Gelijk zeuren

DeletedUser1935

Guest
Captor , deze post gaat over deze wereld niet over traumas van een vorige wereld
LTwaters we zijn het toch beiden eens dat kronen nu niet het verschil maken tussen een goeie en slechte speler , maar activiteit en dedication wel? Wat ik dus bedoel met de nachtbonus is skillwise de beste instelling
Nu niet dat de nachtbonus een stop moet zijn om aan te vallen als het moet pak ik gewoon dorpen in de NB (zeker als ik de kansen krijg)
Maar het spel is stuk aant gaan , dus ik snap jou standpunt ook hoor
Een 8 uur nachtbonus zou bijvoorbeeld mensen naar het spel brengen die 6 uur te kort vinden
Maar er zijn veel diepere problemen die ze moeten oplossen.
Nu zijn er een paar spelers die giga veel uitgeven , dit moet meer gebalanceerd worden
Meer spelers en minder kronen-uitgave per persoon brengt evenveel op maar wel een gezondere playerbase
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Zal ik ook maar even mijn lijstje met instellingen geven dan;)

Snelheid: 1.5x (het mag om mij wel iets sneller, hoeft niet veel sneller)
Moraal: Actief, tijdsgebaseerd (Wereld zonder moraal komt er toch niet, maar moraal moet wel naarmate de tijd verstrijkt hoger worden)
Beginnersbescherming: 3 dagen (snellere wereld dus minder lange beginnersbescherming nodig)
Nachtbonus: 00:00 - 07:00 (geen idee waarom, nb maakt om mij niet zoveel uit)
Ledenlimiet stam: 10 (Kleine stammen = meer actie)
Coop functie: max 1 (coop abuse tegengaan doe je zo!)
Eindoverwinning: Forten (spreekt voor zich, beide systemen zijn niks (dom is wel de beste van de 2). Mag wel eens wat nieuws komen)

Premium functies: beperkt actief (kan inno wat verdienen en wij leuk spelen)
Officieren: actief
Gebouwen afkronen: beperkt actief (Muren afkronen tot level 10, kerk afkronen niet mogelijk. De rest is prima)
Eenheden afkronen: niet actief
Gwendoline's wiel: niet actief (uiteraard)
Ingame winkel: Actief (kunnen spelers boosters, en van die starterspakketen kopen)

Dit zijn mijn verwachtingen voor w34:p doe er wat mee zou ik zeggen
 

DeletedUser1517

Guest
ideale wereld :
Nachtbonus : geen
Moraal : uit
Overwinningspunten : Niet actief
Max stam capaciteit : 10
Max stamlevel : 20
Kronen van gebouwen : Uit
Kronen van eenheden : Uit
Verkenners : Niet Actief (Als in de officier)
Bedriegers : Niet ACtief

Snelheid : 2x
Dan kan men alleen offcieren en de Paladijn kronen
En eventueel edels

Als zo een wereld start , die puur gebasseerd is op skill en niet op kronen , en waar ook de slechtere spelers niet moraalberscherming krijgen maar gewoon weggespeeld worden zoals het hoort te zijn

Dan start ik meteen

Je vergeet er nog 1:
Deathscythe: uit :p

Mopje hé ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik vind het wel interessant deze instellingen, maar betekent niet dat we met al deze dingen wat kunnen ;)
 

DeletedUser1935

Guest
@NCL132

Ze zullen toch met serieuse bugfixed en goeie instellingen moeten komen , anders blijft W31 voorlopig mijn laatste actieve wereld ;)
Dus die instelling krijg je op de komende wereld wel :p

LTwaters , i know weet niet waarover CoS het heeft tho maar ik weet wel dat hij traumas heeft die hij vaker aanhaalt toen ik hem wegspeelde op W27 begon hij in PM ook over een oude wereld hier en een oude wereld daar , hij had geen spelplezier of zoiets , maar vraag me af waarom hij dan blijft starten en er over bezig blijft en het niet in het verleden laat , ik zie hem/haar vaker posten op het forum met dit soort dingen en ik kies liever om het te negeren

