Discussie Massa Invasie

DeletedUser1935

Guest
awel zal ik even postief zijn als je het van hun kant bekijkt is het wel een goede melkkoe hé , ze blijven zotten vinden die dit spel blijven spelen ook al worden ze er pist van omdat ze het spel niet verbeteren (of niet snel genoeg verbeteren)
de questie van niet snel genoeg is al een tijd overboord als tw2 meer was als een melkkoe was er al genoeg veranderd , ik stop met geld uitgeven aan dit spel EN als er niet snel iets gedaan word wat al maanden beloofd word ga ik gewoon via paypal een reclaim doen op 1000e euros , zo simpel is het , en geloof me veel games die op deze manier hun community belazeren hebben in het verleden al prijs gehad , en ik geef te weinig om mijn acc om het niet te doen , dat geld zal ik dan wel in een companie steken die wel voor improvement gaan met het geld dat ze krijgen

We praten hier over een grote smak geld voor de gemiddelde mens , en zodra ik succesvol in actie zou gaan gaat paypal ook de rest contacteren , ik wil snel veranderingen zien en daarom hamer ik er ook constant over door op het forum ik speel al heel lang tribalwars maar ooit loopt de emmer over wij als community hoeven dit niet te blijven trekken , het enige positieve hieraan is is dat er of verandering komt of ik het hoofdstuk tribalwars volledig afsluit

Ik ben niet iemand met slechte bedoelingen ofzo tov de community ik wil alleen verandering , verandering die ons al maanden bijna een jaar geleden zijn beloofd als het al niet de kaap van het jaar voorbij is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser678

Guest
de questie van niet snel genoeg is al een tijd overboord als tw2 meer was als een melkkoe was er al genoeg veranderd , ik stop met geld uitgeven aan dit spel EN als er niet snel iets gedaan word wat al maanden beloofd word ga ik gewoon via paypal een reclaim doen op 1000e euros , zo simpel is het , en geloof me veel games die op deze manier hun community belazeren hebben in het verleden al prijs gehad , en ik geef te weinig fucks om mijn acc om het niet te doen , dat geld zal ik dan wel in een companie steken die wel voor improvement gaan met het geld dat ze krijgen

We praten hier over een grote smak geld voor de gemiddelde mens , en zodra ik succesvol in actie zou gaan gaat paypal ook de rest contacteren , ik wil snel veranderingen zien en daarom hamer ik er ook constant over door op het forum ik speel al heel lang tribalwars maar ooit loopt de emmer over wij als community hoeven dit niet te blijven trekken , het enige positieve hieraan is is dat er of verandering komt of ik het hoofdstuk tribalwars volledig afsluit

Ik ben niet iemand met slechte bedoelingen ofzo tov de community ik wil alleen verandering , verandering die ons al maanden bijna een jaar geleden zijn beloofd als het al niet de kaap van het jaar voorbij is

Het feit dat je zo'n smak geld in het spel steekt laat misschien zien dat je het spel verkeerd speelt.. :confused:
 

DeletedUser1517

Guest
Los van al de rest waarmee je opnieuw in herhaling valt, wat is "questie"? Als je klaagt is het ook een kwestie van het juist te typen xxx
 

DeletedUser1935

Guest
Het feit dat je zo'n smak geld in het spel steekt laat misschien zien dat je het spel verkeerd speelt.. :confused:

Iedereen speelt het spel op zijn manier ik kan het ook halen zonder kronen hoor
meeste werelden is het een paar 100 euro stamdonatie en dan meteen een half jaar overheersing en welvaart
En als er 20 procent boosters te winnen zijn voor boer

Los van al de rest waarmee je opnieuw in herhaling valt, wat is "questie"? Als je klaagt is het ook een kwestie van het juist te typen xxx

Jep ik val constant in herhaling mss dat er dan is ooit een keer iets gedaan word , meer kan je toch niet doen of wel dan??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1758

Guest
IMaar daar ging de discusie niet over............


Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Wij werden uit 5 dorpen aangevallen van 1 aanvaller op 11 van onze dorpen , met in totaal 34 aanvallen die allemaal tegelijk in alle 11 de dorpen op de sec nauwkeurig aankwamen.........

Dit kunstje werd later nog mooier, 150 aanvallen uit diverse dorpen kwamen allemaal binnen 8 sec op dezelfde tijd aan. Maar per dorp wel op dezelfde seconde aankomst uit verschillende dorpen van de aanvaller.

Is dit mogelijk met een mensenhand te timen denken jullie???
Voorlopig denkt de meerderheid hier dat het wel degelijk kan o_O
 

DeletedUser280

Guest
IMaar daar ging de discusie niet over............


Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Wij werden uit 5 dorpen aangevallen van 1 aanvaller op 11 van onze dorpen , met in totaal 34 aanvallen die allemaal tegelijk in alle 11 de dorpen op de sec nauwkeurig aankwamen.........

Dit kunstje werd later nog mooier, 150 aanvallen uit diverse dorpen kwamen allemaal binnen 8 sec op dezelfde tijd aan. Maar per dorp wel op dezelfde seconde aankomst uit verschillende dorpen van de aanvaller.

