Hiddes weekkrant

DeletedUser1488

Guest
Wat wil je erin zien Drogba? Anderen mogen ook reageren maar jouw mening is natuurlijk de belangrijkste.
 

DeletedUser1488

Guest
Goedendag allemaal, na al deze prachtige weken die we hebben gehad op onze wereld en ook het forum heb ik maar eens besloten wat op papier te zetten, Het zal diep graven worden maar ik zal voor jullie samenvatten wat er in onze toch vrij rustige en eenzijdige wereld is gebeurd. Vanaf dag één leek de veel te actieve in zowel de game als op het forum, Azzandra het tempo te gaan bepalen. Zijn stoppen met het spel kan natuurlijk maar 1 mogelijke oorzaak hebben. Toen SilverGrey ermee stopte zou Azzie zijn hoofddorp wel even overnemen, met looptijden van 14 uur op zijn edels. Ging natuurlijk hartstikke fout en Azzie raakte alles kwijt. Nu zou de gemiddelde speler zichzelf weer oprapen en doorspelen, maar, nu komt de aap uit de mouw, en de League spelers onder ons zullen het begrijpen, Azzandra was een level 7 Yasuo main. :(

Hierna was het al snel gedaan voor PFU en haar leden, als ik het zo uit mijn hoofd zeg, zijn Mrs Jones en ik de enige actieve overlevende spelers van deze stam. Het stille clubje van Sparta met indertijds 9 leden kwam opeens aan de macht, Met een paar goede recruits kregen we, of laat ik objectief blijven, ze, een mooi cluster met een muur dwars door de map. Met in het noorden Guardians, in het zuiden Vikings en IMC en in het midden Sparta, kon het niet lang duren of de kleinere stammen waren opgeëdeld en de grote stammen spanning kregen aan het front. Terwijl Sparta in alle rust in het noorden bezig was met Guardians en Virtute, begon de driftkikker 3m12 in het zuiden op 300's poorten te rammen en te schreeuwen om aandacht. Sparta feliciteert hem met het behalen van 1 dorp en het verliezen van, wat zou het zijn, 12 clears. Leuk is dat hij tijdens en voor deze aanvallen contact zocht met een paar leden van Sparta. Laat me voor jullie samenvatten wat deze berichten inhielden,
Voor de aanvallen op BlackMamba schreef hij haar dat hij haar elke dag gs voor 5 munten zou sturen als zij hem de dorpen zou geven, beetje pussy moet ik zeggen. Het mooiste vind ik zelf nog, toen Boogie Viking aan begon te vallen melde hij aan de stamleiding van Sparta:

Niet om u schrik aan te jagen ofzo. Maar als hij nog eens aanvalt, val ik een ander lid van jou stam aan, dan ben je al op de hoogte ;)

Op dit moment smeekte iedereen van Sparta natuurlijk bij Boogie om te stoppen, bij mij zelf gutste het angstzweet natuurlijk al over mijn lichaam bij de gedachte dat een god als 3m12 mij aan zou vallen. In uiterste paniek heeft Sparta toen massaal 2 nachten niet geslapen om maar wakker te zijn als het einde daar zou zijn.
Maar als de echte onverschrokken held die Boogie is viel hij aan, hij nam een dorpje over van Badboybas, hierop kreeg de leiding van Sparta natuurlijk een berichtje:
Misschien een domme vraag maar heeft Boogie wel veel ervaring?
En daarna als klap op de vuurpijl:
Nu kan ik wel niets anders als Boogie aanvallen maar dat had je wel gedacht denk ik :)
Boogie is wel niet slim, ik heb jullie stam wat overschat denk ik :)

Nu wil ik niet te lang doorgaan op dit onderwerp wat straks wordt dit nog het 3m12 bedreigingsforum.
Inmiddels is viking 4 spelers kwijtgeraakt aan 300 en ik vrees voor viking dat dit snel meer zou worden. Praktisch gezien hebben we naast Sparta nog één stam die het hier nog langer dan een maand gaat overleven, IMC, ondanks hun vrij lage OD toch een mooi cluster. Beetje rare gang van zaken door Davey aan te vallen tijdens een NAP maar laten we dat dan nog maar even door de vingers zien.

Zelfs door stevig over de neus te wrijven wist Wicky de Viking niet wat hem overkwam toen een groep van zo'n 300 gekke Spartanen hem, en zijn maten overliep alsof het niks was.


Special thanks to: Drogba

Mijn naam is Hidde en dit was u weekkrant die niet na een week is gekomen maar toch.
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Momenteel bij de verkeers toren:
Roger that.
Wtf is dat?
Nee dat meen je niet!
Dat is het vliegtuig dat al maanden spoorloos is.
Is dat het vliegtuig van @HidDelicious ?
Jup hij is terug met een krant :eek:
Ik moet de baas bellen....
Dit is een wonder...
Dit is een geschenk van de tw goden.
Dank @HidDelicious
:hart
 

DeletedUser845

Guest
Toch aardig ondanks onze lage OD dat je ons nog een maand ziet overleven ;)
 

DeletedUser1513

Guest
Meer een opiniestuk dan objectieve journalistiek, maar wel leuk gedaan . Rectificatie, ik kom ook nog vanuit pfu :p. Ik zie uit naar volgende week:)
 

DeletedUser1765

Guest
Chapeau, mooi krantje :)

Beetje jammer dat de korte avondturen van MM niet meetellen :(
 

DeletedUser1488

Guest
En jawel! inmiddels bijna 2 maanden verder maar hier is hij dan!