Ik ga er niet zo vaak op in vind wat discussieren en moddergooien altijd wel leuk maar dan moeten ze miet beginnen over een verleden waar niemand iets van weet , vgm een schreeuw om aandacht

Maar denk dat deze post alweer genoeg death heeft gezien , heb men mening gegeven
Kort samengevat

Ow en ik heb nog een voorstel voor een instelling of 2

Zoals Uhtred zegt beperkte co-ops , dan ben je verplicht een goed co-op systeem in elkaar te steken
Kleinere stammen zorgens tevens ook voor minder co-mogelijkheden en over een hogere activiateit en afhankelijkheid van stamleden wat dan ook weer teamplay stimuleert

Maar de instelling die game-changing zou kunnen zijn , en ik zeker achter zou staan is

Loyaliteit barbarendorpen : KAN NIET VERLAAGD WORDEN (dus BB-edelen is niet mogelijk)

Kijk maar is op W31 bijvoorbeeld , er worden meer BB ge-edeld door de vijand als niet grijze dorpjes , tis een beetje overdreven

En LTwaters , je bent geen NB toch gewoon van de internationale? Ik neem aan aangezien je op het forum zo stoer deed dat ik niet mee mocht (en jij dacht dat dit was omdat ik niet goed genoeg zou zijn en jij wel) ik hoopte dus eig dat je helemaal opfleurde van een nachtbonusloze wereld , want dat test ook weer een breder paneel van je vaardigheden en ook activiteit word hiermee beloond
Nu met nachtbonus houd ik snachts nog altijd niet terug , maar het is toch anders spelen , dan moet je al overdag clearen en snachts in off-tijden scouten en kijken waar def weg is en ook van dichtbij edelen dan

Het punt dat ik gewoon van afstand wil kunnen edelen en niet wil rekening houden met NB tijden voor de 100e fakes en treintjes en faketreinjes die ik stuur , zo kun je een veel langer gerekte aanval plannen , je kan veel meer druk zetten op je vijand

Nu is dat wel vooral poistief voor de offensieve speler , mss daarom dat ik het een goed idee vind en anderen niet , ik heb vrijwel geen def op mijn account de hele wereld door
Mijn principe is gewoon de volgende , pakt de vijand een dorp terug , pak ik de dag erna gewoon een andere , zo tot ze het uiteindelijk niet meer kunnen bijhouden

Ongeacht wat wij vinden dat er moet komen , het gaat toch niet gebeuren , het enige wat inno doet met dit spel is nog even uitmelken , hun andere games zijn veel populairder , dus ze focussen zich liever op die games , alhoewel als ze nu eens goed achter dit spel gaan staan , juist advertisen en hun shit fixen dit spel makkelijk terug naar de top gaan

Sorry voor het lange bericht trouwens
En dit is niet offensief bedoeld naar wie dan ook , is gewoon puur mijn mening , ik zeg dit omdat mijn mening vaak mensen op de tenen trapt ;)
 

DeletedUser1966

Guest
Ik deed inderdaad stoer over de PM omdat jij helemaal cool deed over jouw skills tegen mij over de PM, terwijl je het loophondje van Uhtred en die andere kerel was. Plus, ik zei daarbij dat jouw karakter daar het grootste aandeel in had. Skills is slechts een onderdeel ;)

Geen NB is leuk op int, voor de try-hards, op NL word ik het meest gelukkig van een nachtbonus tot 07:00/08:00. Beetje slapen, mooi rustig aan. Daarnaast inderdaad een kleiner stamlimiet voor stammen en een maximaal aantal coops van 2/3 klinkt ook niet verkeerd.
 

