Kaartje

DeletedUser1935

Guest
Nee het is wel zo xd
in elk antwoord dat je geeft zelfs als -S- er niks mee te maken heeft , begin je over ons
GAT neemt al tijden BB , als je uit je doppen keek wist je dat wij momenteel dorpen van AoS pakte
maar ja je obeserveert enkel deze wereld en speelt mss zelf niet eens
en zelfs dat observeren lukt je niet , dus wat doe je dan zelfs op het forum lel
 

DeletedUser1935

Guest
na het groen licht hebben wij inderdaad al meer BB-geedeld
Komt ervan als je zegt dat wij BB-edelaars zijn
Als je ons de naam geeft gaan we er ons naar gedragen , simpel zat
 

DeletedUser1935

Guest
@Demolition Team , dat werd al gezegd voor we BB edelde , is ook de reden waarom we zijn begonnen met bb edelen
geef ons onterecht de naam van bb-edelaar , wel waarom zouden we ons dan niet naar die naam gedragen , we hebben de naam toch al gekregen
Mijn motto is dan gewoon
Just roll with it ;)

Daarbij edel jij niks , en hang jij de grote man uit op het forum
Jij bent echt het zieligste wat dit forum te bieden heeft

Ik ben het ook vaak niet eens met wat Peeters zegt , of wat Shazza zegt of wat CoS zegt
Zelfs niet altijd met wat Bran zegt

Maar het verschil tussen hun en jou is , dat zij spelen en een reden hebben om het BB-edelen van nu te benoemen
Jij doet geen moer en denkt dat je interessant bent als je wat op het forum komt posten , een beetje met de groep meedoen
Hoe noemen ze dat ? een mee-loper ? erbij willen horen?

Als iedereen hier tegen peeters bezig was zat je op zijn kap
Als iedereen hier tegen shazza bezig was zat je op zijn/haar kap (not assuming genders)
Als iedereen hier tegen CoS bezig was zat je op zijn kap
Als iedereen hier tegen Mela bezig was zat je op haar kap

Met andere woorden , waar de meeste mensen jou gelijk zullen geven zullen jij gaan

dus meelopertje , jou mening , boeit mij geen ene flikker ;)
Je bent het niet waard
 

DeletedUser1892

Guest
een beetje met de groep meedoen
Hoe noemen ze dat ? een mee-loper ? erbij willen horen?

Als iedereen hier tegen peeters bezig was zat je op zijn kap
Als iedereen hier tegen shazza bezig was zat je op zijn/haar kap (not assuming genders)
Als iedereen hier tegen CoS bezig was zat je op zijn kap
Als iedereen hier tegen Mela bezig was zat je op haar kap

Met andere woorden , waar de meeste mensen jou gelijk zullen geven zullen jij gaan

dus meelopertje , jou mening , boeit mij geen ene flikker ;)
Je bent het niet waard
Ik zie hier weer een hoop assumpties zonder onderbouwing. Mag ik Mela? Niet perse, want ik ken hem niet. Vind ik het eerlijk dat peeters zoveel geld erin pompt? Nee. Mag ik CoS? Ik ken hem alleen van NL3, verder niet.

Maar zo is het spel. En ik zie deze mensen geen eindeloze teksten sturen over hoe goed ze zijn. Je hebt nota bene het Recruit2Win topic opgezocht om jezelf op te hemelen, meerdere spelers maakten hier comments over. Het verschil is, niet iedereen trekt zijn bek open. Spelers vinden het nutteloos om dit soort forumdiscussies te voeren. Ik daarentegen trek altijd mijn mond open als iets mij niet zint. Dat was ook al vóór jouw belachelijke comments op het forum (zie R2W nogmaals). Dus je kan mij vertellen dat ik een meeloper ben, maar ik heb een uitgesproken mening en als die jou niet zint, dan ben ik opeens een meeloper.

Ik ben ruim 10 jaar geleden begonnen met Tribal Wars, vervolgens met TW2 en in die tijdsspan heb ik nog nooit zo'n toxic persoon op het spel gezien als jij. Niemand komt ook maar in de buurt.

Voordat je met assumpties begint of 100 woorden typt over hoe scheel ik wel niet ben, zou ik eerst bij jezelf gaan kijken waarom spelers op dit forum iets tegen jou hebben.
 

DeletedUser2052

Guest
Ik gok 1 van deze :D
afzuigkap
beenkap
bergkap
bijenkap
blindkap
bolkap
boomkap
buiskap
dampkap
droogkap
houtkap
ijskap
kipkap
koorkap
kraaienkap
lampenkap
laskap
lenskap
modderkap
molenkap
monnikskap
motorkap
narrenkap
nevelkap
openkap
poolkap
puntkap
regenkap
rietkap
schoorsteenkap
stofkap
tarnkap
valkenkap
wagenkap
wasemkap
windkap
zonnekap
zotskap
zuigkap

En heb ik nu Bingo ?
 

DeletedUser2052

Guest
Misschien een idee om er een kaatje van te maken om niet off topic te raken
 

DeletedUser

Guest
na het groen licht hebben wij inderdaad al meer BB-geedeld
Komt ervan als je zegt dat wij BB-edelaars zijn
Als je ons de naam geeft gaan we er ons naar gedragen , simpel zat
jij noemt mij ook bb-edelaar ga ik ook maar weer bb nemen of sparta heeft straks ze allemaal :rolleyes:
 

DeletedUser1935

Guest
@mela jij neemt al BB sinds dat je dit spel speelt daar heeft nooit iemand jou voor motiveren
nogmaals op W31 zat je in mijn stam waar het niet mocht en bleef je het doen , toen ging je ook nog eens de enige leider die je wel wou houden backstabben

Dus kom hier niet onnozel doen , als er 2 moeten zwijgen zijn jij en Jah Fighter het
En als je wilt zal ik is beginnen met screens posten

En dan gaat het zelfs om screens die jij nooit gezien hebt
Ook van W34

Ik denk dat jij echt niet in de positie bent om hier op die manier op het forum te reageren
Kijk ik ben nu een bb-edelaar maar als jij uit mijn stam bent gekickt voor overmatig bb-edelen , dan ben jij nog een stap verder namelijk xd

En zelf overmatig bb nemen en als wij dan 2 bb nemen gaan jammeren dat we bb-edelaars zijn
Dat is op zich al kinderachtig , ik doe gewoon mee en doe kinderachtig terug en dan gaan we nog meer bb-edelen

Behandel mensen zoals je behandelt wilt worden
Je kan recht voor de raap zijn maar je kan ook jammeren om niks

Het grappige is het gaat toch altijd death blijven , want het is of je pakt bb
Of er word gezegd dat ik een hele stam via co-ops bestuur

Of er word gezegd dat ik support omkoop
Dus ik weet dat ik hier op forum nooit de meest geliefde ga zijn , of ik het nu goed doe of niet
 
Bovenaan