Grappige IGM's

DeletedUser537

Guest
hmm ik heb 2 Engels sprekende tacticussen in mijn winkel zitten... vind dit ook wel grappig in een Nederlands spel ;)
Speciale vaardigheden: change_movement_speed 100 :D (veranderd loopsnelheid 100%)

Inmiddels zijn de teksten aangepast, nu alles in ABN dus :eek:
 

DeletedUser

Guest
xxx heeft geschreven:ik wil graag bouwen niet vechten

Frederik von Swekhofen heeft geschreven:Dan speel je waarschijnlijk het verkeerde spel, het heet namelijk Tribal Wars.

xxx heeft geschreven:leuk spel fijn dat je mijn zoon van 8 jaar kapot maakt
 

DeletedUser537

Guest
Free farm ofzo is meer een spel voor kinderen..... Pa heeft het verkeerde spel gekozen ;)
 

DeletedUser167

Guest
Velocity heeft geschreven:jij hebt een groot probleem.

Ik krijg dit binnen nadat ik zijn enige 3k dorpje edelde :')
 

DeletedUser31

Guest
Ai ik zou maar uitkijken hoor...
Momenteel heeft hij een dorp van 51 punten... Stel hij zet het vol off nou dan weet ik niet of je hem aankan.. Stel hij speelt agressief zou dat nog weleens je ondergang kunnen betekenen M4rty... :p
 

DeletedUser476

Guest
Kennen jullie die tactiek niet? Dorp zonder gebouwen, dan kun je meer troepen kwijt!
 

DeletedUser

Guest
XXX heeft geschreven:Binnenkort zal je een nieuwe naam zien verschijnen bij onze stam. We zijn aan het fuseren tot de 3e stam van deze wereld. Vanwege je verdiensten in het verleden je laaste kans de winnende kant te kiezen. Daarna geen mercy meer. IK weet 100% zeker dat wij gaan winnen.

xxx is eveneens welkom.onder voorwaarden. xxx is edelvoer. xxx is edelvoer


7 miljoen punten tegen 1 miljoen punten .

xxx zal vandaag al gaan merken dat we er machtige vrienden bij hebben :)
@Sender 3 Keer raden welke stam dit is ;)
En dat zegt meneertje die zijn eigen leden niet eens kan beschermen tegen een simpele edeltrein :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, Deze is niet blij met wat ik te eisen had, alles wat ik vroeg is om gewoon uit de provincies te blijven en niet er mee te bemoeien.

Je bent de meest oneerlijke en bedrieglijke speler die ik ooit op TW ben tegengekomen, en als ik de moeite zou willen doen om je eisen op een papier te schrijven zou het zijn om er mijn stoelgang mee af te kuisen. Normaal was dit groffer geweest hoor, maar dan had je waarschijnlijk naar de support gelopen..
 

DeletedUser

Guest
Hulde aan de man! In plaats van gelijk te gaan schelden in het net zo te keer gaan.
 

DeletedUser

Guest
Deze is ook al een paar keer de wereld in gekomen en het is al bekend in de stam dat het heeft gelekt:

We zijn geloof ik op een keerpunt aangekomen. De komende beslissingen gaan heel belangrijk zijn voor de toekomst van de stam, daarom wil ik jullie even updaten en ieders mening horen. Ik hoop dat jullie snappen dat deze info heel gevoelig is en zeker niet door buitenstaanders mag geweten zijn. We zijn 1 groep en willen geen Devesion-scenario meer, wie van ons dat ook mocht zijn geweest.

Dank jullie voor deze eer ;).
 

DeletedUser50

Guest
Devesion;n15783 zei:
Deze is ook al een paar keer de wereld in gekomen en het is al bekend in de stam dat het heeft gelekt:

We zijn geloof ik op een keerpunt aangekomen. De komende beslissingen gaan heel belangrijk zijn voor de toekomst van de stam, daarom wil ik jullie even updaten en ieders mening horen. Ik hoop dat jullie snappen dat deze info heel gevoelig is en zeker niet door buitenstaanders mag geweten zijn. We zijn 1 groep en willen geen Devesion-scenario meer, wie van ons dat ook mocht zijn geweest.

Dank jullie voor deze eer ;).

Ooit GoT gezien? Jij bent een beetje Varys.
 

DeletedUser633

Guest
Maar als Devesion Varys is, dan is -M- de Lannisters? Of niet? Je zou kunnen zeggen dat RaB dan de Starks zijn (die zijn toch allemaal dood, en de overige mensen vluchten). Dan moet Few het drakenmeisje en haar volgers zijn. Dictatuur van Cele, zou kunnen kloppen :p Link met Varys is alleen beetje vaag.
 

DeletedUser693

Guest
Varis is de eunuch
En trekt tot dus ver in de serie niet echt partij.
 
Bovenaan