DeletedUser

Guest
Topic was "gelijk zeuren" en dacht tja ik zit hier goed :D
Tip @LTwaters geef je topic een naam dat refereert naar een volgende komende wereld om een discussie te starten
Deze wereld heeft zijn instellingen al dus niet onder een wereld als het om een komende wereld gaat
Er bestaan al meerdere topics over dit soort dingen om te stemmen en over discussie welke ideeën

@deathscythe96 alweer geen flauw idee waar jij het over hebt, dacht je pm gewoon genegeerd te hebben maar zeker niet met jou over dit soort dingen gesproken te hebben
Ik ken jouw namelijk totaal niet, enkel op 1 wl waar ik ff aan het rommelen was
Gefeliciteerd met de verovering daar
Verder heb ik 0,0 contact met jouw naar mijn weten, dus zoals ik het zie heb je dingen van horen en zeggen

En ja ik was ook off topic maar ergens ook niet
Ging dacht ik ook om tw spelers te behouden
Er is alleen ook een ander deel wat spelers trekt of af stoot of juist eruit werkt en eruit houd dan enkel de kronen/gwen, NB enz

Mijn account staat in elk geval al een week op delete (de rest is aan inno hoe snel dat gaat)
Ik laat alles los, hoop dat anderen dat ook ff doen
Want tja er bleef iets terug stuiteren wat niks met tw te maken heeft en ik mijn uitleg/mening niet over mag noemen van die spelers
Ik praat zo over een wereld want ik heb niet zon trauma of iets te verbergen, maar anderen dus wel
Waar dit nu echt over gaat weet ik ook niet meer maar schijnbaar is het iets wat een groot trauma heeft gebracht bij een groep oud tw spelers
 

DeletedUser1935

Guest
LTwaters ik ben NOOIT iemands loophondje geweest , jou stam wou perce mij aanvallen hadden ze dat niet gedaan was Uhtred mijn target
Dat weet ook @Uthred goed genoeg , ik heb nooit in opdracht van hun aangevallen de enige afspraak die er was is dat ik hun met rust liet en zij mij
De vijand van mijn vijand is mijn vriend , you know what i mean?

Ik was aan het opbouwen om mee Krijgers het leven zuur te maken , had zoals je wel hebt gezien een paar zerkerclears klaarstaan en gewone clears en een shitload aan def had mijn stamlevel naar 20+ gedoneerd op men eentje allemaal om de stam waar uthred in zat aan te vallen , jullie wouden perce mij aanvallen , dus dan kregen jullie gewoon aanvallen terug.

Mmm het is heel makkelijk iemand afbeelden als de slechte persoon :)
Deden ze in W27 ook , maar de mensen die mij hier zwart maakten op het forum vielen uiteindelijk door de mand , en de mensen die me beter kennen weten verdomd goed dat ik niet ben wie ze hier op het forum van mij maken ;)

Het is heel makkelijk om iets in negatieve zin te draaien , je deed het deze post nog
Je zegt ik vind dat ( de NB keuze ) om te huilen
En ik zeg je jankt over de verkeerde instelling , waar jij meteen uithaalt dat ik jou afkraak en de grond in boor , terwijl ik letterlijk herhaal wat jij zegt , zie je hoe makkelijk je van een normaal antwoord iets anders maakt

@Captor Of Sin , jawel hoor je was bezig op W27 in mijn PM over een oude wereld , weet ik veel waar het over ging , niet echt gelezen
Vlak nadat ik jou kerkdorp pakte , mijn kapel daar zette en daardoor nog 4 treinen met geloof liet aankomen in de enkele minuten daarna gaf je aan te stoppen om dat je er geen plezier meer in had , en toen begon je over een oude wereld en begon je mij en de stam waar ik in zat te vergelijken met mensen op die wereld etc etc etc

Laat het verleden rusten joh , als ik dat nooit had gedaan zat ik met de helft van de mensen die in deze stam zitten nu op W31 niet in de stam , je kan een contact met iemand altijd een 2de kans geven
Wat ik hier vaak zie is dat mensen alles wat iemand zegt negatief opvangen terwijl dat niet altijd zo bedoeld is , vaker pm ik mensen en zeg ik iets en nemen ze het meteen negatief op , omdat ze op het forum zien dat ik volgens een paar pessimisten hier vaker de klootzak genoemd word

