Gwendolins Rad Pinksteren

DeletedUser974

Guest
Hi Support/Guys,

Pinksteren komt eraan, en dus ook een 'excuus' voor gwendolines rad.
In de vorige wereld heb ik ervaren wat een enorme impact dit heeft op een nieuwe wereld.
Zouden jullie deze ronde aub kunnen overslaan (of idg voor deze nieuwe wereld)?
Dit is echt killing voor een wereld!

Groet,
~Sniped
 

DeletedUser1647

Guest
Mocht het onmogelijk zijn om dit per wereld in te stellen haal dan a.u.b een keer die edels er uit, het geeft de werelden waarin die gratis edel geen meer heeft geen drol uit of je dr eentje wint, maar tegelijkertijd sloopt het de net nieuwe werelden. nou weet ik dat je met iedereen rekening moet houden dat ze zomaar een edel kunnen hebben, maar er zit ronduit geen meerwaarde aan de edel in dat rad als je naar het grote plaatje kijkt.
 

DeletedUser1935

Guest
IK zou geen rad willen de hele ronde , tenzij er geen edels en/of munten opkomen
maar bijv meer gs boosters overheersing , welvaart Troepen , 100 trebs
en dergelijke
Dat zou de enige motivatie zijn om het rad een 2de x te vullen aangezien die prijzen wel wat kronen waard zijn , terwijl edels eig gewoon te makkelijk zijn.
En zeker geen 3 edels per keer
 

DeletedUser1647

Guest
IK zou geen rad willen de hele ronde , tenzij er geen edels en/of munten opkomen
maar bijv meer gs boosters overheersing , welvaart Troepen , 100 trebs
en dergelijke
Dat zou de enige motivatie zijn om het rad een 2de x te vullen aangezien die prijzen wel wat kronen waard zijn , terwijl edels eig gewoon te makkelijk zijn.
En zeker geen 3 edels per keer
precies dit, een goed pakket met cavalerie of wat dan ook is al kronen waard
 

DeletedUser974

Guest
Ik ook, een rad is niet zo een groot probleem, zolang het maar in verhouding staat met de wereld.
20 trebs/1 munt op deze wereld is al een enorm voordeel.

Maar aan 200 Trebs/muntenheb je weer niks op een andere wereld.
 

DeletedUser1758

Guest
Pfieuwww, gelukkig zou inderdaad erg zwaar drukken op deze wereld
 

DeletedUser1935

Guest
Mela , je kan stoppen met in pm te vragen om een persoonlijke BG of mijn dorpenuitbouwer te worden etc etc , houd je commentaar voor jezelf en speel je spel ;)
En focus je op groeien ipv op praten ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol heb ik je naam vernoemd? En ben bezig met mijn muur puntjes gaan nu traag
 

DeletedUser1351

Guest
@Dutch Pirate komt er dan nergens ter wereld een rad ?
ik hou wel van die items ;)
en gratis edels of munten vind ik ook niet erg .
zo kunnen zelf niet zo enthousiaste spelers of beginners ineens een paar dorpen extra (bb) edelen en het je iets lastiger maken .
kroners zullen wel vd eruit halen, maar ze moeten tenslotte al hun munten bijfarmen en hard werken om om terug edels te maken .
dus ik heb er niks tegen
 

letop21

Casual Lid
maar niet zo erg op het begin als iemand al 10 edels heeft net na de aanvalsbescherming eraf is. dan sta je als niet kroner op een verre achterstand en die muntjes maken gaat een stuk sneller met 12 dorpen.
 

DeletedUser1935

Guest
Lol heb ik je naam vernoemd? En ben bezig met mijn muur puntjes gaan nu traag
Zou jammer zijn als die muur morgen al weer 0 is eh ;)

maar niet zo erg op het begin als iemand al 10 edels heeft net na de aanvalsbescherming eraf is. dan sta je als niet kroner op een verre achterstand en die muntjes maken gaat een stuk sneller met 12 dorpen.

Ik gebruik meer kronen als grondstoffen en ik wil het zelfs niet
 

DeletedUser974

Guest
Ik kan jullie het goede nieuws vertellen dat er momenteel geen wiel gepland staat aankomend weekend ;)
Dit was fijn nieuws, maar een 'zomer-rad' 10 dagen later heft dit goede nieuws wel een beetje op :(
 
Bovenaan