La Taverna

DeletedUser1059

Guest
Richard een fenomeen o_O je hebt mn dag weer goed gemaakt. Wat een grap
Naja, wij hadden 10 dorpen en hij 100
vroeg ie nog deff .......
Dan ben je wel een fenomeen, hahaha

Moet eerlijk zeggen, heb genoten van z n ondergang :D

---

Your post in the thread La Taverna was edited. Reden: Kleine aanpassingen in tekst i.v.m. insinuaties.
Cinexio had weer s gelijk ......
:(
Mods zijn weer wakker :eek:

---

mss dat het Forum wat dood wordt , vanwege overmatig gemodereer .....
Op TW1 was propaganda een key element en mocht je zelfs nog Noob zeggen

Nu is een insinuatie al genoeg om gemodereerd te worden, schaf AF dan af en maak de GAME beter :D
Vriendelijke groet ,
Repo
:cool:

--
Moderator: Bij deze je verschillende postjes maar zelf samen gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1362

Guest
Beste @R3PO II,

Eerst en vooral zou ik graag even zeggen dat elke mod hier vrijwillig tijd in steekt, ook wij kunnen het eens druk hebben in RL of overigens gewoon niet op de hoogte zijn van ingame-situaties waardoor we niet echt kunnen deelnemen aan dit soort gesprekken. Overigens is het niet dat we er niet zijn. Het is niet omdat je ons niet ziet, dat we er niet zijn, toch?

Jammer dat je denk dat de mods het forum doodmaken? Ik denk niet dat de mods te streng zijn, al mag je wel je verschillende berichten even samen zetten. ;) Edit: reeds zelf gedaan, toch bedankt.
De verschillende moderatoren hebben maar één doel, het spel en het AF voor jullie aangenamer maken.
 

DeletedUser1059

Guest
@R3PO II Waren de azijn flessen in de aanbieding?
Ik speelde al op TW1 W2
Daarvoor Grepolis , waar ik m naam nog aan dank , (G) Repo :)
Het is geen azijn, als je enige ervaring mbt TW algemeen hebt, zou je snappen dat tijden zijn veranderd :(

Propaganda was een middel via AF op TW1
Nu mag je weinig meer in die zin , wat AF enigzins ondergeschikt maakt, of je moet alleen de top beleving neer willen zetten en geen aandacht aan andere zaken mag steken :eek:
Beetje jammer......
Beste @R3PO II,

Eerst en vooral zou ik graag even zeggen dat elke mod hier vrijwillig tijd in steekt, ook wij kunnen het eens druk hebben in RL of overigens gewoon niet op de hoogte zijn van ingame-situaties waardoor we niet echt kunnen deelnemen aan dit soort gesprekken. Overigens is het niet dat we er niet zijn. Het is niet omdat je ons niet ziet, dat we er niet zijn, toch?

Jammer dat je denk dat de mods het forum doodmaken? Ik denk niet dat de mods te streng zijn, al mag je wel je verschillende berichten even samen zetten. ;) Edit: reeds zelf gedaan, toch bedankt.
De verschillende moderatoren hebben maar één doel, het spel en het AF voor jullie aangenamer maken.
zucht .........

Spelers steken er ook veel vrije tijd in , Redhell :confused:

Ik heb met Kr33log het er al eens over gehad , nadat m n profiel al s ongevraagd was gemodereerd , of weer s een wss had :(
Jullie Mods zitten er zo bovenop, dat als ik per ongeluk s 2 posts maak die meteen gemodereerd worden door Mods en d r door een Mod op gewezen wordt .......
OOK bedankt :(

Zal m n berichten ook zelf nogmaals samenvatten :D

SVT , dikke pluim , ik erken m n nederlaag op Leeds maar op W 14 ben ik blij met m n " tegenstanders " ;)
Rotte Clowns & Shazza, tnx, zit eindelijk op het slechte pad :D:D:D
Moge de beste SVT =W=innen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1362

Guest
Snap ik. Geloof me, ik heb hier als speler ook veel tijd ingestoken ;)
Het ging er mij gewoon om dat moderatoren de schuld krijgen van dingen waar we echter niets aan kunnen doen.

Maar toch wil ik je nogmaals verstellen dat de moderatoren hier niet zijn om spelers de les te spellen met hun manier van communiceren op het forum, of in het spel. Ook ik zet per ongeluk wel eens een dubbelpostje neer. Er is geen enkele moderator die hier moeilijk over zal doen, het enige wat wij doen is dit even melden, ook wij moeten de regels volgen.
Het enige doel van moderatoren is om de spelers te helpen wat het spel betreft, of om het AF in goede banen te houden. Geloof me, soms in een ingreep door een moderator noodzakelijk.
Een mindere dag overkomt iedereen wel eens, ik kwam misschien ook iets te aanvallend uit de hoek. Mijn excuses hiervoor.

Ik ben blij om je toch terug te zien hier. Eind goed al goed? :D
 

DeletedUser1059

Guest
Snap ik. Geloof me, ik heb hier als speler ook veel tijd ingestoken ;)
Het ging er mij gewoon om dat moderatoren de schuld krijgen van dingen waar we echter niets aan kunnen doen.

Maar toch wil ik je nogmaals verstellen dat de moderatoren hier niet zijn om spelers de les te spellen met hun manier van communiceren op het forum, of in het spel. Ook ik zet per ongeluk wel eens een dubbelpostje neer. Er is geen enkele moderator die hier moeilijk over zal doen, het enige wat wij doen is dit even melden, ook wij moeten de regels volgen.
Het enige doel van moderatoren is om de spelers te helpen wat het spel betreft, of om het AF in goede banen te houden. Geloof me, soms in een ingreep door een moderator noodzakelijk.
Een mindere dag overkomt iedereen wel eens, ik kwam misschien ook iets te aanvallend uit de hoek. Mijn excuses hiervoor.

Ik ben blij om je toch terug te zien hier. Eind goed al goed? :D
Jawel :D
Ik snap het standpunt van de Mods wel, maar af en toe mag het een tandje minder ;)

Er is anders weinig AF om nog te Modereren :(


Zo, wie handelt er hier in azijn :rolleyes:
 

DeletedUser1059

Guest
Ah , vandaar dat je wist van die aanbieding :)
Maar ik gebruik het niet, op een enkele salade na dan :D
 

DeletedUser1517

Guest
Dacht even dat ik hier een moddergevecht rook, maar het was de azijn... gadver :eek:

Waar is onze topschavuit @Guido10 ? We miss you ;)
 
Bovenaan