Community Gezocht: Nieuwe enthousiaste teamleden.

DeletedUser1681

Guest
Ja het gaat me alleen om die sig hoor, verder ben jij lekker actief op het forum en ben je altijd aardig. Ik hoop dan ook dat het niet voelt als een steek, omdat ik wat over je signature zei. :oops:
nou is je kans op lid van het team bekeken nec.:eek: nee grapje
 

DeletedUser1325

Guest
nou is je kans op lid van het team bekeken nec.:eek: nee grapje

Lijkt me dat er gewoon wordt gekeken naar de spelers die hebben gesolliciteerd en gekeken wordt wie het meest een meerwaarde heeft om het team te versterken.
Als ik dat niet ben, dan moet ik niet gekozen worden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik hierdoor bij voorbaat al een streep door mijn naam heb staan.
 

DeletedUser1681

Guest
Lijkt me dat er gewoon wordt gekeken naar de spelers die hebben gesolliciteerd en gekeken wordt wie het meest een meerwaarde heeft om het team te versterken.
Als ik dat niet ben, dan moet ik niet gekozen worden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik hierdoor bij voorbaat al een streep door mijn naam heb staan.
was ook sarcasme
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Lijkt me dat er gewoon wordt gekeken naar de spelers die hebben gesolliciteerd en gekeken wordt wie het meest een meerwaarde heeft om het team te versterken.
Als ik dat niet ben, dan moet ik niet gekozen worden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik hierdoor bij voorbaat al een streep door mijn naam heb staan.
Vrouwe justitia vormt een onafhankelijk oordeel he ;) dus maak je daarover maar geen zorgen :D
En er moet heel wat meer gebeuren dat ik mij gekwetst voel dan een opmerking over mn sig ;)
 

DeletedUser1325

Guest
Vrouwe justitia vormt een onafhankelijk oordeel he ;) dus maak je daarover maar geen zorgen :D
En er moet heel wat meer gebeuren dat ik mij gekwetst voel dan een opmerking over mn sig ;)
Dan is het goed! :)
PS: Is er al meer bekend over contest op de nieuwe wereld :)?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Maak jullie maar geen zorgen, ik val mensen achter de schermen heus wel lastig xD
En Azza is ook geen forummod ;)
 

DeletedUser854

Guest
Grappig, gaat mooi niet gebeuren.
Enige vrije tijd die ik nu heb gaat naar bier hijsen.
Je hebt duidelijk je prioriteiten op een rijtje. Gesproken als een echte student!

On topic, ik heb getwijfeld, maar denk dat ik niet per se genoeg quality time er in kan steken.
 

DeletedUser

Guest
Staan er open posities of gesloten? Want dat topic staat open.
 
Bovenaan