Feedback Gwendoline Halloween

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Header.png

Gwendoline's Halloween spel komt terug!
Welkom Tribal Warriors en boogschutters!

Gwendoline is terug en heeft een nieuwe uitdaging voor jullie! De komende 8 dagen kun jij je boogschutterstalent laten zien en mooie prijzen verzamelen.

Vanaf 26 oktober tot en met 2 november 2018 kun je laten dat je een goed gevoel voor richting hebt en zul je rijkelijk beloond worden door Gwendoline. Alles wat je moet doen is je pijl en boog oppakken en de door jou begeerde prijs schieten.

In deze editie vind je boosters, officieren, eenheden en misschien wel edels. Denk eraan dat je na het activeren van een edel op enig moment ook de munten nog moet slaan en uiteraard dat je ook voldoende vrije plaatsen hebt om de eenheden te plaatsen, dit geldt ook voor andere eenheden anders raak je ze kwijt!

We hebben ook het nieuwste item in dit spel van Gwendoline, namelijk "munten per dorp". Hierbij kun je een bepaald aantal munten winnen afhankelijk van het aantal dorpen dat je hebt. Bijvoorbeeld: als je de '2x munten dorp' krijgt en je beschikt over 15 dorpen, dan win je dus 30 munten. Echter, als je besluit om het item te bewaren tot wanneer je 20 dorpen hebt, dan krijg je vanuit dit item dus 40 munten!

De kansen om de roos te raken zijn 2x lastiger dan de andere vakjes.

Let erop dat we in de nacht van zaterdag op zondag nacht ( 27 op 28) om 3 uur een uurtje terug gaan en het dus 2 uur wordt. Dit kan dus effect hebben op het gwendoline wiel.

halloween.png
Hoe neem je deel aan dit evenement?

Elke dag krijg je een nieuw rad met prijzen waarop je 1 keer gratis mag schieten! Het wiel zal zich elke dag vernieuwen wanneer de tijd in de linker onder hoek op 0 komt te staan. Tot dan kan je met je pijlen schieten op het wiel en prijzen winnen.

Wanneer je geschoten hebt op een prijs zal die prijs grijs worden en zal de prijs naar je inventaris gaan. Wanneer je die prijs hebt verzameld kan je die prijs niet meer krijgen diezelfde dag, tenzij je besluit het wiel opnieuw te vullen.

Maar dat is niet alles! Elke dag als je het evenement bezoekt zal je 1 gratis schot krijgen dat in je inventaris komt te zitten!

Hoeveel kost elk schot?

Elke dag zul je een gratis schot krijgen. Het eerste betaalde schot kost 30 kronen en elk volgend schot kost 30 kronen meer dan de vorige.

En hoeveel kost elke keer bijvullen?

Op elk gegeven moment kun het wiel bijvullen om eerder gewonnen prijzen opnieuw te kunnen schieten. De eerste keer bijvullen kost 40 kronen en elke volgende keer kost het dubbele van de vorige keer.

Weet ook dat het vernieuwen van het wiel je geen nieuwe gratis pijlen geeft.

Wat moet ik onthouden?

Alle gratis schoten die je wint in dit event en de schoten die je verkrijgt met de dagelijkse loginbonus zullen verdwijnen na dit evenement. Alle andere verkregen items zullen veilig in je inventaris blijven.


We hopen dat jullie allemaal zullen genieten van Gwendolines spel en horen graag jullie feedback erover.

Jullie Tribal Wars 2 team.

Footer.png

Op welke prijs gaan jullie aimen?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Om de trend van de laatste discussies over gwennie's wiel in ere te houden zal ik maar weer als eerste een reactie geven;)

Het begint langzaam grappig (of zielig, ligt eraan hoe je het bekijkt) te worden. Elke keer geven we dezelfde feedback, en elke keer wordt het doorgegeven aan Inno (daar twijfel ik niet aan). Maar Inno doet er helemaal niks mee.

