Moraal-Issue

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser918

Guest
Persoonlijk heb ik liever een kleine speler die wat bb-dorpjes in mijn provincie pakt, dan dat 'de tegenstander' (wie dat dan ook moge zijn) dat doet. xD
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk heb ik liever een kleine speler die wat bb-dorpjes in mijn provincie pakt, dan dat 'de tegenstander' (wie dat dan ook moge zijn) dat doet. xD


Is ook makkelijker, als die groeien (en groot genoeg zijn) val je ze vanzelf aan en dan heb je minimaal verlies
 

DeletedUser

Guest
hehe, bij mij is het een 10k speler die gesteund word door 1.9 miljoen punten. Ik zou je die wel eens zien leeg halen :D

Oké dat is wel vervelend. Heb je geen limieten zoals op forte de sagres?
 

DeletedUser

Guest
aanvalslimieten ken ik...

heb nog nergens iets gezien dat de verdediging negatief beïnvloed :(
 

DeletedUser

Guest
geen idee, nog nergens iets gevonden die deze wereld zijn instellingen beschrijft...
 

DeletedUser397

Guest
hehe, bij mij is het een 10k speler die gesteund word door 1.9 miljoen punten. Ik zou je die wel eens zien leeg halen :D
zo ben ik er ook al tegengekomen
niet moraalbrekers, maar moraalmuren noem ik dadt type
klein zodat er massaal moraalnadeel tegen is, en dan volgestacked zodat er met 100 vegen nog geen doorkomen aan is

ben tegen het idee van een strike boerderijlimiet of OS limiet per dorp, alsook tegen afschaffen van moraal, maar een limiet afhankelijk van de te OS'en spelers grote klinkt dan wel als een gulden middenweg, niet?
 

DeletedUser

Guest
zo ben ik er ook al tegengekomen
niet moraalbrekers, maar moraalmuren noem ik dadt type
klein zodat er massaal moraalnadeel tegen is, en dan volgestacked zodat er met 100 vegen nog geen doorkomen aan is

ben tegen het idee van een strike boerderijlimiet of OS limiet per dorp, alsook tegen afschaffen van moraal, maar een limiet afhankelijk van de te OS'en spelers grote klinkt dan wel als een gulden middenweg, niet?

Klinkt mooi, maar toch weer een nadeel. Degene wiens dorp het is wordt makkelijker veroverd. Stel dat dat bij jou gebeurt. :p
 

DeletedUser

Guest
zo ben ik er ook al tegengekomen
niet moraalbrekers, maar moraalmuren noem ik dadt type
klein zodat er massaal moraalnadeel tegen is, en dan volgestacked zodat er met 100 vegen nog geen doorkomen aan is

ben tegen het idee van een strike boerderijlimiet of OS limiet per dorp, alsook tegen afschaffen van moraal, maar een limiet afhankelijk van de te OS'en spelers grote klinkt dan wel als een gulden middenweg, niet?

beste idee ooit momenteel. Geen 100k troepen in 10k spelers dorpen. Gaat enkele oneerlijke technieken voorkomen en moraalbrekers ook een redelijk probleem geven :D
 

DeletedUser503

Guest
ofwel moet de moraal van de kleine spelers (zonder limiet van troepen) automatisch omhoog gaan doordat er OS in komt te staan..

Bv vanaf er meer in staat dan het totaal van vrije voorraden + voorraden in troepen van al zn dorpen ..

Dat zou betekenen dat en speler van 10k (pakweg 3 dorpen van max 10k van die voorraden in totaal) er max 20-30k in kan staan per dorp en hoger dan dat er weer een normale moraal is

ander vb. Je gaat de moraal aanpassen naar de moraal van het grootste stamlid met OS in het dorp.. Dit zorgt ervoor dat kleine speler goed kunnn samenwerken maar dat een team van een 2m speler met een 10k speler tegen een 200k speler op hetzelfde neerkomt als een 200k tegen een 2m speler..
 

DeletedUser974

Guest
zo ben ik er ook al tegengekomen
niet moraalbrekers, maar moraalmuren noem ik dadt type
klein zodat er massaal moraalnadeel tegen is, en dan volgestacked zodat er met 100 vegen nog geen doorkomen aan is

In een ander spelletje wat ik speelde (text-based) werkte dit ook met moraal, dan had elke clan (max 25 leden.) 1 of 2 gastjes met amper punten waar alle recourses in gestacked werden tijdens de oorlog, en die dan de rest gedurende de oorlog levend kon houden :eek:

Zijn leuke tactieken, echter zijn in mijn belevingswereld de spelers van TW niet "hardcore" genoeg om zulke tactieken de moeite waard te maken.
 

DeletedUser

Guest
het spel word er niet leuker op in ieder geval met al die bbd edelaars :(
sommige meer dan 500k aan punten en een od van 4k
 

DeletedUser503

Guest
ofwel moet de moraal van de kleine spelers (zonder limiet van troepen) automatisch omhoog gaan doordat er OS in komt te staan..

Bv vanaf er meer in staat dan het totaal van vrije voorraden + voorraden in troepen van al zn dorpen ..

Dat zou betekenen dat en speler van 10k (pakweg 3 dorpen van max 10k van die voorraden in totaal) er max 20-30k in kan staan per dorp en hoger dan dat er weer een normale moraal is

ander vb. Je gaat de moraal aanpassen naar de moraal van het grootste stamlid met OS in het dorp.. Dit zorgt ervoor dat kleine speler goed kunnn samenwerken maar dat een team van een 2m speler met een 10k speler tegen een 200k speler op hetzelfde neerkomt als een 200k tegen een 2m speler..
My option is still worth thinking about!
 

DeletedUser280

Guest
Gewoon muren naar 0 rammen met ram nuke --> Zerkers erover bij gestacked dorp en anders paardjes. Jij bent de grote speler dus ja jij hebt wellicht 5 clears nodig om door 1 dorp te komen maar in die strekking bezit jij ook 5x meer dorpen.

Bij gestackte dorpen lekker laten liggen, ja verlies je mogelijk eens een dorp `s nachts als hij aanvalt maar als je actief genoeg bent heb je deze ook wel weer terug voordat er 100K os in staat =), zo niet dan heeft de morraalbreker gewoon goed zijn werk gedaan huehue.

Niet zo jammeren over moraalbrekers/moraalproblemen gewoon beuken. 1 clear niet genoeg dan 10, dat niet genoeg dan 100. :D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan