[P&P] Anti C.Rusher coalitie

DeletedUser

Guest
agJIP.gif
Altijd leuk zulke topics!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser397

Guest
images

Zal dit genoeg zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser602

Guest
Hé waar zijn de spoilers gebleven boys?? :rolleyes:

11388946.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser722

Guest
Ik heb even een vraagje voor je Rusher. Hoeveel kronen heb je op deze wereld er al doorheen gejaagd ? Heb namelijk de stats even bijgehouden, en op je telefoon kun je mooi de achievements zien en met hoeveel % je bent met een bepaalde achievement. Ik heb hier bijvoorbeeld waargenomen dat ik al heel wat meer troepen heb gemaakt dan jij, op de fair-play manier.Ook verschillen onze grondstoffen die we geplunderd hebben maar minder dan een miljoen. Maarja, jij kunt natuurlijk wel je wachtrijen vullen met peperdure upgrades van je boerderij, dat is het voordeel als je alle troepen met kronen koopt.

Gezien jouw nummer 1 positie op zowel de puntenranglijst als de ODA ranglijst, ben ik wel benieuwd hoeveel geld je in je kazernes moet stoppen om dit allemaal te bereiken en de spelers die minder kronen kopen voor te blijven.

Ik wacht nieuwsgierig af ^^
 

DeletedUser765

Guest
Waarom is het voor zoveel mensen moeilijk om te accepteren dat er nou eenmaal kronen in het spel zitten, ja de één geeft er 1000 euro aan uit en de ander 10 euro. INNOGAMES heeft dat nou eenmaal als optie toegevoegd in het spel en dankzij de mensen die kronen kopen wordt het spel staande gehouden.
Zonder de kronen gebruikers zou dit spel niet draaide blijven.
Zelfs bij TW1 moest je een premium account aanschaffen om fatsoenlijk te kunnen spelen.
Het is juist zeldzaam als je spelers in de top tegenkomt die absoluut geen kronen hebben gebruikt.
Ik koop zo nu en dan ook kronen en dat zal dan wel unfair zijn tegenover de gemiddelde speler in het spel, pay2win.
Dus als iemand 10 euro kronen gebruikt hoor je er niks over, van 1000 kronen bijv. kan je genoeg kopen.
Zolang je het niet merkt is het ook niet erg, stiekem doen we het allemaal wel eens! Maar omdat C.Rusher op de nummer één staat met een behoorlijke voorsprong moeten we maar ons even gaan afvragen waarom die zoveel kronen koopt.
Stelletje hypocrieten.
Als je er dan toch zo'n hekel aan hebt kun je altijd gewoon stoppen hoor.

Ohja en het grappige is dat zodra zulke spelers bij je in de stam zitten je het geen hol uitmaakt.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben inderdaad heel blij dat ik dankzij de spelers die zelf kronen kopen dit spelletje gratis kan spelen, en zoals al herhaaldelijk gezegd, met alleen kronen kopen kom je er niet, C.rusher kan dit spelletje ook gewoon verschrikkelijk goed spelen
 

DeletedUser722

Guest
Ja, ik ben blij dat ik dit spel gratis kan spelen en ja, C.Rusher is een zeer goede speler, dat hoor je mij ook niet zeggen. Vind het dan wel weer jammer dat twee van zijn stamgenoten dit moeten vermelden, en niet een neutraal persoon.

Maar zoals ik al zei, ik ben gewoon nieuwsgierig. Aangezien spelers zoals ik meer troepen maken in de kazerne dan C.Rusher, wil ik gewoon weten wat dat hem kost :)
 

DeletedUser397

Guest
rens;n18603 zei:
en niet een neutraal persoon.
klein probleempje daarmee: weinig non-top stammen spelers zitten hier op het forum (of reageren allesinds), dus de pool van mogelijke reaguurders is beperkt tot TAX leden, anti-Crusher spelers en een aantal popcornvreters :p
 

DeletedUser602

Guest
#popcornvreter, ik voel me heel erg aangesproken nu xD
Ik heb er serieus ook geen moeite mee om kronen te kopen. Op TW1 was dit een MUST om je miljoenen accounts draaiende te houden. Zo pay-to-win is het niet eens, want met weinig moeite en beetje ongeluk worden die troepen ook zo weer gesloopt (spreek uit ervaring LOL).
 

DeletedUser765

Guest
Ja en ik geef toe ik zou het ook niet leuk vinden als ik vroegtijdig in het spel wordt aangevallen door iemand die zn troepen kroont. Maar als je een paar maand wacht tot spelers rond de 100 dorpen hebben zul je geen verschil zien tussen non-kroon spelers en spelers die kronen gebruikt hebben of nog steeds gebruiken.
Ja dat zul je gaan merken als je iemands muur breekt naar 0 en na 3 uur weer aanvalt en dan opeens weer 18 is (spreek uit ervaring)
 

DeletedUser

Guest
rens;n18597 zei:
Ik heb even een vraagje voor je Rusher. Hoeveel kronen heb je op deze wereld er al doorheen gejaagd ? Heb namelijk de stats even bijgehouden, en op je telefoon kun je mooi de achievements zien en met hoeveel % je bent met een bepaalde achievement. Ik heb hier bijvoorbeeld waargenomen dat ik al heel wat meer troepen heb gemaakt dan jij, op de fair-play manier.Ook verschillen onze grondstoffen die we geplunderd hebben maar minder dan een miljoen. Maarja, jij kunt natuurlijk wel je wachtrijen vullen met peperdure upgrades van je boerderij, dat is het voordeel als je alle troepen met kronen koopt.

