La Taverna

DeletedUser

Guest
en jij voor het hoogst aantal berichten te janken op het forum.
Man Grow Up, je bent al zo lang erover aan het zagen.
Weet je dat 9/10 van de echte massastammen maar een half bestaan heeft
Terwijl IMA enkel maar ene hoge overlevingskans heeft.
Als je heel IMA samen neemt heb je 1 collectief dus geen massa.
Hier hebben we geen ego-individuen.

Meer hoeven we er toch niet over te zeggen?
Play the Game dus niet Jank the Game.

Hou toch op.....

Je vind je zelf zo perfect. Ik geef kritiek op IMA. Je kan het eens zijn met me of oneens. Zo te zien ben jij het oneens.

Het is een feit dat IMA een massa stam is. En dat ik er vanmiddag achter kwam dat IMA op dezelfde voet verder gaat op een andere wereld.
Ik geef enkel aan dat ik dit geen manier van spelen vind. Het is een oorlogsspel. Speel dit dan ook zo. Maar jij hebt net zoals in wereld 3 het liefst alleen maar vriendjes om je heen.

Je hebt gelijk dat iedereen zijn spel op zijn manier speelt maar ik vind jou manier niet iets om over op te scheppen. En zoals ik je hier op het forum zie reageren snap ik niet dat je dit tegen me durft te zeggen.
Hier hebben we geen ego-individuen

Grappig ik ben aan het tikken over iets met ego's en dan staat dit bericht er onder.

Om je ons in de late fase te laten weten:
We zijn gewonnen op W3 dus van in het begin tot einde altijd goed georganiseert gebleven ^^

Ja Clarys jullie hebben gewonnen. Vertel even hoeveel spelers daarvoor nodig waren. En hoeveel je er op deze wereld nodig hebt om er ook maar iets van te bakken.
 

DeletedUser867

Guest
Hou toch op.....

Je vind je zelf zo perfect. Ik geef kritiek op IMA. Je kan het eens zijn met me of oneens. Zo te zien ben jij het oneens.

Het is een feit dat IMA een massa stam is. En dat ik er vanmiddag achter kwam dat IMA op dezelfde voet verder gaat op een andere wereld.
Ik geef enkel aan dat ik dit geen manier van spelen vind. Het is een oorlogsspel. Speel dit dan ook zo. Maar jij hebt net zoals in wereld 3 het liefst alleen maar vriendjes om je heen.

Je hebt gelijk dat iedereen zijn spel op zijn manier speelt maar ik vind jou manier niet iets om over op te scheppen. En zoals ik je hier op het forum zie reageren snap ik niet dat je dit tegen me durft te zeggen.

Grappig ik ben aan het tikken over iets met ego's en dan staat dit bericht er onder.



Ja Clarys jullie hebben gewonnen. Vertel even hoeveel spelers daarvoor nodig waren. En hoeveel je er op deze wereld nodig hebt om er ook maar iets van te bakken.
Nu moet je rekening houden dat toen KB de oorlog verklaarde we er blij voor waren dat er oorlog was.
Nuja tot ze op grijs gingen wegens cheats...

Welja dan kan je jezelf de vraag stellen: Hoe zou het geweest zijn zonder dat ze cheaten:
Mijn antwoordt is daarop duidelijk: de situatie ging heel anders zijn er ging meer gevecht zijn ect.
Want het waren juist veel van hun belangrijkste leiding dat net dan ook op grijs gingen.
moest KB zonder cheats geweest zijn gingen we natuurlijk ook wel gewonnen zijn maar het ging op een leukere manier geweest zijn.
Want eerlijk nadat ze grijs waren was enkel nog CV die weerstand biede.

Dus hou nu op over 'zo kunnen we dat ook' gezever.
 

DeletedUser

Guest
Het is zo leuk om met jou over dit onderwerp te praten.

Je laat in je verhaal ongeveer 10 hoofdstukken voor wat het is.

Ten eerste : IMA verklaarde de oorlog aan KB.
Ten tweede : Na die oorlogsverklaring is IMA de halve wereld gaan recruiten.

Kan wel zien dat je er een half jaar uit bent geweest.

Maar waar het mij om ging is dat dit op deze wereld weer gebeurt. En dat dit mij direct op viel. En over cheaten ga ik niks zeggen. Weet dat er ook een IMA speler bij betrokken is geweest en dat desbetreffende KB speler netjes zijn mond heeft gehouden.