Ga naar het forum van W31 , en kijk daar is hoe mighty bijv mij weer in een slecht daglicht wilt stellen , terwijl er geen poep van waard is , mensen durven nooit toegeven dat iemand beter is als hun , en gaan het dan maar op kronen steken , of op bb edelen , beiden heb ikzelf tegen hem niet gedaan , en heb hem vaker volledig leeggezet , maar ja als je zoiets op het forum zet met dan nog rapportjes die 2 uur van elkaar af lijken te liggen dat zogezegd een muur gekroond is , maar dan 2 rapportjes pakt die meer als een week uit elkaar liggen , en dan nog in pm zeggen dat je allen de waarheid zegt op het forum , tja er zijn mensen die niet verder kijken als hun neus lang is en het negatief bekijken

Deze mensen gaan er altijd zijn , als iemand beter is als mij , toon ik daar respect voor , ik complimenteer vrijwel altijd mensen die een goede actie doen

@wasstraat56 vandaag nog gezegd dat zijn timing van zijn aanvallen heel goed is
Veel tijd in gestoken , maar is wel effectief
als ik nu niet aant kijken was toen de aanvallen binnenkwamen had ik nooit geweten waar de aanval zou komen

dus @LTwaters , het moddergooien op het forum word meestal gedaan naar mensen die skillwise beter zijn als mij , ik ben niet alleen slachtoffer hiervan , ik ben hier zelf ook ooit de dader geweest op dat vlak , niet willen toegeven dat ik te kort kwam en zo komt er dan trashtalk

Nu het enige verschil is dat ik te graag hun ongelijk wil bewijzen en dat niet altijd even gemakklijk is , dan moet je al maanden rapporten en berichten gaan screenen
Want ze beginnen meestal over dingen van tijden ervoor , en ik houd niks meer bij , geen berichten , geen rapporten , niet meer nodig
Zegt iemand jij kroont , en ze posten geen bewijs , hun probleem ik zal hun daarop wel wijzen , maar ik ga echt niet meer mijn tijd steken in rapporten gaan opstapelen om dan hun ongelijk te bewijzen daar ben ik dan ook weer klaar mee ;)

Maar de eindconclusie blijft hetzelfde , oordeel niet over iemand die je niet fatsoenlijk kent , en geloof niet alles wat op het forum gezegd word
Hoop dat dit meteen effe uitklaart waar jou beeld van mij vandaan komt

Ow en btw , de gesprekken op W26 was jij ook in fout lol ;)
een max beukclear met bijl afkraken voor een kutclear bijvoorbeeld ;)

Maar dat is the heat of the moment , voor mij is het meestal gewoon wat dollen , meer niet , maar mensen nemen alles veel te serieus
 

DeletedUser1966

Guest
Tering wat een lap tekst hé.
Aan het begin van deze conv had ik idd verkeerd geïnterpreteerd, echter is het ook een zin die met jouw historie zeer makkelijk verkeerd interpreteerbaar is ;).
Maar laten we wel zijn, jouw reputatie bestaat niet omdat je zo een lieve en respectvolle jongen bent, je stookt graag en maakt ruzie als je je kans schoon ziet, dus niet proberen te vertellen dat je altijd zo netjes bent tegen goede spelers etc, want ik denk dat ik (zonder egoïstisch te willen overkomen) veilig kan stellen dat ik een bitch ben om tegen te spelen als je mijn target bent. Jij bent dat nooit geweest, dus niet roepen wat je niet weet.

Daarnaast, op W26 heb ik in de chat met jou ook zeker niet de schoonheidsprijs gewonnen. Hahaha. Die geef ik je :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ok dus, het topic is vervuild :p ik ga hem verplaatsen naar een algemeen zeurhoekje, maar even weghalen uit NL33 :p
 
Bovenaan