[P&P] Anti C.Rusher coalitie

DeletedUser

Guest
Lieve gefrustreerde jongens & meisjes,

Met veel genoegen heb ik vernomen dat er een plan is opgezet vanuit de mannen van Respect (Drachenfels' respectvolste massastam), om een poging te wagen mij van de wereld te stoten. Nu kan ik begrijpen dat men zich bedreigt voelt, en dat vind ik eigenlijk best wel schattig. Wat ik tevens hoor is dat ik naar het schijnt voor honderden euro's aan Kronen in het spel steek. Dat valt dan weer mee. Het is voornamelijk iets waardevollers wat ik in het spel steek: Tijd. Echter haal ik er ook heel veel uit, spelplezier, kameraadschap en leedvermaak. Ook een bericht als dat van de coalitie vervult mij dus weer met veel genoegen.

Dus terug On-topic. Ik heb vernomen dat er plannen zijn, ik hoop van harte dat jullie deze doorzetten! Ik verveel me namelijk een beetje door het gebrek aan weerstand en de afstand tussen mij en andere 'topspelers'. Een beetje uitdaging zoals deze neem ik dan ook graag met beide handen aan! Kijken of we deze wereld wat interessanter kunnen maken. En toen vroeg ik mij af, hoe doen we dat? Want als de 'coalitie' iets wilt bereiken zullen ze toch schade moeten toebrengen. Daar zullen edels aan te pas moeten komen. En ik zie niet veel coalitieleden hier toe in staat. Maargoed als men dus zover wil gaan, dan ga ik mee!

Wat ik dus voorstel:
Ik bied degene die binnen 2 weken mijn hoofddorp over kan nemen 1k Kronen aan!

Een ideale motivatie voor iedereen van de coalitie die momenteel nog alleen met grootspraak bezig is.
De uitdaging staat, Alea iacta est.

Tot spoedig?
 

DeletedUser602

Guest
Hahahahaha wauw, je bent nu echt mijn held met deze post xD
Good Old Times, TW1 style. Ik houd ontzettend veel van een potje worstelen, waaruit achteraf blijkt dat het om potje duim worstelen gingen.

Zoals je zelf zegt, zal me benieuwen wanneer die edels gaan rollen. Treintje zou wel handig zijn en er zijn nog niet veel die dat hebben ^^

Ik wens alle partijen veel geluk, had graag meegedaan, maarjah een stam als respect, moet eerst zijn naam maar eens verdienen voordat ze zichzelf 'respect' mogen noemen :)
 

DeletedUser397

Guest
C.Rushers deurklopper

[SPR]
testicles.jpg
[/SPR]

voor degene die hun kans willen wagen, bij aankomst even aankloppen
 

DeletedUser516

Guest
geloof niet dat er een coalitie komt of hoe dat ook heten mag hoor ? heb die gesprekken gezien :p niemand kan en durft wat hahaha dus geniet van de vrije status ;) kwamen idd ideeen vanuit respect maar als niemand meedoet bij andere stammen en we wisten dat ze gingen asskissen bij jullie ;) dus zullen we het of 1 zelf moeten doen of 2 lekker laten doen en we zien wel , voor mij is het toch een grote van me bed show , volgens mij is de eerste TAX speler een dag reizen ... leuk voor later maar in het begin beetje ver ;)
 

DeletedUser602

Guest
Nu idd nog te ver, er zijn nog niet eens leuke clusters. Mocht je naar mij toe groeien kunnen we wel een leuk 'spelletje' gaan spelen hoor C.Rusher :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik tel toch echt ongeveer 30 RSP dorpen binnen 12 uur afstand. Moet toch vast wel iets op te zetten zijn niet? Daarnaast zijn er genoeg mensen die wel hebben toegezegd uit angst buiten RSP in mijn directe omgeving. Denk dat ze gewoon even een goede aanvalscoördinator nodig hebben! :)



The Axe Effect - C.Rusher vs. De Coalitie - RESPECT!

1 - 0



Edit: Blijkbaar was dit een dubbelpost volgens de mods, excuuuus. Ik dacht maak een nieuwe aangezien het totaal niets met de vorige post te maken had :)
 

DeletedUser790

Guest
lol,

mijn respect heeft ie moet ik zeggen!

GE-WEL-DIG!!!!
 

