Discussie Gwendoline zomerwiel

DeletedUser

Guest
Ja weer een Gwen :)
Zodat coops hun kronen erop leeg kunnen schieten
Want ik ben natuurlijk tegen kronen en ter aller tijden onschuldig :D
 

DeletedUser1449

Guest
Dussss. 2x gwendolin in iets meer dan een halve maand. Why in godsnaam? Lijkt me dat de (Nederlandse) community hier vrij duidelijk over is tegenover Inno..

Maar goed er zal wel weer geld in het laatje van Inno moeten komen:confused:
 

DeletedUser280

Guest
Quote van hoofdaankondiging Gwennie:
"We hebben ook een nieuw item in dit spel van Gwendoline, namelijk "munten per dorp". Hierbij kun je een bepaald aantal munten winnen afhankelijk van het aantal dorpen dat je hebt. Bijvoorbeeld: als je de '2x munten dorp' krijgt en je beschikt over 15 dorpen, dan win je dus 30 munten. Echter, als je besluit om het item te bewaren tot wanneer je 20 dorpen hebt, dan krijg je vanuit dit item dus 40 munten!"

Dit is toch allang niet Nieuw meer? :rolleyes:
 

DeletedUser1647

Guest
Quote van hoofdaankondiging Gwennie:
"We hebben ook een nieuw item in dit spel van Gwendoline, namelijk "munten per dorp". Hierbij kun je een bepaald aantal munten winnen afhankelijk van het aantal dorpen dat je hebt. Bijvoorbeeld: als je de '2x munten dorp' krijgt en je beschikt over 15 dorpen, dan win je dus 30 munten. Echter, als je besluit om het item te bewaren tot wanneer je 20 dorpen hebt, dan krijg je vanuit dit item dus 40 munten!"

Dit is toch allang niet Nieuw meer? :rolleyes:

het item is natuurlijk niet echt nieuw meer voor ons, maar het is wel recent toegevoegd, en kan voor sommige spelers dus nog als nieuw gezien worden die een maandje niet hebben gespeeld bijvoorbeeld
 

DeletedUser854

Guest
het item is natuurlijk niet echt nieuw meer voor ons, maar het is wel recent toegevoegd, en kan voor sommige spelers dus nog als nieuw gezien worden die een maandje niet hebben gespeeld bijvoorbeeld
I
Op die manier kan alles nieuw zijn natuurlijk als je maar lang genoeg niet hebt gespeeld of net pas begonnen bent :p Niet gewoon een foutje in het plak en knip werk? O:)
 

DeletedUser1647

Guest
ik ga niet over het plak en knip werk hahaha. maarja ik denk dat hij bij het volgende wiel ook niet meer als nieuw beschouwd hoeft te worden
 

DeletedUser

Guest
Elke dag krijg je een nieuw rad met prijzen waarop je 1 keer gratis
dus niet gratis :mad::mad:
ik moet kronen uitgeven :mad::mad::rolleyes:
upload_2018-8-17_1-5-34.png
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dit probleem is bekend en er wordt aan gewerkt, zodra we meer weten komen we hierop terug.

Update: In de winkel tref je bij aanbiedingen nu een gratis schot!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser854

Guest
Mooie oplossing :) wel blij dat zelfs gwennie het zwaar heeft met al dat zomerse weer en daardoor dingen vergeet xD
 

DeletedUser1449

Guest
Ben ik zwakbegaafd of klopt dit niet? 225 munten (75 munten per dorp). Ik heb op dit moment 75 dorpen dus dat komt niet eens in de buurt van 225 munten (75x75 is niet gelijk aan 225). Ik neem aan dat dit een fout is en dat er moet staan: 3 munten per dorp, want dan klopt het wel. Of ik interpreteer het verkeerd?

c425c723026856da406a4868ec8ecb78.png
 

DeletedUser

Guest
hij heeft gewoon mazzel hij heeft maar 3 dorpen :confused:,en krijg daarom 75 munten per dorp :)
zo kan hij nog sneller groeien:cool: ,en blijf het spel leuk :D
grt
 

DeletedUser789

Guest
We hebben ook een nieuw item in dit spel van Gwendoline, namelijk "munten per dorp". Hierbij kun je een bepaald aantal munten winnen afhankelijk van het aantal dorpen dat je hebt. Bijvoorbeeld: als je de '2x munten dorp' krijgt en je beschikt over 15 dorpen, dan win je dus 30 munten. Echter, als je besluit om het item te bewaren tot wanneer je 20 dorpen hebt, dan krijg je vanuit dit item dus 40 munten!
upload_2019-6-2_7-11-54.png
ik heb maar 3 munten gekregen ?
niet 2 of 3 munten per dorp
 

DeletedUser1517

Guest
Zijn twee verschillende prijzen. De kans bestaat dus dat beide erin komen. In dit geval staat er duidelijk 3 munten bij en niet 3 munten per dorp:
upload_2019-6-2_8-8-40.png
 
Bovenaan