Gelijk zeuren

DeletedUser1966

Guest
Hoi,

Ik ga gelijk zeuren. Niks geen top en flop topic, niks geen achterklap, gewoon zeuren. Heerlijk.

Ik wou hier dus misschien weer mee gaan doen, maar dan zie ik dat het weet VPs is en ook nog eens geen nachtbonus. Je zou bijna denken dat ze het expres doen :p

Of sta ik alleen in de mening dat ik geen nachtbonus huilen vind.

LT
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Mwah zonder nachrbonus kan wel leuk zijn, lekker snachts aanvallen. Maarja jij kan ook snachts aangevallen worden. Tis zoals een oud ploeggenoot van me altijd zei: "ellek voordeel heb ze nadeel":p
 

DeletedUser1966

Guest
@dp Mwoah. Ik weet niet of er animo voor is en of mensen het interessant vinden om erover te discussiëren, maar als dat er is lijkt me dat niet een slecht idee :)
 

DeletedUser1935

Guest
Je jankt om de verkeerde zin in de wereld instellingen
Nachtbonus : geen
Geweldige instelling , mensen die meer tijd erin steken (en minder kronen) worden met deze instelling beloond , want tijd gaat het hier altijd winnen van kronen

Overwinningspunten : Actief <----- Dit is het probleem
 

DeletedUser1966

Guest
Ik las de tekst en kon doordat ik op mobiel zat de naam van de speler niet zien omdat dat gebugd was maar dacht gelijk “Dat kan er maar 1 zijn”. En ja hoor, swerelds meest onvriendelijke TW speler: Deathscythe. Doe eens normaal in de omgang met een ander man. Ik snap het wel, negatieve aandacht is ook aandacht, maar kom op zeg. Gelijk “janken” en blabla.

Gewoon respectvol naar elkaar doen en dan heeft iedereen een leuke dag. Gewoon zeggen “ik vind het juist tof want dan word de try-hard beloond.” Dan heb je je mening geventileerd en dan vind iedereen je nog lief. Maar ik denk dat je het nu wel een keer had begrepen als je het ooit ging begrijpen...

Daarnaast noem ik VPs toch ook in mijn originele post? Provoceren om het provoceren. Verder niks.
 

DeletedUser1935

Guest
Of sta ik alleen in de mening dat ik geen nachtbonus huilen vind.
Janken = Huilen = Wenen
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
We proberen weleens wat uit met die tijden, sommigen vinden het leuk en sommigen niet. Qua overwinningspunten zijn we helaas wat meer gebonden :)
 

DeletedUser1935

Guest
Denk dat daar juist minder mensen fan van zijn lol
Beste is als niemand meer start op dat soort werelden
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Deze wereld heeft voordat hij open gaat al meer forum activiteit dan de vorige tot nu toe heeft.

Maar hoezo lijkt het of de internationale meer dom werelden krijgt? Want daar was de vorige een dom wereld en dat was hier ook al een vp. Is toch raar?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Het loopt niet synchroon omdat ook niet alle werelden in aantallen synchroon lopen, maar aankomende daar is ook VP. En het is niet zo dat het standaard om en om is hoor ;) Er zullen doorgaans meer VP werelden zijn.
 

DeletedUser1517

Guest
Weet je wat leuk is, een wereld met een nachtbonus die 20 uur duurt. Dan heb je 4 uur om alleen of samen met je stam de hel te laten losbreken, kan je mooi gaan plannen om het allemaal mooi te timen :p
 

DeletedUser2033

Guest
laten we het eens over het origenel idee hebben, wie heeft er zin in een wereldje?
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Kunnen we niet een weekendbonus krijgen? Van donderdagmiddag tot zondagmiddag. Maakt het studentenleven wat dragelijker:cool:
 

DeletedUser1935

Guest
ideale wereld :
Nachtbonus : geen
Moraal : uit
Overwinningspunten : Niet actief
Max stam capaciteit : 10
Max stamlevel : 20
Kronen van gebouwen : Uit
Kronen van eenheden : Uit
Verkenners : Niet Actief (Als in de officier)
Bedriegers : Niet ACtief

Snelheid : 2x
Dan kan men alleen offcieren en de Paladijn kronen
En eventueel edels

Als zo een wereld start , die puur gebasseerd is op skill en niet op kronen , en waar ook de slechtere spelers niet moraalberscherming krijgen maar gewoon weggespeeld worden zoals het hoort te zijn

Dan start ik meteen
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ook wat instellingen
Geen gebukt om zich daarna omgekeerd op de knieën om te draaien :D
Of dat nou met respect gebeurd, met passie, of op innovatieve wijze maakt niet uit
Geen democratie want dat is een illusie in tw2 (99% is zelfs nog de minderheid) :D
Heb het nooit over een backstab van een vorige wereld maar beschuldig iemand anders van backstabs van vorige werelden want dan rechtvaardig je je zelf :D
Mocht er toch iets gezegd worden van dat alles dan de instelling: je bent negatief, -1, je zeurt, je klaagt, je kan er een probleem van maken, je legt rare verbanden, je gelooft complot theorieën, je hebt een obsessie, echt heb ze allemaal gehad en heel wat meer :) en schijt aan :D
Elke keer werd er gehapt, tis gewoon pacmanspel
Dus weet genoeg en gaat bij sommige iets te ver
En nee mijn mond snoeren lukt dus niet, heb schijt aan dat soort shit (ik slaap daar niks minder om)
Maar ik ben nu weg
Hoop dat die andere het ook ff met rust kunnen laten, graag aub naar alle kanten, geen RL
Ik volg het advies van de tw community op (wat of wie dat ook is) en ben er klaar mee

Naar inno, sorry voor geen kronen gekocht te hebben
Naar laatste wl sorry maar moest ff
De rest veel mee gemaakt, leuk en niet leuk
Heb hoop leuke en sportieve spelers gezien en hoop die nr1 eisen op punten of nr1 in diplo/politiek
 

DeletedUser1966

Guest
En zo draai je een goede conversatie over wereldinstellingen toch weer om naar jezelf. Nice twist. 5 out of 5. Would recommend.

(Nieuw boekwerk in 3, 2, 1)
 
Bovenaan