Discussie Massa Invasie

DeletedUser1758

Guest
Ik ben benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Wij werden uit 5 dorpen aangevallen van 1 aanvaller op 11 van onze dorpen , met in totaal 34 aanvallen die allemaal tegelijk in alle 11 de dorpen op de sec nauwkeurig aankwamen.........

Dit kunstje werd later nog mooier, 150 aanvallen uit diverse dorpen kwamen allemaal binnen 8 sec op dezelfde tijd aan. Maar per dorp wel op dezelfde seconde aankomst uit verschillende dorpen van de aanvaller.

Is dit mogelijk met een mensenhand te timen denken jullie???
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ja tuurlijk, tijden kun je berekenen in excel bestandje en dan weet je precies hoelaat je welke aanval moet sturen. Betere vraag is: wie is er bereid om zoveel werk in een massa aanval te stoppen?;)
 

DeletedUser1955

Guest
Ja berekenen is 1 ding maar dan nog het uitvoeren met de vertraging die er af en toe in de browser zit....
 

DeletedUser1758

Guest
Ok dat is waar natuurlijk dat ik daar nou niet aan gedacht heb een excelbestandje , maar dan met je eigenste vingertje op precies het goede moment 34x of 150x op het knopke drukken??
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ja dat is veel werk, daarom vraag ik me af wie er zoveel tijd in steekt. Ik denk dat het te doen is met een mensenhand alleen er gaat heel veel werk in zitten om 150 aanvallen binnen 8 sec te timen
 

DeletedUser280

Guest
Ok dat is waar natuurlijk dat ik daar nou niet aan gedacht heb een excelbestandje , maar dan met je eigenste vingertje op precies het goede moment 34x of 150x op het knopke drukken??
Als je diverse tabbladen met de juiste units geselecteerd open hebt staan kan je echt snel clears versturen door tussen tabs te wisselen, met diverse browsers zijn daar nog aanvullende trucjes mee.

Mooi toch zo`n vijand tegenover je, kan je in die zin alleen maar respect voor hebben. Beter dan 1 die 10 minuten tussen de edels gooit :p
 

Peeters

Ervaren Lid
ik heb zoiets ongeveer van een speler gezien (zit nu bij ons op de internationale wereld)

die kerel had alles perfect uitgerekend en was heel de dag bezig met het spel er zat een max verschil van ongeveer 8 a 6 sec al die zijn aanvallen waren daar tussen en ik als co heb dat mogen bewonderen ....

de mooiste aanval dat ik ooit gezien hebt op tw ...
 

DeletedUser854

Guest
Plus als een gek via de app de snelknop voor een preset gebruiken, kom je ook ver mee, naast je browser.
 

DeletedUser

Guest
Interessant onderwerp
Wat ik lees is echt een hele timing en veel gedoe
Als de 150 aanvallen ook uit veel meer dorpen komen kan het wel (theoretisch)
Ik kan ook treintje sturen op 1 a 2 sec
Weet dat ik zon 2 sec vertraging heb dus calculeer dat als er een clear voor moet (al gaat dat ook wel eens mis)
Kazerne te laag is toch een + of - afwijking kans

Maar heb ook eens 14 edel treinen en heeeel veeel fakes en clears gehad
Echt alles binnen 1 minuut en precies de goede volgorde
Mensen hand ???
Was wel mensen denken
 

DeletedUser1955

Guest
Interessant onderwerp
Ik kan ook treintje sturen op 1 a 2 sec
Weet dat ik zon 2 sec vertraging heb dus calculeer dat als er een clear voor moet (al gaat dat ook wel eens mis)

Dat is precies het ding, 1 a 2 sec dat is geen probleem maar een edeltrein en een clear in dezelfde seconde. Dus dat betekend dat je de clear op duizendste van een seconden voor je trein kan plannen. Dat is echt onmogelijk.
 

DeletedUser280

Guest
Dat is precies het ding, 1 a 2 sec dat is geen probleem maar een edeltrein en een clear in dezelfde seconde. Dus dat betekend dat je de clear op duizendste van een seconden voor je trein kan plannen. Dat is echt onmogelijk.
Dat is zeker niet onmogelijk :)
 

DeletedUser1935

Guest
rare is dat op w27 sando niet eens een trein op dezelfde sec krijgt
 

DeletedUser1935

Guest
Raar maar waar. Was destijds de ongelukkige coop die de boel mocht gaan deffen. Was een knap staaltje werk

tja mss heeft hij gerealiseerd dat het overdreven veel werk is voor het resultaat dat het geeft , als je meer dorpen hebt als je tegenstander en meer aanvalskracht dan loopt het toch allemaal vanzelf

De enige plaats waar ik nog zo een acties uitgehaald heb is niet op tribalwars , dit spel steekt tactisch veel te simpel in elkaar om alles te blijven overthinken , zolang je binnen de stam met wat structuur kan werken loopt alles vanzelf
en natuurlijk de zwakte van je tegenstander vinden en die uitbuiten

Alleen vind ik het jammer dat in deze game andere manipuleren nog altijd de beste manier is voor de meesten
Tribalwars gaat echt met een vernieuwing moeten komen want als iedereen dezelfde gebouwen troepen etc kan maken blijft het tactisch veel te simpel

Hoop dat er toch ooit iets komt waardoor een beslissing van een speler het hele spel kan beinvloeden in the long run , en dat is er nu niet
 

Peeters

Ervaren Lid
pffft man . je mag toch eens een keertje over iets postief zijn ook hé dat doe echt geen pijn ...
 

DeletedUser1935

Guest
pffft man . je mag toch eens een keertje over iets postief zijn ook hé dat doe echt geen pijn ...

mmm er valt momenteel niet veel positiefs te zeggen over innogames
als je weet hoeveel geld ze verdienen zou je ook -edit- pissed zijn dat er gewoon geen flikker gedaan word door hun
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Peeters

Ervaren Lid
awel zal ik even postief zijn als je het van hun kant bekijkt is het wel een goede melkkoe hé , ze blijven zotten vinden die dit spel blijven spelen ook al worden ze er pist van omdat ze het spel niet verbeteren (of niet snel genoeg verbeteren)
 
Bovenaan