Meer ga ik er ook niet over zeggen. Jij vind je zelf in ieder geval een vreselijke goede speler. Maar ik heb meer respect voor een speler als Betty.
 

DeletedUser867

Guest
Het is zo leuk om met jou over dit onderwerp te praten.

Je laat in je verhaal ongeveer 10 hoofdstukken voor wat het is.

Ten eerste : IMA verklaarde de oorlog aan KB.
Ten tweede : Na die oorlogsverklaring is IMA de halve wereld gaan recruiten.

Kan wel zien dat je er een half jaar uit bent geweest.

Maar waar het mij om ging is dat dit op deze wereld weer gebeurt. En dat dit mij direct op viel. En over cheaten ga ik niks zeggen. Weet dat er ook een IMA speler bij betrokken is geweest en dat desbetreffende KB speler netjes zijn mond heeft gehouden.

Meer ga ik er ook niet over zeggen. Jij vind je zelf in ieder geval een vreselijke goede speler. Maar ik heb meer respect voor een speler als Betty.
Of ik en 'vreselijk goede' speler ben dat zeg ik niet, maar ik ben wel eerder de speler die voor iedereen een oplossing zoekt en een plan maakt bij het aanvallen en ook contacten met andere stammen onderhoud. taktisch goed dus. en die personen heb je ook nodig.
En ja IMA heeft de oorlog verklaart aangezien KB plannen aan het beraden was tegen ons en wij dat te weten gekomen hebben.
Dus je kan het zien zoals jezelf het bekijkt ;)

Ik ben afwezig geweest.Maar heb wel de stam in het leven geroepen en heb ze in het begin ook als alleen leider beheerd.
Later zijn er andere leiding gekomen...
Moest ik toen bepaalde beslissingen Niet genomen hebben dan ging IMA er niet of nauwelijks zijn geweest.
Maar in eerste plaats ben je geen stam zonder je leden hebt en wat maakt de stam dat zijn de leden.
En juist die leden maken de stam wat hij nu is.
 

DeletedUser888

Guest
Dit is nog steeds de taverna voor wereld 12 en niet andere.
Also, blijven dubbel posten he @Clarys :p
 

DeletedUser

Guest
Precies zo'n speler ben jij..... Je verwoord het leuk ik zie het alleen anders. En zal mijn visie over jou dan ook niet onder stoelen of banken schuiven.

Nou hier komt ie dan he.... ( Zit je er klaar voor )

Je bent een speler die voor iedereen een oplossing zoekt en een plan maakt bij het aanvallen. Dit doe je voor je 100 leden. ( In deze wereld alweer 56 ) Zodat je weinig tegenstand krijgt. Veel vriendjes om je heen hebt liggen. En dus de garantie hebt dat je niet word aangevallen door deze spelers. Je zit immers allemaal in die zelfde Massa-Stam.

Zo heb ik meer respect voor Blod-Hunter en Betty. Tegen de stroom in.

Maar blijf jij lekker opscheppen over de winst op wereld 3. Het is je gegund. Alleen ga hier niet over ego's beginnen. Je roept het hardst van allemaal dat jullie de wereld gewonnen hebben. Maar de manier waarop.... daar hebben weinig spelers respect voor.

Ik zal het nog 1 keer herhalen. Het ging mij er om dat ik IMA hier weer tegen kwam en dat ik hetzelfde zag als in wereld 3. In mijn ogen laf spel met te veel vriendjes om echt te laten zien hoe goed je bent. Dus laten we het maar weer over wereld 12 hebben. Zoals het hoort.
 

DeletedUser888

Guest
Daar heb ik het zelf ook niet op rotte ;)
Maar aangezien er al minder mensen op een wereld starten moeten we het AF wel een beetje leuk houden voor de noobjes onder ons :p
Wie weet of we daar ooit nog profijt van hebben.
 

DeletedUser867

Guest
Dat is idd hoe jij het ziet.
Maar ondertussen verander je er geen zaken in en blijft IMA zijn eigenheid bewaren.
En helaas kunnen er geen andere spelers daar verandering in brengen.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb ik het zelf ook niet op rotte ;)
Maar aangezien er al minder mensen op een wereld starten moeten we het AF wel een beetje leuk houden voor de noobjes onder ons :p
Wie weet of we daar ooit nog profijt van hebben.