DeletedUser602

Guest
Als je je dagelijkse lach kwartiertje weer moet hebben moeten we dit topic gewoon blijven lezen :eek:

Ik ben op 8 uur loopafstand ook net mijn kwart clear en 2 edels verloren, tegenstander licht onderschat, nja boeien valt wel weer op te bouwen ^^
Respect vergeet niet, jullie kunnen 1k kronen winnen, anders gebruikt hij ze tegen jullie xD
 

DeletedUser

Guest
haha :D slimme zet rusher heb je al iets gehad of hebben ze nog niet durven kloppen?
 

DeletedUser

Guest
Nog geen enkele aanval binnen gehad van de coalitie. De originele datum was vandaag, blijkbaar hebben ze dat vertraagd. Al durf ik eerlijk te zeggen dat ik geen enkele aanval verwacht. Veel grootspraak van veel spelers, maar als puntje bij paaltje komt..
 

DeletedUser619

Guest
C.Rusher;n18132 zei:
Nog geen enkele aanval binnen gehad van de coalitie. De originele datum was vandaag, blijkbaar hebben ze dat vertraagd. Al durf ik eerlijk te zeggen dat ik geen enkele aanval verwacht. Veel grootspraak van veel spelers, maar als puntje bij paaltje komt..
ja jij lijkt te denken dat de wereld rond jou draait? beetje een ego aan het kweken?
en dat het nu leden van Respect! zijn of van een andere stam we kunnen ons niet allemaal bezig houden met jou... sommige hebben wel andere dingen tedoen dan de grote C.Rusher show

ps: niet dat ik veel tegen je kan maken maar al kon ik het moest ik je kronen nog niet hebben

Greetz Lilyan
 

DeletedUser

Guest
Hallo Lilyan!

Leuk dat je even langskomt in dit hoekje, dit heeft niet zo zeer met mijn ego te maken hoor, dit was puur een reactie op het vele geblaat en grootspraak van wereldfavorieten zoals MoneyConnect. De man die een stam oprichtte genaamd 'Crownless Kings' waarbij het de medeleden verboden werd om met Kronen te spelen. De man die mijn naam zowel ingame als op het forum steeds zwarter blijft maken met betrekking tot cheating, overmatig kroongebruik en verdere narigheid die ik hier niet zal herhalen. De man spuwt zoveel gal naar zoveel mensen dat het hem nog steeds blijft verbazen dat dergelijke informatie bij mij terecht komt. Spelers die in zijn stam spelen komen verontwaardigd naar me toe puur uit afschuw voor de haat die die man naar me heeft. En dat terwijl hij niet eens naast me ligt.

Een hypocriet natuurlijk, want zelf maakt hij ook overduidelijk gebruik van Kronen, misschien wel meer dan dat ik doe. Zo was dat duidelijk te zien in onze recente reeks aanvallen op hem waar in notime zijn boerderij en muur weer omhoogschoten. Als ik een profielschets zou maken van het type speler dat ik verwacht dat achter een dergelijk account zit stel ik me dan ook het volgende voor: (disclaimer, ik zeg niet dat hij dit is, noch probeer ik hem hiermee te beledigen, ik probeer alleen het psyche te doorgronden van soortgelijke spelers om zo een reden te vinden voor het gedrag)

Dergelijk gedrag komt duidelijk voort uit een verwarde man, iemand met te veel vrije tijd die waarschijnlijk leeft van de overheidscentjes. Het type wat vroeger vast wel wat te zeggen heeft gehad, maar ontslagen is uit zijn leidinggevende functie, of teruggetrokken is na een medische kwaal. Maar die zich nu nog steeds bezig houd met zijn 'leidinggevende rol', zijn drang om de touwtjes in handen te houden. Ook al heeft hij geen drol meer te zeggen over wie dan ook. Om deze drang te stillen zal zo'n type dan ook op zoek gaan naar andere mogelijkheden. Bijvoorbeeld mensen rondcommanderen op een spelletje zoals Hello kitty Island adventure, of, wanneer dat niet loopt zoals die wil, Tribal Wars 2 (tenzij die natuurlijk een My little pony type (brony) is, dan vervalt mijn eerdere uitspraak over HKIA). Hier aangekomen word het spel dan ook te serieus genomen en zal het een '2nd life' worden. De uitlaatklep van de gefrustreerde midlifecrisis man om toch nog een greintje genoegen te krijgen in het verdere verschrikkelijke leven. Alles wat in het spel gebeurd zal dan ook parallel staan aan het echte leven. Zijn demonen uit het echte leven nemen hier ook vorm.