1. We willen minder vaak een wiel.
2. We willen minder items op het wiel die een te grote impact op het spelverloop hebben (dus geen edels en dergelijke)

Denk dat dit wel een goede samenvatting was van de vorige keren dat er kritiek is gegeven. Dus @Kr33log je mag dit kopiëren en plakken en elke keer als er een wiel komt opsturen naar Inno. You're welcome;)
 

DeletedUser

Guest
Geld is het enige waar aan gedacht word en is de drijfveer voor dat leipe wheel
Spelplezier van leden en suggesties zijn helemaal niet belangrijk voor inno, dat is met de vp niet en met gwen ook niet
mss toch eens tijd voor een ander spelletje :(
 

DeletedUser854

Guest
Er mag van mij best vaker een wiel komen, maar alleen als er een spelelement in komt. Met andere woorden, dat er skills komt kijken bij het mikken of iets dergelijks. En dat je dan met kronen betere vaardigheden kan kopen ipv eindeloos schoten zodat je altijd alles kan schieten. Dat lijkt me veel leuker! Een soort van minigame in het spel :D
 

DeletedUser

Guest
Of prijzen van het wiel meer in verhouding van hoe lang de wereld bestaat
Want als wereld net is begonnen en er komt een wiel dan is dat soms zwaar uit verhouding
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad @captor of sin. Ik heb het nu zelf mogen meemaken in de wereld Castelo. Spelers om me heen die van 2 naar 4 dorpen gingen en soms zelfs meer. En dit is nog niet zo heel erg want de munten moeten later worden geslagen.... ohhh nee die kan je ook nog winnen op het wiel. Wel aan het einde van het wiel :rolleyes::rolleyes: op die manier kopen ze kronen om die munten te winnen.

Misschien kan er geopperd worden om eens een wereld zonder kronen te starten. Zodat we echt kunnen zien welke speler(s) nou echt goed zijn in dit spel of toch echt die kronen nodig hebben om van een sterkere tegenstander te winnen !!!!
 

DeletedUser888

Guest
Inderdaad @captor of sin. Ik heb het nu zelf mogen meemaken in de wereld Castelo. Spelers om me heen die van 2 naar 4 dorpen gingen en soms zelfs meer. En dit is nog niet zo heel erg want de munten moeten later worden geslagen.... ohhh nee die kan je ook nog winnen op het wiel. Wel aan het einde van het wiel :rolleyes::rolleyes: op die manier kopen ze kronen om die munten te winnen.

Misschien kan er geopperd worden om eens een wereld zonder kronen te starten. Zodat we echt kunnen zien welke speler(s) nou echt goed zijn in dit spel of toch echt die kronen nodig hebben om van een sterkere tegenstander te winnen !!!!

Jaja, dat laatste hebben we al zo vaak gehoord. Iedereen moet dat eens door de harses douwen dat dit nooit zal gebeuren. Inno leeft van geld wat ze verdienen aan de kronen. Als ze nu eens de richting veranderen en een buy in hebben, verdienen ze toch nog iets. Zal natuurlijk nooit de echte inkomsten hebben, maar ach, een idee uit de community komt toch op de stapel troep die in het haardvuur gegooid wordt.
 

DeletedUser1616

Guest
En hoeveelste keer hernieuwen vh rad was dit? :p
Dit was mijn eerste schot. Ook aan de tijd kun je zien dat dit rad er pas 2 minuten was :eek: Anders zou ik wel heel snel dat radje moeten vernieuwen. En je weet dat ik niet zo snel ben :)
 

DeletedUser1616

Guest
Mijn ervaring is dat mensen heel triggerhappy worden van gwennie anders :p
Ik zeg ook niet dat ik hem niet gerefreshed heb :) Echter was dat wel mijn eerste schot haha. Dat maakt het rad vernieuwen wel verleidelijk. Vooral als je nog 2 schoten hebt opgespaard.:p:p
 

DeletedUser

Guest
En dit is 1 van de redenen dat ik toch maar eens stop :(
Heeft geen zin meer

Sorry inno ik heb geen geld voor kronen voor gratis spel helaas
 

DeletedUser888

Guest
Wat is dit nu weer, stond er paar dagen geleden: "Dit is de laatste keer dat je edelmannen kan krijgen"
Staan er nu weer van die dingen in
 

DeletedUser1517

Guest
Wat is dit nu weer, stond er paar dagen geleden: "Dit is de laatste keer dat je edelmannen kan krijgen"
Staan er nu weer van die dingen in
Potentiële uitleg Inno: "Dit zijn mannen van adel, vorige waren edelmannen."

Nieuwe naam voor TribalWars: GwenWars - Slogan: 'Ook zo'n zin om oorlog te voeren en niet enkel naar je eigen dorpen te loeren? Wacht op de edelmannen verkrijgbaar bij Gwen en ren!'
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Weet je zeker dat er niets stond over laatste dag munten of goede oogsten, maar echt edels?
Er is niks terug te vinden over melding met laatste edels op eerdere dagen.
 
Bovenaan