Grappige IGM's

DeletedUser64

Guest
Ondertussen nog altijd geen leuke mededelingen onder elkaar verstuurd? :(
Jammer want is altijd leuk om te lezen :)
 

DeletedUser50

Guest
Los van een paar schattige BGverzoekjes heb ik nog niet veel grappigs gezien.
Alhoewel, helemaal in het begin was het wel leuk. Het was niet heel grappig, maar iemand zat wat stoer te praten tegen mij. Toen ging hij mij ook nog aanvallen met berichten als 'word je al bang?' enzo. Toen had ik dat genegeerd en een paar dagen later nam ik 'm over.
 

DeletedUser327

Guest
Grey Worm;n10038 zei:
Los van een paar schattige BGverzoekjes heb ik nog niet veel grappigs gezien.
Alhoewel, helemaal in het begin was het wel leuk. Het was niet heel grappig, maar iemand zat wat stoer te praten tegen mij. Toen ging hij mij ook nog aanvallen met berichten als 'word je al bang?' enzo. Toen had ik dat genegeerd en een paar dagen later nam ik 'm over.

Wie wil er nu een bg met jou? :p
biggrin.gif


Gefeliciteerd met je promotie trouwens, nu krijg ik toch geen ban he? :eek:
 

DeletedUser

Guest
xxx heeft geschreven:beste harry,
luister vriend, als jij mij dagelijks 3000 van elke grondstof stuurt, val ik je niet meer lastig.
zo niet, ga ik je weer aanvallen.
reageer zo snel mogelijk, morgen ochtend is anders mn eerste aanval

groet xxx

Was niet naar mij hoor, maar zo blijf je ze toch iedere keer weer zien:confused:
 

DeletedUser50

Guest
Hou me tegen jonguh!
Ben je zelf al wat leuke berichten tegen gekomen, Tijgertje?
 

DeletedUser50

Guest
Jullie doen allemaal alsof ik een heel erg persoon ben. Maar goed, dit topic gaat niet over mij, dus graag weer terug on topic. :)
 

DeletedUser476

Guest
Iemand heeft geschreven:Nog één zo een aanval en je hebt een groot probleem, dat beloof ik je ;)

Ik word nu al bang :p hij is niet zo boeiend, maar aangezien toch niemand hier iets zet, is het nog steeds de meest boeiende die er staat.
 

DeletedUser487

Guest
Ik ben pas geliefd...

**** heeft geschreven:je bent een grote **** mvg iemand die je nooit gemogen heeft
 

DeletedUser126

Guest
Gelieve dit aan te geven bij de support i.p.v. het op het forum te plaatsen. Toch nog veel plezier gewenst ;)
 

DeletedUser

Guest
Iemand heeft geschreven:Waarom val je me aan? in mijn stam staat dan onzo stamn bongenoten zijn?!?

Hij zat jammergenoeg in een stam waar ze met 2 personen inzaten ;-)
 

DeletedUser50

Guest
Zo heb ik wel eens gezien dat er tientallen paladijnen in een dorp stonden. Dat leek me ook niet heel geloofwaardig :p
 
Bovenaan