Is dit mogelijk met een mensenhand te timen denken jullie???
Voorlopig denkt de meerderheid hier dat het wel degelijk kan o_O

Tuurlijk kan dat, alles valt en staat met hoeveel tijd je er investeert. Als jij volgende week een massa moet plannen , zet je een excel sheetje op met al je tijden naar dat dorp en kan je leuk uitrekenen welke clear je wanneer moet sturen :). Het is allemaal niet zo lastig, kost alleen een berg tijd om het voor te bereiden
 

DeletedUser1758

Guest
Jahahahahaha dat snap ik nu wel met je excel sheetjes, maar 150 keer op aanvallen klikken en dan op de seconde nauwkeurig tegelijk aankomen dat zit me dwars. Lijkt mij namelijk onmogelijk!!!
 

DeletedUser280

Guest
Jahahahahaha dat snap ik nu wel met je excel sheetjes, maar 150 keer op aanvallen klikken en dan op de seconde nauwkeurig tegelijk aankomen dat zit me dwars. Lijkt mij namelijk onmogelijk!!!
Dat lijkt mij niet! Ik blijf er bij kwestie van goed plannen en tijd nemen. Tevens zijn er in excel ook nog wel wat formules te verzinnen om met tijden wat te filteren / handige trucjes.. :)
 

DeletedUser1935

Guest
Dat lijkt mij niet! Ik blijf er bij kwestie van goed plannen en tijd nemen. Tevens zijn er in excel ook nog wel wat formules te verzinnen om met tijden wat te filteren / handige trucjes.. :)
en GEEN enkele aanval een sec te laat versturen?
mmmmmmmmmmm lijkt me straf

Heb @number201 mooie aanvallen zien doen echt heel precies
maar 100% precisie , heb ik nog nergens gezien van niemand
 

DeletedUser

Guest
Het hele zooitje in 1 sec lijk mij ook onmogelijk zonder bots
Het kan misschien ???
Ik heb wel eens wat echt strak geprobeerd te timen, ook de fakes
Meeste ging redelijk maar niet in 1 sec
Zo wie zo een trein van 4 en clear uit ander dorp ervoor in 1 sec, je ziet niet wat er eerst aankomt
Althans bij mij verloopt dat, schijnt een pc bug te zijn (heb daar hele rare verlopen meegemaakt)
Maar heb hier nog geen duidelijkheid over wat nu een bug is of juist de bedoeling van het spel
Enzo stuur ik geen ticket gezien ik niet weet waar het zit, blijf niet bezig naar de bekende weg
 

DeletedUser1351

Guest
alles dezelfde sec is niet mogelijk, op 1 sec wel
je moet je verbinding testen vlak voor je aanvalt , dwz je moet kijken als je klikt, wanneer de aanval aankomt en je kliktijd daarop corrigeren .
vaak is het 1 sec na je gedrukt hebt, soms ook 2 .
en je moet aanvallen via presets, anders lukt dat ook niet
 

DeletedUser1935

Guest
alles dezelfde sec is niet mogelijk, op 1 sec wel
je moet je verbinding testen vlak voor je aanvalt , dwz je moet kijken als je klikt, wanneer de aanval aankomt en je kliktijd daarop corrigeren .
vaak is het 1 sec na je gedrukt hebt, soms ook 2 .
en je moet aanvallen via presets, anders lukt dat ook niet

het gaat over 150 aanvallen
niet 1 trein
of een x aantal clears op hetzelfde dorp , nee
vanuit meerdere dorpen , meerdere aanvallen op dezelfde dorpen
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Het gaat hier om 8 seconden speling zegt wolfpack, dus niet alle 150 aanvallen zijn in 1 seconde getimed. Er zit dus klein beetje speling in. 150 aanvallen in 8 seconden moet te doen zijn. Je zal er altijd wel 1 een seconde te vroeg of te laat sturen, of niet in elk dorp 100% discipline hebben. Vandaar die 8 seconden speling
 

DeletedUser1935

Guest
Het gaat hier om 8 seconden speling zegt wolfpack, dus niet alle 150 aanvallen zijn in 1 seconde getimed. Er zit dus klein beetje speling in. 150 aanvallen in 8 seconden moet te doen zijn. Je zal er altijd wel 1 een seconde te vroeg of te laat sturen, of niet in elk dorp 100% discipline hebben. Vandaar die 8 seconden speling

dat is juist het punt
de aanvallen van de specifieke dorpen komen allemaal op dezelfde sec aan
het zijn gewoon zijn verschillende dorpen die een andere sec hebben
maar al zijn aanvallen vanuit hetzelfde dorp zijn allemaal in dezelfde sec

alleen meerdere dorpen waaruit hij stuurt
het is ook makkelijker om scripts niet op dezelfde tijd gaat runnen want anders gaat het 9/10 niet eens accurate zijn door proccessorgebruik
 

DeletedUser1351

Guest
idd perfect mogelijk hier is een tool die ik ook soms gebruik . http://tw2tt.com/
al wat je moet doen is een biccode ingeven,
de werelden zijn niet meer up to date, maar de afstanden tussen alle codes zijn op elke wereld dezelfde ^^
8 sec is nog zwakjes dan met deze tool .
 
Bovenaan