gerelateerd account en je begint bij jullie windrichting?
Erg elite. :p
Pre-made = pre-made. Leden zijn intern al bekend.

allemaal 1 post accounts, dus nix of niemand da gechecked kan worden
kunnen topspelers zijn, maar evenzeer flopspelers
feit dat ze hier gecoordineerd posten is toch al iets
zien of het ingame even goed gesmeerd loopt ^^

We mogen niet meer onder onze eigen accountjes starten met z'n allen anders gaat men ragequitten enzo :(

Hier is een tip:
we zijn niet van ECV..
 

DeletedUser516

Guest
Pre-made = pre-made. Leden zijn intern al bekend.



We mogen niet meer onder onze eigen accountjes starten met z'n allen anders gaat men ragequitten enzo :(

Hier is een tip:
we zijn niet van ECV..

het feit dat je je zelf al met ECV gerelateerde stammen vergelijkt zegt gelijk genoeg over het niveau :) .... en je mag van mij wel onder je oude account beginnen hoor , er is niemand die ik al zo pro vond de afgelopen 5 werelden waarvan ik zeg , poeh poeh daar moet je gelijk achteraan ;)
 

DeletedUser940

Guest
Pre-made = pre-made. Leden zijn intern al bekend.

We mogen niet meer onder onze eigen accountjes starten met z'n allen anders gaat men ragequitten enzo :(

Ik las het verkeerd, vandaar mijn domme opmerking.
Verder is het overduidelijk dat jullie roem willen, wat gegund is. Is het niet beter om het op jullie 'echte' account te krijgen? :)
 

DeletedUser452

Guest
Het is dan ook aan te raden om niet in het zuid-oosten te starten mocht men een leuke kans willen hebben tijdens de start.

GG HF!
Goede tactiek :) Iedereen gaat nu op zuid-oosten klikken uit nieuwsgierigheid om er dan achter te komen dat jullie aan de andere kant zijn begonnen.
Dus weinig goede tegenstanders en vrij spel XD
 

DeletedUser397

Guest
Goede tactiek :) Iedereen gaat nu op zuid-oosten klikken uit nieuwsgierigheid om er dan achter te komen dat jullie aan de andere kant zijn begonnen.
Dus weinig goede tegenstanders en vrij spel XD
reversed psychology?
tot zich een andere "elitestam" juist ook daar heeft genesteld, dan zien we snel wie van de twee het waard is om door te blijven gaan
 
Bovenaan