NB

DeletedUser1517

Guest
Alacadabra, wat is dat voor een beest? Haha, heb geen idee wat je bedoelt
 

Peeters

Ervaren Lid
deathscythe96
Allee hoezo ben ik dan een TW-Flop? Omdat ik met een week achterstand begon , moest opboksen tegen meerdere mensen , en dan nog een schorsing kreeg omdat ik mijn INACTIEVE stamleden intern?

Ik heb onder andere accounts gespeeld , en meerdere werelden gewonnen , TW is een vrij simpel spel , nu ik zeg niet dat ik een TW-God ben
Eerder een decent speler.
Je gaat wel overal stoer doen over hoe goed jullie zijn en hoe slecht wij zijn? Dat zegt toch genoeg , je bent blij dat je eens ergens op de eerste plaats staat , uit alle strategie games zoals TW , is TW nog 1 van de simpele versies.
2 Rondes meedraaien en je kent de kneepjes wel.
En btw uit je antwoord blijkt dat je niet eens weet wat sarcasme is. Dus wees blij met deze overwinning , kan wel eens je laatste zijn.

en mogen we weten onder welke namen en werelden ? of heb je zo n ergen dingen gedaan :D
 

Peeters

Ervaren Lid
ik ben wat aant aankloten op wereld 26 op men eentje geloof ik als ik me niet vergist , ik heb altijd onder deze naam gespeeld
 

DeletedUser1935

Guest
Ik was gewoon beleefd hoor en vertelde gewoon waar het op stond. Dat ik nog niet heel veel bij heb kunnen dragen klopt, wegens drukte in RL die onverwachts kwam, kan gebeuren... maar je mag mijn stats checken en ze naast de jouwe leggen ;) Ik kom niet stoer doen, ik geef je gewoon een antwoord dat jij ziet als stoer doen. Niemand anders tilt er zwaar aan, maar jij loopt met je gezeur heel het forum onder te spammen, tja dan komt er reactie op.

Ik reageer op jou commentaar , lijkt me niet echt spam

deathscythe96
en mogen we weten onder welke namen en werelden ? of heb je zo n ergen dingen gedaan :D
Nah niet bepaald slechte dingen gedaan , de bedoeling was eig op Uruq al om niet meteen in de kijker te lopen daarom dat ik me ook een beetje op de achtergrond hield in het begin.

Maar ze zien me nu al als FLOP-speler , dus daar haal ik liever profijt uit ;)
 
Bovenaan