Gwendolins Rad Pinksteren

DeletedUser974

Guest
Dit bedoel ik een beetje, op deze wereld heeft iedereen hard geknokt/gefarmed.
Het resultaat van deze arbeid is dat 10% van de wereld een edel heeft, deze spelers hebben hierdoor een voorsprong.
Zij kunnen hierdoor uitbreiden en genieten van een derde dorp
BAM..
3 edels op het rad. :)

upload_2018-6-3_9-39-49.png
:'(((
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ben ik het mee eens de edels in het rad slopen werelden en de zin in het spelletje
zo kan iedere noob groeien :(
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik weet het. En aangezien differentiatie per wereld/market niet gebeurt, blijft dit bestaan zolang er edels en munten op het rad zitten. Enige optie is dat ze van het rad verdwijnen, maar jullie snappen natuurlijk wel waar veel geld aan uitgegeven wordt..
 

DeletedUser

Guest
Ik weet het. En aangezien differentiatie per wereld/market niet gebeurt, blijft dit bestaan zolang er edels en munten op het rad zitten. Enige optie is dat ze van het rad verdwijnen, maar jullie snappen natuurlijk wel waar veel geld aan uitgegeven wordt..
geld boven spelvreugde???? :eek: dat is een vreemde keuze als mensen gaan stoppen zal er ook weinig verdiend gaan worden
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik kan alleen nogmaals de input leveren, maar er zijn ook markets die het geweldig vinden. Sterker nog er zijn ook markets die de overwinningspunten geweldig vinden :p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan alleen nogmaals de input leveren, maar er zijn ook markets die het geweldig vinden. Sterker nog er zijn ook markets die de overwinningspunten geweldig vinden :p
creëer dan een wereld voor de echte spelers :p kronen vrij geen gwen
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
<3

Mijn doel was eigenlijk een wereld met beperktere mogelijkheden qua uitgaven, die leek me realistischer :p
 

DeletedUser

Guest
<3

Mijn doel was eigenlijk een wereld met beperktere mogelijkheden qua uitgaven, die leek me realistischer :p
gewoon entree geld vragen voor de wereld te spelen en het is een win win situatie, tw verdiend geld en de de echte spelers kunnen elkaar op skills testen
 

DeletedUser974

Guest
Ik kan alleen nogmaals de input leveren, maar er zijn ook markets die het geweldig vinden. Sterker nog er zijn ook markets die de overwinningspunten geweldig vinden :p
Wuuuuutttt? Nu weet ik het zeker, die grenzen moeten dicht!
 
Bovenaan