La Taverna

DeletedUser867

Guest
Ik heb het over deze wereld, niet over w3.
Oke deze wereld is pas begonnen en wij zijn al bezig met barbarendorpen te edelen?
Denk na op deze stadia kan je al niet edelen.

punt 2 waarom zouden we BB's edelen terwijl er straks genoeg spelers zijn om te mollen en te farmen.
Wij maken zelfs BB dorpen bij!
Kijk naar CV daar zijn al 8 spelers op BB gegaan om ergens anders te spelen.
En er zijn al 12 spelers uit CV gegaan omdat ze niet zo rap hun ondergang willen boeken.

Er wordt veel geklaagt maar ik versta dat.
Ik zou ook klagen moest er zo een mooi georganiseerd en samenhangende stam op de server zitten.
 

DeletedUser940

Guest
Oke deze wereld is pas begonnen en wij zijn al bezig met barbarendorpen te edelen?
Denk na op deze stadia kan je al niet edelen.

punt 2 waarom zouden we BB's edelen terwijl er straks genoeg spelers zijn om te mollen en te farmen.
Wij maken zelfs BB dorpen bij!
Kijk naar CV daar zijn al 8 spelers op BB gegaan om ergens anders te spelen.
En er zijn al 12 spelers uit CV gegaan omdat ze niet zo rap hun ondergang willen boeken.

Er wordt veel geklaagt maar ik versta dat.
Ik zou ook klagen moest er zo een mooi georganiseerd en samenhangende stam op de server zitten.

Ten eerste, ik sprak in onvoltooid tegenwoordige tijd. Ten tweede bevraag ik of er in een massastam duurzame groeimogelijkheden zijn. ;)
 

DeletedUser867

Guest
Moesten er geen groeimogelijkheden zijn, Zou IMA dan op W3 zijn bestaan hebben kunnen garanderen?
Je moet je wel bedenken dat de leiding hier genoeg ervaring heeft om deze problemen op te lossen.
Dit hebben we wel vaker gedaan en altijd een goed resultaat zelfs het verspringen van noord naar heel het zuiden verliep vlekkeloos toen er alles nog rood was.
Dus stel het niet in vraag.
We zijn nu eenmaal al 2 jaar ervaren leiding hier ;)
 

DeletedUser940

Guest
Nja, je zegt zelf dat je pas na enkele maanden de stam ben begonnen in w3. Nu begin je direct, dus je ligt per definitie compacter. Vandaar mijn enigszins laconieke opmerking.
 

DeletedUser854

Guest
En iets met behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst!

Overigens weet ik nu uit ervaring dat als je allemaal bij elkaar in de buurt begint van dezelfde stam, dat dit niet heel lekker is voor je groei in het begin..
 

DeletedUser867

Guest
En iets met behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst!

Overigens weet ik nu uit ervaring dat als je allemaal bij elkaar in de buurt begint van dezelfde stam, dat dit niet heel lekker is voor je groei in het begin..

Klopt, maar voor elk probleem is een oplossing.
En daar werken we aan.
 

DeletedUser

Guest
Oke deze wereld is pas begonnen en wij zijn al bezig met barbarendorpen te edelen?
Denk na op deze stadia kan je al niet edelen.

punt 2 waarom zouden we BB's edelen terwijl er straks genoeg spelers zijn om te mollen en te farmen.
Wij maken zelfs BB dorpen bij!
Kijk naar CV daar zijn al 8 spelers op BB gegaan om ergens anders te spelen.
En er zijn al 12 spelers uit CV gegaan omdat ze niet zo rap hun ondergang willen boeken.

Er wordt veel geklaagt maar ik versta dat.
Ik zou ook klagen moest er zo een mooi georganiseerd en samenhangende stam op de server zitten.


