Community Gezocht: Nieuwe enthousiaste teamleden.

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het grappige is dat ik nog nooit onaardig tegen of over je bent geweest, dus waar dit vandaan komt is mij een raadsel..
 

DeletedUser1325

Guest
Het grappige is dat ik nog nooit onaardig tegen of over je bent geweest, dus waar dit vandaan komt is mij een raadsel..
Mag ik niet oprecht zijn?
Niks persoonlijks aan hoor, vind je naam leuk, maar je sig gewoon niet zo.
Achtergrond is het noorderlicht, maar de combinatie met vrouwe justitia kan ik niet vinden.
En vrouwe justitia en de naam Pirate ook niet.
 

DeletedUser1055

Guest
Dan raak je mijn vriendjes alsnog
Maar ik weet het beter gesteld.
Maak er een voor haar dan die beter is.
Beste scheepslui staan aan wal blijkt maar weer.
 

DeletedUser1325

Guest
Dan raak je mijn vriendjes alsnog
Maar ik weet het beter gesteld.
Maak er een voor haar dan die beter is.
Beste scheepslui staan aan wal blijkt maar weer.

Dus je mag niet kritisch zijn als jezelf iets niet kan?
Dat is als een recensent die een film beoordeeld die een film moet gaan maken.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Achtergrond is het noorderlicht, maar de combinatie met vrouwe justitia kan ik niet vinden.
En vrouwe justitia en de naam Pirate ook niet.

Dont worry, wat jij van mn sig vindt maakt me niet uit hoor :D Daar ging het me ook niet om :eek:

Maar if you must know (omslachtige manier van vragen heb je wel)..
Mijn username is oud en had inmiddels anders geweest, ware het niet dat ik graag transparant ben over mijn persoon/username en hem daarom niet wijzig. Die sig zegt meer en is juist ook voor de mensen die me kennen, zowel ingame als verder :D dus dat zal een mysterie voor je blijven ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1325

Guest
Dont worry, wat jij van mn sig vindt maakt me niet uit hoor :D Daar ging het me ook niet om :eek:

Maar if you must know (omslachtige manier van vragen heb je wel)..
Mijn username is oud en had inmiddels anders geweest, ware het niet dat ik graag transparant ben over mijn persoon/username en hem daarom niet wijzig. Die sig zegt meer en is juist ook voor de mensen die me kennen, zowel ingame als verder :D dus dat zal een mysterie voor je blijven ;)

Ja het gaat me alleen om die sig hoor, verder ben jij lekker actief op het forum en ben je altijd aardig. Ik hoop dan ook dat het niet voelt als een steek, omdat ik wat over je signature zei. :oops:
 
Bovenaan