Hiddes weekkrant

DeletedUser1488

Guest
Goedendag allemaal, ik heb gemerkt dat een groot deel van Rumeli Hisari zeer actief is op het forum. Daar mogen we trots op zijn en nog best want meer benutten, ik ben van plan elke week (ik denk op zondag) een krantje uit te brengen op het forum over de gebeurtenissen, de trashralks en de roddels. De hoeveelheid text in het krantje zal altijd afhangen van de hoeveelheid informatie, daarom komt er deze week slechts een klein krantje.

Heb je nou info, roddels, feedback, tips of denk je een leuk onderwerp te weten,
Stuur me dan een berichtje op het forum of nog het liefst in game waar ik onder de naam HidDelicious speel.
De ballen,
Hidde
 

DeletedUser878

Guest
Heb het gevoel dat ik veel er in zal voorkomen omdat ik nog al hou van modder te smijten, naar wie dan ook :p
 

DeletedUser503

Guest
maak je dan ook een topic poll? waar mensen ideetje achter kunnen laten xp
 

DeletedUser1765

Guest
Een ding waar de community het tot nu toe allemaal mee eens is, zie je niet vaak ;)
 

DeletedUser1488

Guest
@Bompie , geen idee hoe je zoiets maakt. Trouwens hartstikke leuk al die positieve feedback!

Voor mijn krant heb ik nu een gesprekje staan met de big Boss van shine, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft over alle modder. Ook een gesprekjr met Azzandra, waar hij al zijn kronen vandaan haalt enzo, ik heb Eikenschild een pm gestuurd maar die reageert niet :(
 

DeletedUser1647

Guest
ben ik de enige die nu denkt aan de basischool tijden en aan het programma school tv weekkrant en dat die presentator ook hidde heet?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
@Bompie , geen idee hoe je zoiets maakt. Trouwens hartstikke leuk al die positieve feedback!

Voor mijn krant heb ik nu een gesprekje staan met de big Boss van shine, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft over alle modder. Ook een gesprekjr met Azzandra, waar hij al zijn kronen vandaan haalt enzo, ik heb Eikenschild een pm gestuurd maar die reageert niet :(

Oh god, kan ik nog cancellen? :oops:
 
Bovenaan