King of the Hill 2.0

DeletedUser974

Guest
Helaas had Bompie geen rekening gehouden met de lage zwaartekracht van de maan.
Door het gebrek hieraan stuitert de heuvel gewoon weer terug de atmossfeer in en land op de planeet Mars.
Uiteraard stond ik daar al te wachten met mijn vlaggeke.

Hill of Sniped,
Conquerer of Hills,
Destroyer of Peace,
King of the Tribes,
Khan of the Horde,
Planter of Flags,
Loved by all.
 

danger008

Bekend Lid
Jammer genoeg was er een onderzoeksteam op mars (juist die van mij) die onderzoek deden naar het landschap en wat blijkt dat de hill te pletter zou slaan en eerder een krater zou maken dus hierbij die ik een juiste claim op dat stukje grond.

My Crater
 

DeletedUser2233

Guest
helaas voor mars zat ik in een team die de aarde moest beschermen door in een inkomende asteroide te boren en deze moest laten ontploffen

het is gelukkig gelukt maar een helft van de asteroide is helaas in een baan geraakt richting mars en heeft de planeet weggevaagd

bij terug komst op aarde heb ik als dank mijn eigen heuvel gekregen

my hill
 

danger008

Bekend Lid
jammer genoeg was dat voor korte duur want zoals elke beginneling vergeten ze die direct bij het zien van de alledaagse helden (ik dus) en gaven ze na alle andere heldendaden van vroeger de hevel aan mij

My hill
 

The Defiant

Master Mind 2020
Helaas heeft deze opstandige (defiant) man lak aan heldendaden. Hierdoor is de vorige bewoner bruut van zijn plaats verwijderd en heb ik als opstandige man deze plek ingenomen zonder pardon.

My hill
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
De opstandige man werd door een groep opstandelingen van de heuvel afgesmeten, waarna ik met open armen als verlosser werd ontvangen.

My hill.
 

DeletedUser2315

Guest
Maar een verlosser zonder oplossingen komt niet ver, dus werd ik binnen de korste keren verkozen als rechtmatige eigenaar

My hill
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Mijn geschiedkundigen hadden echter aan een minuut al voldoende om je casus belli aan flarden te scheuren, hiermee kon het eigendom van de hill meteen weer naar mij teruggezet worden.
My hill
 
Bovenaan