La Taverna

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
U vraagt, wij draaien...

f6f357853ba7a701399ca9b6cca68953

De top 5 :)
 

DeletedUser

Guest
Vele dachten dat deze wereld een kopie zou worden van wereld 3. Veel spelers uit IMA die hier begonnen. Het kon ook niet anders of de spelers van CV. zaten lijn recht tegen over IMA. IMA dacht net als op wereld 3 dat een massa-stam weer zou werken. Maar alles behalve.. Interne ruzies over hoe de stam te leiden was de druppel. CV dacht de winst toen naar zich toe te trekken maar schavuit was daar. En eerlijk is eerlijk dat was ook de sterkste stam. Ik heb zo me vermoeden dat er maar 1 deze wereld gaat winnen en dat zijn zie. Samen gegaan met me oude stam M.T. Goed gedaan. Nu naar het eind en op naar de volgende wereld allemaal.
 

DeletedUser

Guest
ik mis je hier wel hoor clowntje

Ja maar het was op dat moment beter. Je bent weer lekker bezig geweest Henkie. 2de keer dat je een wereld gaat winnen toch ? Of zit ik er helemaal naast en heb je naast 9 nog een wereld gewonnen.
 

DeletedUser1059

Guest
Ja maar het was op dat moment beter. Je bent weer lekker bezig geweest Henkie. 2de keer dat je een wereld gaat winnen toch ? Of zit ik er helemaal naast en heb je naast 9 nog een wereld gewonnen.
Hey, Clowns ....nog steeds actief :D

Vele dachten dat deze wereld een kopie zou worden van wereld 3. Veel spelers uit IMA die hier begonnen. Het kon ook niet anders of de spelers van CV. zaten lijn recht tegen over IMA. IMA dacht net als op wereld 3 dat een massa-stam weer zou werken. Maar alles behalve.. Interne ruzies over hoe de stam te leiden was de druppel. CV dacht de winst toen naar zich toe te trekken maar schavuit was daar. En eerlijk is eerlijk dat was ook de sterkste stam. Ik heb zo me vermoeden dat er maar 1 deze wereld gaat winnen en dat zijn zie. Samen gegaan met me oude stam M.T. Goed gedaan. Nu naar het eind en op naar de volgende wereld allemaal.

IMA werd intern gesloopt, de betere spelers deden het werk en de spelers die meeliepen vanuit W3 kregen een grote muil :(
Op W3 werd IMA pas een massa Stam, nadat KB , Koffiebeaun de zaak saboteerde , waar ook de nodige spelers voor geband zijn, oa onze Meesterschrijver Beau ten Ham
Cypher was gedwongen te stoppen , dus KB denderde in elkaar .
IMA heeft gewoon door Fusies een aantal Stammen verenigd , om tegengas te geven en BG vaak meer problemen geven dan oplossingen.
Dus ook om de Wereld sneller te beeindigen , als 1 ste wereld die op slot ging en meer spelers , Mauranius , Tidal gingen stoppen hebben we die massa Stam maar gemaakt :p
Op W3 heeft CV NOOIT ook maar enige rol gespeeld, behalve dat Betty Blue IMA als target stelde op Leeds.

Betty was gewoon boos, gefrustreerd , en Guido10 heeft Betty ook weggevaagd , maar pas nadat IMA idd intern gevallen was .....
Als iemand bv een paar dorpen clearde, kwam de rest mekkeren om een deel .......:mad:
Wat ook klopt dat binnen de Leiding van IMA de afstand verder was dan vanaf de aarde tot de Rim van ons Heelal :confused:
Op W3 kwam ik met m n Stam OOZ naar IMA , en Clarys was allang niet meer Stam Leider of spelende.....mauranius had m op een paar dorpen na weggeedelt, wanneer Clarys opeens weer verscheen en als een soort relikwie W3 afgemaakt heeft , maar niet als Leider

Clarys heeft IMA op Leeds weer opgezet, later heb ik het overgenomen, maar de chaos was al dusdanig dat er geen enkele koers meer te bepalen viel en en ik samen met een paar anderen gestopt.
Mijn grote fout was Schavuitjes te onderschatten, maar ik was sceptisch vanwege de aanwezige hoeveelheid BG en omdat het uit de Clarys hoek kwam al helemaal op m n hoede .......
Uiteindelijk heb ik m n dorpen aan Guido 10 in beheer gegeven en ben vertrokken.
Vanwege m n giga teleurstelling op Leeds , ben ik ietwat anti IMA geworden en heb na een uitgebreide sollie de "vijand " gejoined op W14
=W=inners :D:D:D
Ik heb daar ook behoorlijk wat oud IMA om zeep geholpen :p
Sorry :cool:

Nieuwe wereld nieuwe kansen :)

Guido10 kan je wel z n eigen gang laten gaan, da s een klassebak !
Bewijst ie elke Wereld :D

Schavuiten verdienen alle lof, later gestart en veel reputaties beschadigd .....hahaha
Maar alle respect en verdienen de winst hier !


Repo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@R3PO II Mooi stukje ;) Schavuit hebben het zeker verdiend. Vooral hoe de stam geleid is. Niks meer dan lof.

En ik speel nog steeds. Niet op deze wereld waar ik vrij snel gestopt ben maar op Mulkholmen.
 