Ik snap wel dat er minder spelers starten op een wereld als deze :p:p:p oorlog met een speler uit IMA en ze nemen iedereen om je heen in de stam. En weg ben je. :p:p:p
 

DeletedUser1517

Guest
Zo heb ik meer respect voor Blod-Hunter en Betty. Tegen de stroom in.

Blöd-Hunter krijgt dus respect omdat hij al zijn stamleden voor aap heeft gezet door ze uit de stam te zetten en ze dus al hun coops kwijt waren, raar dat je daar respect voor krijgt.
Betty daarentegen heb ik ook respect voor. Is een goeie speler met verstand van het spel, ik denk dat er weinigen hem het zullen nadoen om na zoveel aanvallen tegen hem zo stand te houden. Dat verdiend respect, dat is waar...
 

DeletedUser

Guest
Hij ging wel tegen de stroom in ;) Wat hij deed was niet netjes maar is niet aangesloten bij IMA. Dat kan je niet van iedereen zeggen die wat weerstand kreeg van ze zoals een speler als Plof en vele andere. Ongeveer 60 andere nadat bekent werd dat er oorlog zou gaan komen.

Je kan me gerust een PM sturen dan kunnen we het er even rustig over hebben. Maar lezen is moeilijk voor veel IMA leden of aanhang van IMA aka Massastam. Wolvenkaaz vroeg ons om over deze wereld te praten. :)
 

Jordi379

Actief Lid
Juist daarmee, ze zouden beter bang zijn xp

Wij kunnen alvast zeggen dat CV gaan voor het hoogste defencie score xp blijt wel uit de scout rapporten.
Dus gaan wij maar voor de hoogste ATT score zeker xp

ben benieuwd,vraag me af waar je dat op baseert en heb alleen nog maar IMA spelers gezien met mix of deff dorpen dus vind het knap:p(of laten jullie het anderen voor je doen?)
 

DeletedUser867

Guest
Hij ging wel tegen de stroom in ;) Wat hij deed was niet netjes maar is niet aangesloten bij IMA. Dat kan je niet van iedereen zeggen die wat weerstand kreeg van ze zoals een speler als Plof en vele andere. Ongeveer 60 andere nadat bekent werd dat er oorlog zou gaan komen.

Je kan me gerust een PM sturen dan kunnen we het er even rustig over hebben. Maar lezen is moeilijk voor veel IMA leden of aanhang van IMA aka Massastam. Wolvenkaaz vroeg ons om over deze wereld te praten. :)

BTW blod heeft weldegelijk bij IMA gezeten xp
 

DeletedUser867

Guest
ben benieuwd,vraag me af waar je dat op baseert en heb alleen nog maar IMA spelers gezien met mix of deff dorpen dus vind het knap:p(of laten jullie het anderen voor je doen?)

Oke er zijn wel spelers van jullie die binnen een paar minuten geen troepen meer hebben + een groot aantal spelers van jullie BG zullen dat ook niet meer hebben. hopelijk meer geluk op een andere locatie om het zo te zeggen xp
 

Jordi379

Actief Lid
Oke er zijn wel spelers van jullie die binnen een paar minuten geen troepen meer hebben + een groot aantal spelers van jullie BG zullen dat ook niet meer hebben. hopelijk meer geluk op een andere locatie om het zo te zeggen xp

okee,nogmaals ben benieuwd heb zelf in ieder geval nog niets gezien.

ik merkte wel alweer wel dat sommige spelers als jij en repo lekker achter de eigen leden verstopt zitten geclusterd:rolleyes:
en om nog even terug te komen over dat je eerder posten jaa sommige bij ons begonnen opnieuw(welke redenen daar achter zitten weet ik niet) maar ik weet dat er bijvoorbeeld 1 tussen alleen maar IMA in de provincie lag jaa dan zou ik het snappen als je vanwege die reden opnieuw start(ook al weet ik niet of dat de reden was btw) maar dat zou jij ook doen als in volledige cv provincie lag in plaats van ergens achterin te schuilen:D
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het ziet er alweer gezellig uit op deze nieuwe wereld als ik dit zo lees :p Heeft het uberhaupt zin er te starten? :p
 
Bovenaan