Zo is er natuurlijk een ontzettende afschuw voor iedereen die het beter doet als hem, hij heeft zelf geen specifiek kundig talent buiten het manipuleren en beïnvloeden van andere mensen. Mensen die dus op zichzelf getalenteerd vooruitstreven wil hij dan maar ook al te graag van het voetstuk trappen. Hij zoekt naar redenen waarom hij, als narcist niet bovenaan staat. Hij is namelijk in zijn hoofd wel de beste. Bij de ene kan die het nog verantwoorden, die zal vast wel wat meer 'geluk' gehad hebben, of meer 'tijd' er in stoppen. Want dat, zijn natuurlijk prima redenen. Maar wanneer hij met zijn beperkte hersencapaciteit een groei niet kan begrijpen, dan moeten er andere oorzaken gezocht worden. Een primitieve behoefte, die onder andere heeft geleid tot het creëren van de godsdiensten. Dat wat voor de simpele ziel niet direct verklaard kan worden moet dan wel een bovennatuurlijke oorzaak hebben. In dit geval moet dat wel overmatig Kronengebruik zijn, talent, tijd en geluk spelen immers geen rol bij de personificatie van Lucifer. Neen, het moet en zal iets verschrikkelijks zijn. En om deze afschuw verder te laten manifesteren moet en zal dit met iedereen gedeeld moeten worden. Het is namelijk zijn persoonlijke missie om de wereld van deze duivel te verlossen. Naar verloop van tijd, wanneer dit kronengebruik niet langer meer geaccepteerd wordt als afschrikwekkende uitspraak zal deze profeet er een schepje bovenop moeten gooien, hij zal vast wel cheaten. Zijn ziel verruild hebben voor oneindige edelmannen.

Maar ik dwaal af, en maak misschien een te gespecificeerde profielschets. Maar wanneer je veel Criminal Minds kijkt ga je vanzelf denken dat je ook wel redelijk inzicht hebt in mensen en ze daadwerkelijk kan profilen. Maar, zoals ik al zei, dit is maar een schets van wat ik verwacht wat voor type iemand moet zijn alvorens er bepaald gedrag uit voort komt. Dit gaat niet letterlijk over één persoon, en is volledig open voor interpretatie.

Dit topic was dus aangemaakt als reactie op het feit dat de coalitie 'de wereld om mij liet draaien' ja, mensen die gezamenlijk gingen samenspannen om ervoor te zorgen dat ik vroegtijdig uit het spel gejaagd zou worden. (mocht je hieraan twijfelen heb ik genoeg quotes uit PM's hoor.) Echter wilde ze (de coalitie ) met dit plan stoppen toen ze er achter kwamen. Dat vond ik natuurlijk sneu voor ze aangezien ze die hoop wel mochten hebben. Maar anderzijds omdat het mij ook wel goed uit zou komen als mijn omgeving zijn troepen zou verspillen aan het doodgooien op mijn dorpen.

De kronen die ik daar 'tegen over gezet' heb zijn dan natuurlijk ook voor de show, puur al motivatie om tot actie te komen. Ik ging er net zo min van uit dat Respect een dorp zou pakken als dat je lokale F-jes een doelpunt zouden scoren vs. Real Madrid. In dat aspect had ik net zo goed 10k of 100k kronen kunnen opgeven. Echter klonk 1.000 gewoon realistischer.


Om toch nog een inzicht te geven in de daadwerkelijke reden waarom het mij zo voor de wind gaat zal ik voor de geïnteresseerden hieronder het e.e.a. toelichten om toch andere geruchten tegen te gaan ;)

[SPR]Het is aan te raden om je eerste dorpen offensief in te stellen. Doordat je direct je eigen tweede dorp aanmaakt kun je dat defensief opbouwen en de grootste speler in je directe omgeving overnemen om je 2e offensieve dorp te creëren. Continu blijven farmen, etc etc, en gewoon op zoek gaan naar noobs die wel hun dorp uitbouwen maar niet hun troepen.