DeletedUser1543

Guest
IMA werd intern gesloopt, de betere spelers deden het werk en de spelers die meeliepen vanuit W3 kregen een grote muil :(
Op W3 werd IMA pas een massa Stam, nadat KB , Koffiebeaun de zaak saboteerde , waar ook de nodige spelers voor geband zijn, oa onze Meesterschrijver Beau ten Ham
Cypher was gedwongen te stoppen , dus KB denderde in elkaar .
IMA heeft gewoon door Fusies een aantal Stammen verenigd , om tegengas te geven en BG vaak meer problemen geven dan oplossingen.
Dus ook om de Wereld sneller te beeindigen , als 1 ste wereld die op slot ging en meer spelers , Mauranius , Tidal gingen stoppen hebben we die massa Stam maar gemaakt :p
Op W3 heeft CV NOOIT ook maar enige rol gespeeld, behalve dat Betty Blue IMA als target stelde op Leeds.

Betty was gewoon boos, gefrustreerd , en Guido10 heeft Betty ook weggevaagd , maar pas nadat IMA idd intern gevallen was .....
Als iemand bv een paar dorpen clearde, kwam de rest mekkeren om een deel .......:mad:
Wat ook klopt dat binnen de Leiding van IMA de afstand verder was dan vanaf de aarde tot de Rim van ons Heelal :confused:
Op W3 kwam ik met m n Stam OOZ naar IMA , en Clarys was allang niet meer Stam Leider of spelende.....mauranius had m op een paar dorpen na weggeedelt, wanneer Clarys opeens weer verscheen en als een soort relikwie W3 afgemaakt heeft , maar niet als Leider

Clarys heeft IMA op Leeds weer opgezet, later heb ik het overgenomen, maar de chaos was al dusdanig dat er geen enkele koers meer te bepalen viel en en ik samen met een paar anderen gestopt.
Mijn grote fout was Schavuitjes te onderschatten, maar ik was sceptisch vanwege de aanwezige hoeveelheid BG en omdat het uit de Clarys hoek kwam al helemaal op m n hoede .......
Uiteindelijk heb ik m n dorpen aan Guido 10 in beheer gegeven en ben vertrokken.
Vanwege m n giga teleurstelling op Leeds , ben ik ietwat anti IMA geworden en heb na een uitgebreide sollie de "vijand " gejoined op W14
=W=inners :D:D:D
Ik heb daar ook behoorlijk wat oud IMA om zeep geholpen :p
Sorry :cool:

Nieuwe wereld nieuwe kansen :)

Guido10 kan je wel z n eigen gang laten gaan, da s een klassebak !
Bewijst ie elke Wereld :D

Schavuiten verdienen alle lof, later gestart en veel reputaties beschadigd .....hahaha
Maar alle respect en verdienen de winst hier !


Repo
Hey @R3PO II mede stam genoot van W14:) je hebt wel dubbel gepost maar blijkbaar let niemand daar meer op:p
 

DeletedUser1059

Guest
Forum is wel wat stil geworden :(
mss mag je daarom dubbel posten :p
 

DeletedUser1059

Guest
Ik had liggen slapen :(
Foei ;)

Heb al een tijd geen mot met Mods meer gehad.....gaan ze slapen.......

Maar zal wel komen dat ik overliep naar de vijand
btw, heb er er reuze naar m n zin .....oude vijanden maken betere vrienden :)

Eigenlijk moet ik Rotte Clowns nog ergens bedanken :D
was een prima tip
Op het moment zelf was ik er niet blij mee, Leeds heeft wel wat verschuivingen teweeg gebracht , maar alleen ten goede zoals blijkt

http://static.tw2-tools.com/map_nl_nl14_7d6b6a508bed0ec50ce5733e78694fd9_14983874550895.png

Leeds heeft Neuschwanstein enigzins gevormd zou je kunnen zeggen :p


Het is niet m n ding me met werelden te moeien, waar ik niet meer actief speel , maar als fervent TW speler , moet je ook kunnen ondervinden dat jezelf eens een bok geschoten hebt op een wereld :oops:
Leeds is een gecompliceerde wereld, Richard was ook zo n fenomeen , die er achter is dat je een stam nodig hebt en geen eenling kunt zijn die alleen de Stam genoegens deelt :eek:
Zal m wel zwaar op z n dak gevallen zijn :D

Je kan niet anders zeggen, als je enige kennis hebt van Leeds, met alle gecompliceerde betrekkingen mbt andere werelden ( W3 oa ) dat De Schavuitjes Recht doen zegevieren :)

Ik heb dat Betty Baard verhaal nooit zo gesnapt , wel een prima timer als speler maar altijd makkie met andermans leger vanwege veel Co s.
Als je nooit terug inverteert in je stam , maar je Co s zien alleen lege dorpen......tja

Nu wil ik Guido ook niet op m n dak , maar Betty had zoveel lawaai .....oef
Nu vecht ik graag en veel het liefst, maar NIET intern .
Als je zg stamleden vragen of je het dorp kan clearen , 3 edels sturen en GS voor hun edel vragen, is er een grens bereikt :mad:
Oja, deff sturen want ze hebben zelf 2 speer , 1 zwaard en 1 boog staat in de wachtrij :eek:

W12 is een zwaar bevochten wereld, ook E motioneel :p

May the best Schavuitjes win :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan