Geplunderde grondstoffen

DeletedUser1759

Guest
Clear met Edel erbij aanvallend op een dorp, lage toestemming maar dorp was nu genoeg gestacked om de clear op te vangen, suddenly word er gemeld dat de aanval bij aankomst lijkt te zijn "geannuleerd"
We weten allemaal dat dat betekent dat er een verkenner was mee gestuurd, was dit niet het geval dan had je niet eens een dorp gehad :)
Misschien was de verkenner juist bij die aanval bewust meegestuurd omdat ik al verwacht had dat je nog meer os kreeg was ook blij dat ik net niet won anders was het een duur grapje tegen 4 paladins en 5k def
 

DeletedUser1440

Guest
Begrijp ik hieruit dat Emhyr var Emreis nooit dit soort officieren gebruikt?
"Maar ik had gewonnen als jij geen grootmeester had gebruikt" wordt op die manier een veelgebruikte uitspraak.
 

DeletedUser1440

Guest
Klopt, verkenner is enkel interessant in de early game. Grootmeester blijft leuk.
 

DeletedUser1757

Guest
Geen idee waarom tw2 oppeens op de ideeen kwam om troepen te "verplaatsen" en die verkenner... Maken het spel zoveel simpeler.. Die troepen verplaatsen oke nog maar die verkenner. Maar oke ze zullen hun geld moeten verdienen ;)
 

DeletedUser

Guest
Binnen de week sinds ik met wat vertraging toch het miljoen gehaald, vreemd om zo aan de zijkant van de wereld te liggen en er is ook best veel veranderd sinds wereld 4 :p
 

DeletedUser

Guest
Ik speelde toen onder deze naam dus als het je niets zegt niet :D ik zat bij TAX en stond in de top 10 toen ik er de brui aan gaf en me liet internen
 
Bovenaan