Geplunderde grondstoffen

DeletedUser1480

Guest
Ja maar de persoon met 300k heeft ook wat kroontjes gebruikt. dus meer troepen en is meer online dan ons gok ik.

Ik ben Rost9874, Bacardi is men forum naam :D En Rost9874 is mijn spel naam ;)

Ik weet niet, ik heb op deze wereld nog 0.00 pp uitgegeven (cool), moet je wel vaak actief zijn want met maar 50 lopende bevelen, kun je niet optimaal farmen vind ik persoonlijk :(
 

DeletedUser1759

Guest
Deze keer was Plunderaar van de dag toch mooi van ons :D
Maakt me niet uit of jullie meer leden hebben of niet grats met de achievement. Vind ze voor nu een leuke bezigheid.
Ik verwar trouwens de achievements nogal het gaat me meer om dief van de dag die we 3 van de 3 keer al hebben ontvangen nu.


Edit: Red Attack, dubbelpost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1765

Guest
Maakt me niet uit of jullie meer leden hebben of niet grats met de achievement. Vind ze voor nu een leuke bezigheid.
Ik verwar trouwens de achievements nogal het gaat me meer om dief van de dag die we 3 van de 3 keer al hebben ontvangen nu.
Ja ja ja, we weten allemaal hoe geweldig jullie zijn.
Is dat wat je wou horen?
 

DeletedUser1759

Guest
Krijg ik het dan 4 dagen op rij? :eek:
sowieso had een lange dag om een dorpje over te nemen wel veel oda gekregen XD morgen farm ik weer veel maar denk dat ik niet op jou tempo kan blijven nu je dat derde dorp al draaiende zal hebben.
 

DeletedUser1765

Guest
sowieso had een lange dag om een dorpje over te nemen wel veel oda gekregen XD morgen farm ik weer veel maar denk dat ik niet op jou tempo kan blijven nu je dat derde dorp al draaiende zal hebben.
Dank aan je verkenner, beetje laf Boogie, verliest een beetje respect
 

DeletedUser1765

Guest
Clear met Edel erbij aanvallend op een dorp, lage toestemming maar dorp was nu genoeg gestacked om de clear op te vangen, suddenly word er gemeld dat de aanval bij aankomst lijkt te zijn "geannuleerd"
We weten allemaal dat dat betekent dat er een verkenner was mee gestuurd, was dit niet het geval dan had je niet eens een dorp gehad :)
 
Bovenaan