Ik zat er met mijn prachtige toekomstvoorspellingen misschien een beetje naast maar we hebben wel weer wat meegemaakt.
Waar zal ik toch eens beginnen?
Ik denk dan toch dat ik begin met een (nieuwe stam) die me toch gauw in het oog sprong toen ik de ranglijst afging, TSF.
Man wat ben ik blij dat ze de minder dan matige naam NLD hebben veranderd in TSF, nu is dit nog niet de ideale naam maar dit is in ieder geval TW waardig. 38 leden jongens, bah. Heel veel meer heb ik over deze stam niet echt te vertellen. 38 jezus.

Laat ik verder gaan met een actie die overal op Rumeli Hisari vragen omhoog bracht, een spontane samenwerking tussen VIK en 300.
Deze 2 stammen hadden een front met elkander waar beide stammen ook front(en) hadden op andere plekken.
Viking werd aardig ingemaakt door Sparta en besloot contact op te nemen met de andere top 10 stammen om 300 samen aan te pakken.
Wat een mooi idee! een soort verenigde rebellie tegen Sparta.

Alle stammen zouden tegerlijkertijd massa's loslaten op Sparta en de dictatuur zou over zijn, probleempje met het plan was dat de meeste stammen inzagen dat je beter met Sparta kon samenwerken dan dat je ze aan kon vallen, zo werd dit plan gesnitched door een niet nader te noemen vent. 38 leden man! Maar hoe dan ook het plan ging niet werken. Ikzelf benaderde Viking over dit plan en vertelde ze dat het een vrij normale actie was om dit soort acties op te zetten maar dat het nog veel slimmer zou zijn als ze met ons samen zouden werken,

Nu aanschouw de nieuwe formatie van Sparta/Viking.

Nu zijn deze twee stammen natuurlijk niet de enige pionnen in de strijd.
We hebben de samenwerkende stammen TDM en IMC, waarin TDM onze inactieve spelers massaal aanvalt en BBdorpen edelt in onze provincies en IMC zich netjes aan de nap met Sparta houdt.

TDM werkt samen met UEM en maakt momenteel het leven van Sparta vrij zuur, maar wees niet ongerust Spartafans. De twee vijandige stammen zijn bijna door onze inactieve spelers heen en zullen binnenkort stuiten op een muur van actieve spelers en eenheden. Ook is the A-team in de vorm van Jones, Davey en ikzelf samen met onze MB's afgereisd richting noordoosten, momenteel in de voorbereiding op tegenaanvallen.

Ten slotte is er nog 1 stam die van mij aandacht verdiend, The Elite 4. Erg spijtig dat deze gasten met zn vijven zijn maar ze groeien hard en lijken misschien wel de actiefste stam te zijn van ons allemaal, daarbij hebben ze de ruimte om te groeien richting RIM en ze zijn gemotiveerd door te groeien richting andere grote stammen, ik denk dat deze gasten nog wat van zich gaan laten zien.

Nu nog een leuk verhaaltje over St Joost, wat mij betreft strijder van het jaar.


Het prille zonnetje begint door de stoffige gordijnen van St Joost te schijnen, hij wordt wakker en ziet het stof zachtjes door de lucht dwarrelen als hij zijn laken omgooit, hij heeft geen tijd om te genieten van dit prachtige gezicht en zet een sprintje naar het toilet. Hij strompelt naar beneden om wat ontbijt te nemen, al zou de tijd eerder lunch zeggen. Hij pakt zijn tablet die hij bij de lidl bij de hand en opent TW2 nadat hij zijn koffie naar binnen heeft gewerkt. Hij raakt compleet in zn eigen wereld en Joost veranderd in Saint Joost de almachtige, lid van het onverslaanbare United Empire.

Saint Joost leest op het stamforum over een of andere massa waar ze mensen voor zoeken, hij kijkt gauw op de TW2wiki wat dat inhoud en hij schrijft zich in. Hij krijgt de opdracht zoveel mogelijk dorpen van game of Elements te clearen. Saint Joost roept gauw al zijn adels bij elkaar en laat ze het strijdspel zien. Hij heeft geleerd om 4 adels te sturen om een dorp over te nemen en zet ze bij elkaar. Hij prepareert al zijn dorpen om de aanval van hun leven uit te voeren.

Hij verstuurt vanuit al zijn dorpen al zijn eenheden, 20 uur lopen.. Hij besluit nog maar een kopje koffie te maken en na te denken over de andere stammen op de wereld, langzaam zucht hij in slaap, zijn dromen zijn mooi over geslaagde aanvallen op Sparta tot deze dromen worden onderbroken door een nachtmerrie.
38 leden!

Hij schrikt wakker en spoed zich naar zijn werk. Volgende ochtend ontwaakt hij veel te vroeg, zwetend van spanning opent hij zijn telefoon, hij ziet alleen maar van die gekke rode plaatjes met doodshoofden, hij checked zijn rapportjes en kopt daarna het ruitje van zijn kamer uit, hij vind het niet eerlijk, al zijn aanvallen hadden maar 50% gevechtskracht. Zelfs zijn dikste veeg met 5000 bijl en 2800 speer was dood.

Nu gaf hij het niet op en zweerde op zijn graf dat GoE door zijn troepen heen was en dat hij er wel door zou komen en sindsdien stuurt hij elke dag 14 vegen vanuit 14 dorpen met de versgebrouwde eenheden van die nacht met het idee dat ze er vroeg of laat wel doorheen komen.

Ik ben Hidde en dit is het weer voor nu,
De ballen!

Special thanks to St Joost en TheBalANced
 

DeletedUser1765

Guest
Volgensmij zie ik hier een beetje Mediamanipulatie... Of Propaganda, weet niet wat beter past..
 
Bovenaan