Het gros van de dorpen die ik op Drachenfels heb overgenomen zijn dan ook van spelers die nooit meer dan 1.000 troepen hadden staan. En wanneer ze dit wel hadden is het een kwestie van de troepen naar het verkeerde dorp lokken doormiddel van fakes, misinformatie en dergelijke. Door dorpen te pakken zonder al te veel verlies te leiden kan men vervolgens makkelijk door blijven farmen, munten slaan, etc. Geen edels verspillen aan barbarendorpen of dorpen onder de 2.5k. Farm de spelers die je al sinds de start mooi klein houd, over het algemeen ben je de enige die dit doet in je omgeving en daarom zullen deze flink wat opleveren. Munten munten munten, queues 24/7 draaiende houden etc. Dit werkt natuurlijk het beste met een trein, zodat de spelers in kwestie geen gebruik maken van de grote hoeveelheid defnoobs in de omgeving. Uiteraard heb je voor een dergelijke strategie wel natuurlijk het geluk nodig dat er genoeg spelers in de buurt zitten met weinig troepen (check), je de tijd hebt om voldoende te farmen om de munten en troepen te bekostigen (check) en tevens het talent en de durf hebt om deze spelmethode te hanteren. (check) Het resultaat, spreekt denk ik voor zich. [/SPR]

Afsluitend, wil ik graag mededelen dat ik uiteraard een hoop gedoe verwacht rondom deze post, maar ook ik moet af en toe even het hartje luchten. Je word immers niet elke dag slachtoffer van veelvuldige smaad en laster. (Ja, dat laatste moest ik er in verwerken, het klinkt gewoon goed, niet? )

Met de immer vriendelijke groeten,

Wesley C. Rusher
 

DeletedUser602

Guest
Waarom zit ik hier nu met een big-smile op mijn gezicht en heb ik hier verder niks meer op aan te merken? :eek:
 

DeletedUser714

Guest
Doe je zo je best op een mooi stukje proza, wil ik beginnen met lezen, is dit het eerste wat me opvalt...

C.Rusher;n18557 zei:
Hallo Lilyan!

(...)

Zo is er natuurlijk een ontzettende afschuw voor iedereen die het beter doet als hem, hij heeft zelf geen specifiek kundig talent buiten het manipuleren en beïnvloeden van andere mensen. Mensen die dus op zichzelf getalenteerd vooruitstreven wil hij dan maar ook al te graag van het voetstuk trappen. Hij zoekt naar redenen waarom hij, als narcist niet bovenaan staat. Hij is namelijk in zijn hoofd wel de beste. Bij de ene kan die het nog verantwoorden, die zal vast wel wat meer 'geluk' gehad hebben, of meer 'tijd' er in stoppen. Want dat, zijn natuurlijk prima redenen. Maar wanneer hij met zijn beperkte hersencapaciteit een groei niet kan begrijpen, dan moeten er andere oorzaken gezocht worden. Een primitieve behoefte, die onder andere heeft geleid tot het creëren van de godsdiensten. Dat wat voor de simpele ziel niet direct verklaard kan worden moet dan wel een bovennatuurlijke oorzaak hebben. In dit geval moet dat wel overmatig Kronengebruik zijn, talent, tijd en geluk spelen immers geen rol bij de personificatie van Lucifer. Neen, het moet en zal iets verschrikkelijks zijn. En om deze afschuw verder te laten manifesteren moet en zal dit met iedereen gedeeld moeten worden. Het is namelijk zijn persoonlijke missie om de wereld van deze duivel te verlossen. Naar verloop van tijd, wanneer dit kronengebruik niet langer meer geaccepteerd wordt als afschrikwekkende uitspraak zal deze profeet er een schepje bovenop moeten gooien, hij zal vast wel cheaten. Zijn ziel verruild hebben voor oneindige edelmannen.

(...)
 

DeletedUser619

Guest
sanderv11;n18558 zei:
Waarom zit ik hier nu met een big-smile op mijn gezicht en heb ik hier verder niks meer op aan te merken? :eek:
geen idee, maar ik denk dat hij graag schrijft :p
 

DeletedUser765

Guest
Mooi stukje geschreven dacht ik zo. Nu maar wachten op een reactie van Moneyconnect *Grabs popcorn*
 
Bovenaan