Gezien jouw nummer 1 positie op zowel de puntenranglijst als de ODA ranglijst, ben ik wel benieuwd hoeveel geld je in je kazernes moet stoppen om dit allemaal te bereiken en de spelers die minder kronen kopen voor te blijven.

Ik wacht nieuwsgierig af ^^

Hoi Rens!

Voor jou heb ik een korter antwoord dan voor Lilyan (sorry Michael!). Ben hier gestart met een restant Kronen van NL01, niks spectaculairs, heb vervolgens Kronen van Inno gesponsord gekregen door mee te doen aan de ODA wedstrijd en daarna heb ik nog eenmalig 1k kronen gekocht toen ik richting derde prov ging om toch tijdig in de ochtend een kerk neer te kunnen zetten omdat ik er snachts voor koos om te slapen. ^^ En dat is het. Vandaar ook de hierboven geuitte frustratie over het feit dat mensen maar blijven roepen dat ik mijn spelwinst koop en voor honderden Euro's in het spel steek. Ik ben gewoon een student, heb een studentenlening, bijbaantje, en sinds ik geen drugs deal voor mn bijbaantje heb ik echt niet zoveel te besteden om dat in tw2 te steken :p spendeer het liever aan bier en mn vriendin ;)

Dus moet ik je teleurstellen, ik stop geen geld in het spel om kazernes te laten draaien.
 

DeletedUser722

Guest
C.Rusher;n18618 zei:
Hoi Rens!

Voor jou heb ik een korter antwoord dan voor Lilyan (sorry Michael!). Ben hier gestart met een restant Kronen van NL01, niks spectaculairs, heb vervolgens Kronen van Inno gesponsord gekregen door mee te doen aan de ODA wedstrijd en daarna heb ik nog eenmalig 1k kronen gekocht toen ik richting derde prov ging om toch tijdig in de ochtend een kerk neer te kunnen zetten omdat ik er snachts voor koos om te slapen. ^^ En dat is het. Vandaar ook de hierboven geuitte frustratie over het feit dat mensen maar blijven roepen dat ik mijn spelwinst koop en voor honderden Euro's in het spel steek. Ik ben gewoon een student, heb een studentenlening, bijbaantje, en sinds ik geen drugs deal voor mn bijbaantje heb ik echt niet zoveel te besteden om dat in tw2 te steken :p spendeer het liever aan bier en mn vriendin ;)

Dus moet ik je teleurstellen, ik stop geen geld in het spel om kazernes te laten draaien.


Bedankt voor je snelle antwoord. Dan weet ik genoeg :)
 

DeletedUser790

Guest
Wat een geblaat lol!

laten we ons eens allemaal met ons eigen spelletje bemoeien loal!

volgens mijn wilt iedereen gewoon C.Rusher zijn hahahahahha!
 

DeletedUser633

Guest
Wel lachen dit topic :p

Maar moet wel zeggen dat ik veel respect heb voor C.Rusher hoor. Doet gewoon z'n ding en je hoort mensen wel negatieve dingen over hem zeggen, maar andersom totaal niet. Het maakt met ook niet uit of ie munten gebruikt of niet. Wel grappig dat ie zonder veel munten gebruikt toch eerste staat :p Munten kunnen we dus ook niet de schuld geven. Laten we z'n school maar de schuld geven voor zoveel vrije tijd :p
 

DeletedUser790

Guest
Yuhlin;n18701 zei:
Wel lachen dit topic :p

Maar moet wel zeggen dat ik veel respect heb voor C.Rusher hoor. Doet gewoon z'n ding en je hoort mensen wel negatieve dingen over hem zeggen, maar andersom totaal niet. Het maakt met ook niet uit of ie munten gebruikt of niet. Wel grappig dat ie zonder veel munten gebruikt toch eerste staat :p Munten kunnen we dus ook niet de schuld geven. Laten we z'n school maar de schuld geven voor zoveel vrije tijd :p


LOL JUUSTEM! xD hahahahahha hijs wel goed
 

DeletedUser

Guest
De gemiddelde HBO'er zit overdag nu eenmaal veel achter de laptop tijdens college's ;)
 

DeletedUser633

Guest
Valt mee hoor. Ligt denk ik dan aan je opleiding. Tuurlijk er zijn wel veel laptops, maar valt uiteindelijk wel mee (uit mijn ervaring).
 
Bovenaan