Flop Flob spelers (bb edelaars)

DeletedUser888

Guest
De 3,5k barbarendorpen die je later in een wereld overal tegenkomt. Als ik zorg dat ik een 500k speler compleet veeg hij hij komt niet meer online, zijn zijn uitgebouwde dorpen dan bb, natuurlijk niet. Wij praten hier over de grijze dorpjes. Natuurlijk is er ook niemand zo stop om dorpen van 500 punten te gaan edelen.
 

DeletedUser1320

Guest
er zijn er die stom genoeg zijn om deze toch te nemen...
ja deze speler is al een tijd gestopt en duzz zien zijn dorpen grijs, gegarandeerd als ik deze nu zou edelen dat ik reactie krijg van mijn buren F-F
 

DeletedUser924

Guest
:( Lord JP. van TWP. Sinds hij bondgenoot is, heeft hij al meer als 10 bbdorpen gepakt in mijn provincie. Wat ik trouwens helemaal geen slechte tactiek vindt. Niemand valt hem momenteel aan. Dus over een tijdje heeft hij al die bbdorpen uitgebouwd en zal hij zich wel tegen me keren. :(
 

DeletedUser

Guest
:( Lord JP. van TWP. Sinds hij bondgenoot is, heeft hij al meer als 10 bbdorpen gepakt in mijn provincie. Wat ik trouwens helemaal geen slechte tactiek vindt. Niemand valt hem momenteel aan. Dus over een tijdje heeft hij al die bbdorpen uitgebouwd en zal hij zich wel tegen me keren. :(

Actie, reactie ;)
 
Bovenaan