Jullie zijn niet begonnen met BB-dorpen overnemen maar wel weer met recruiten. 56 leden nu al..... AANFLUITING !!!
 

grandmaster

Casual Lid
wel mooi als nu ook de rest van hun vijanden uit W3 en andere werelden nu op deze wereld komen om wraak te nemen.
dan staan ze daar met hun grote mond
 

DeletedUser

Guest
Klopt heb je hem weer. Zit ik op mijn gemak de werelden eens door te kijken zie ik weer IMA met zoveel leden. Het is wel waar jullie voor staan. Veel leden. Zo min mogelijk vijanden en zo snel mogelijk de wereld naar de verdoemenis brengen. Of zoals jullie het zeggen. De wereld domineren. :p
 

DeletedUser867

Guest
Klopt heb je hem weer. Zit ik op mijn gemak de werelden eens door te kijken zie ik weer IMA met zoveel leden. Het is wel waar jullie voor staan. Veel leden. Zo min mogelijk vijanden en zo snel mogelijk de wereld naar de verdoemenis brengen. Of zoals jullie het zeggen. De wereld domineren. :p

Wel kom dan tegen ons vechten he :confused:
 

DeletedUser867

Guest
wel mooi als nu ook de rest van hun vijanden uit W3 en andere werelden nu op deze wereld komen om wraak te nemen.
dan staan ze daar met hun grote mond

Ben jij schattig ^^ net een kwade kat die denkt sterk te zijn tot grote papa IMA heb bij de nekvel neemt.
 

DeletedUser867

Guest
Zou niet best zijn om door zoveel papa's bij het nekvel gegrepen te worden.
Juist daarmee, ze zouden beter bang zijn xp

Wij kunnen alvast zeggen dat CV gaan voor het hoogste defencie score xp blijt wel uit de scout rapporten.
Dus gaan wij maar voor de hoogste ATT score zeker xp
 

DeletedUser1393

Guest
Juist daarmee, ze zouden beter bang zijn xp

Wij kunnen alvast zeggen dat CV gaan voor het hoogste defencie score xp blijt wel uit de scout rapporten.
Dus gaan wij maar voor de hoogste ATT score zeker xp
Jij ook? Of ga je weer een half jaar afk zonder jezelf te bewijzen en dan heel stoer doen dat 100 anderen voor jou de wereld gewonnen hebben?
 

DeletedUser867

Guest
Nee jullie gaan voor het hoogst aantal leden.
en jij voor het hoogst aantal berichten te janken op het forum.
Man Grow Up, je bent al zo lang erover aan het zagen.
Weet je dat 9/10 van de echte massastammen maar een half bestaan heeft
Terwijl IMA enkel maar ene hoge overlevingskans heeft.
Als je heel IMA samen neemt heb je 1 collectief dus geen massa.
Hier hebben we geen ego-individuen.

Meer hoeven we er toch niet over te zeggen?
Play the Game dus niet Jank the Game.
 

DeletedUser867

Guest
Jij ook? Of ga je weer een half jaar afk zonder jezelf te bewijzen en dan heel stoer doen dat 100 anderen voor jou de wereld gewonnen hebben?
Over dat 'Half jaar afwezig zijn' Hoef ik je geen uitleg te geven.
RL gaat nog steeds voor op het spel.
En mij bewijzen in die tijd deed ik meer aan het ondersteunen van stamleden ipv aanvallen.
Je moet nog steeds de stam besturen en ook het praktische kant van het spel bekijken.

Moet ik nog eens vertellen dat het winnen niet enkel bestaat uit gevecht maar ook over tactisch spelen
 

DeletedUser1175

Guest
De meeste massastammen die in de beginfase ontstaan zijn geen lang leven beschoren.
Ik kan weinig zeggen over IMA in de late game fase. Maar in de beginfase was de stam altijd goed georganiseerd.
Dus misschien zouden ze zomaar eens kunnen overleven.
 

DeletedUser867

Guest
De meeste massastammen die in de beginfase ontstaan zijn geen lang leven beschoren.
Ik kan weinig zeggen over IMA in de late game fase. Maar in de beginfase was de stam altijd goed georganiseerd.
Dus misschien zouden ze zomaar eens kunnen overleven.
Om je ons in de late fase te laten weten:
We zijn gewonnen op W3 dus van in het begin tot einde altijd goed georganiseert gebleven ^^
 
Bovenaan