NB

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dit komt uit een eerder topic over nb-tijden, die meer variabel waren. Dus we hebben nu een gehad zonder nb, een nb tot 8u. En nu dan 23-7. Misschien weer een nieuwe stemronde houden voor de volgende.
 

DeletedUser1351

Guest
nieuw voorstel ivm NB :
van 10 tem 24 :)
geen helden die je edelen in je slaap of tijdens de ochtend :p
lekker chill dus
 

DeletedUser1935

Guest
Nee gewoon van 0.00 tot 6.00
Dat was nog steeds het beste
 

DeletedUser1935

Guest
Hoorde je de sarcastische noot niet? Dat is voor de echte virtuozen onder ons, dat leer je niet op de muziekschool... :p
Tegen wie denk je dat ik het had? Was een algemene mening , geen reactie op iemand anders.
Dat is begrijpend lezen , alleen voor mensen die geschoold zijn?
 

DeletedUser1517

Guest
nieuwe nb tijd ? :)
waarom niet terug naar 6:00
Nee gewoon van 0.00 tot 6.00
Dat was nog steeds het beste
Die "Nee" was duidelijk als antwoord op het voorgaande bericht. Moest het een nee zijn op het topic klopt jouw antwoord niet, aangezien jah fighter ook pleit voor dezelfde nachtbonus. Probeer je er niet uit te lullen en altijd op een groffe manier te antwoorden. Het maakt je er niet populairder op en je bereikt er niets mee. Veel plezier in je droomwereldje waar jij de beste bent, want in RL is het volgens mij gene vette! xxx
 

DeletedUser1935

Guest
Die "Nee" was duidelijk als antwoord op het voorgaande bericht. Moest het een nee zijn op het topic klopt jouw antwoord niet, aangezien jah fighter ook pleit voor dezelfde nachtbonus. Probeer je er niet uit te lullen en altijd op een groffe manier te antwoorden. Het maakt je er niet populairder op en je bereikt er niets mee. Veel plezier in je droomwereldje waar jij de beste bent, want in RL is het volgens mij gene vette! xxx

Wow wow , ik antwoordde op Dutch Pirate , maar wat jij wilt
Ow en me proberen te beledigen met dingen waar je niks van af weet is vrij nutteloos ;)
Zegt meer over jou als over mij ...
Want de regel ervoor zeg je nog hoe het slecht is om op een grove manier te reageren?

#Edit
En waar heb ik ooit beweerd dat ik de beste ben?

#Edit 2
Na de post te herzien kon mijn nee wel op de post slaan , aangezien het nu 23-7 is. Dus alleen terug naar 6 is niet hetzelfde als de ouwe gewoonte terug te gebruiken.
 

DeletedUser1935

Guest
Je kan ook op w26 spelen daar is het gewoon 00:00;)
Tot 8 Ja
Hij gaat eens een wereld winnen hoor , en kijk nu , hij kan het niet laten om het overal te melden ;)
Met 30 tegen 7 actieve leden is echt een prestatie , proficiat
Jij bent een TW-God
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Wow ik zeg toch niet dat wij gaan winnen? Ik zeg alleen dat nachtbonus op w26 om 00:00 pas begint. Maar dat mag ik dus niet zeggen?
En ik ben absoluut geen TW-God. Ik kan het nog lang niet zo goed, kom ik eerlijk voor uit. Ik leer nog heel veel nieuwe dingen. Maar bedankt voor het compliment, zou hetzelfde tegen jou willen zeggen. Maar jij bent al helemaal geen TW-God, eerder een TW-Flop:)
 

DeletedUser1935

Guest
Wow ik zeg toch niet dat wij gaan winnen? Ik zeg alleen dat nachtbonus op w26 om 00:00 pas begint. Maar dat mag ik dus niet zeggen?
En ik ben absoluut geen TW-God. Ik kan het nog lang niet zo goed, kom ik eerlijk voor uit. Ik leer nog heel veel nieuwe dingen. Maar bedankt voor het compliment, zou hetzelfde tegen jou willen zeggen. Maar jij bent al helemaal geen TW-God, eerder een TW-Flop:)

Allee hoezo ben ik dan een TW-Flop? Omdat ik met een week achterstand begon , moest opboksen tegen meerdere mensen , en dan nog een schorsing kreeg omdat ik mijn INACTIEVE stamleden intern?

Ik heb onder andere accounts gespeeld , en meerdere werelden gewonnen , TW is een vrij simpel spel , nu ik zeg niet dat ik een TW-God ben
Eerder een decent speler.
Je gaat wel overal stoer doen over hoe goed jullie zijn en hoe slecht wij zijn? Dat zegt toch genoeg , je bent blij dat je eens ergens op de eerste plaats staat , uit alle strategie games zoals TW , is TW nog 1 van de simpele versies.
2 Rondes meedraaien en je kent de kneepjes wel.
En btw uit je antwoord blijkt dat je niet eens weet wat sarcasme is. Dus wees blij met deze overwinning , kan wel eens je laatste zijn.
 

DeletedUser1517

Guest
Wat jij deed was pushing, is niet gewoon de inactieven internen. Maar het ga je goed :)
 

DeletedUser1935

Guest
Wat jij deed was pushing, is niet gewoon de inactieven internen. Maar het ga je goed :)
Ik edelde het dorp , als co mag je ook edels versturen , of niet dan?
Maar het boeit me geen ene flikker kerel , je bent een klein mannetje die profiteert van de overwinning van grote spelers ;)
En dan kom je stoer doen op het forum , wat een klucht
Vraag eens aan je Oprichter hoe leuk het is om in mijn provincie te zitten als ik tegelijk start
 

DeletedUser1517

Guest
Ik edelde het dorp , als co mag je ook edels versturen , of niet dan?
Maar het boeit me geen ene flikker kerel , je bent een klein mannetje die profiteert van de overwinning van grote spelers ;)
En dan kom je stoer doen op het forum , wat een klucht
Vraag eens aan je Oprichter hoe leuk het is om in mijn provincie te zitten als ik tegelijk start
Ik was gewoon beleefd hoor en vertelde gewoon waar het op stond. Dat ik nog niet heel veel bij heb kunnen dragen klopt, wegens drukte in RL die onverwachts kwam, kan gebeuren... maar je mag mijn stats checken en ze naast de jouwe leggen ;) Ik kom niet stoer doen, ik geef je gewoon een antwoord dat jij ziet als stoer doen. Niemand anders tilt er zwaar aan, maar jij loopt met je gezeur heel het forum onder te spammen, tja dan komt er reactie op.
 
Bovenaan