Flop Flob spelers (bb edelaars)

DeletedUser

Guest
Ik heb voorlopig toch niet veel te doen nadat ik m'n stam FF heb verlaten...dus dacht laat ik een topic openen voor die vervelende lui die bb dorpen edelen.

Wie zijn toch die helden?

Namen zijn van harte welkom :D
 

DeletedUser

Guest
Mooke sowieso. Die pakt of bb of inactieve spelers idd


1:Mooke (F-F)
 

DeletedUser

Guest
en vergeet niet dat hij er nog geld voor nodig heeft ook ;) (niets persoonlijks)
 

DeletedUser855

Guest
Ik denk dat ik als 1 van de enige top 10 spelers kan zeggen dat ik nog GEEN kronen heb gebruikt (zelfs niet de gratis 50), geen interns heb gedaan en geen barbarendorpen heb geëdeld :)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Hmmm kan wel raden waarom het topic 2 hoofdletter F'en heeft :rolleyes::rolleyes:
on topic: King niels1 heeft ook een heel mooi BB cluster verzameld
 

DeletedUser

Guest
Hmmm kan wel raden waarom het topic 2 hoofdletter F'en heeft :rolleyes::rolleyes:
on topic: King niels1 heeft ook een heel mooi BB cluster verzameld

Onbewust zit het toch heel diep denk ik ;)

Nee hoor, ben nog steeds blij dat ik het stokje heb overgedragen...was niet mijn manier van spelen daar
 

DeletedUser

Guest
BB-edelaars Igreja de Sao Roque


1: Mooke (F-F)
2: King Niels (DKS)
 

DeletedUser

Guest
Oh oeps...ik heb iemand gekwetst volgens mij.

@ The Grizly Bear van F-F: Mooke heeft wel degelijk Bb gepakt. Net als inactieven en een paar "echte" targets...of je dat nu bevalt of niet, het is een feit! Kan best jouw persoonlijke held zijn, maar in mijn ogen heeft hij de ballen verstand niet van TW en heeft hij zich naar de top gekocht. Niks mis mee, maar om dan ook nog bb dorpen te pakken is wel erg triest toch? o_O


Ik dacht, laat even wat van me horen voordat iedereen denkt dat hij/zij verlost is van deze idioot :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oh oeps...ik heb iemand gekwetst volgens mij.

@ The Grizly Bear van F-F: Mooke heeft wel degelijk Bb gepakt. Net als inactieven en een paar "echte" targets...of je dat nu bevalt of niet, het is een feit! Kan best jouw persoonlijke held zijn, maar in mijn ogen heeft hij de ballen verstand niet van TW en heeft hij zich naar de top gekocht. Niks mis mee, maar om dan ook nog bb dorpen te pakken is wel erg triest toch? o_O


Ik dacht, laat even wat van me horen voordat iedereen denkt dat hij/zij verlost is van deze idioot :)


@Dutch Sec
ik heb geen probleem om hierop te reageren.
Ik speel TW al bijna vanaf het begin dat het bestaat dus de ballen ervaring kan je achterwege laten.
BB dorp heb ik genomen als tegen reactie op andere achterlijke spelers die het leuk vonden al onze farmdorpen weg te nemen.
Ik heb al eerder de top gehaald en dat nog voordat het kronensysteem bestond.
Die kronen waren leuk om mee te starten maar zijn nu overbodig geworden.

Ken je de speedwerelden van TW1? Daar leer je pas echt spelen dan moet je actief zijn en ervaren wil je iets bereiken.
 

DeletedUser

Guest
En tot slot moest ik zo een bb edelaar en kronenspeler blijven zouden er al niet veel bb dorpen overblijven
 

DeletedUser

Guest
Nee, de werelden van tw1 ken ik niet. Hoef ik ook niet aan te beginnen want ik heb geen ervaring lol...en gezien jouw vragen op het forum bij FF heb jij net als ik ook geen ervaring met tw2 mijn inziens :eek:

En leuk dat je reageert, niemand vroeg erom...maar bedankt voor je originele uitleg ;)
 

DeletedUser1351

Guest
Dutch sec gelieve geen modder te gooien ! je moet steeds sportief blijven !
al denk ik dat de absolute top niet massaal aanwezig is in deze wereld.
en je kan ook een prutser zijn met kronen btw, je moet nog steeds goed spelen , of je nu kronen hebt of niet
 

DeletedUser

Guest
Dutch sec gelieve geen modder te gooien ! je moet steeds sportief blijven !
al denk ik dat de absolute top niet massaal aanwezig is in deze wereld.
en je kan ook een prutser zijn met kronen btw, je moet nog steeds goed spelen , of je nu kronen hebt of niet

Hey Hippie,

Ik ben sportief op m'n eigen manier, ik had de hele bende van FF kunnen laten klappen als ik wou, heb ik niet gedaan terwijl dat wel nodig was! Das best sportief toch? En modder gooien doe ik toch wel als ik daar behoefte aan heb. En leuk dat je ook lid bent geworden vandaag, speciaal voor mij? :D
 

DeletedUser1351

Guest
ik vind toch dat de leiding goed zijn best doet. Bovendien is ze verandert .
je mag ook al blij zijn dat er mensen zijn die na 2 maand nog niet inactief worden.
het is toch een heel gedoe, dus krijgen die gasten van mij steeds een thump up voor de inzet !
je kan nooit helemaal 100% dezelfde visie hebben in een spel of democratie.
dat maakt het spel ook leuk ;)
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk heb je mensen die nog actief zijn na twee maanden in een stam van 45 leden, en zelfs dan heeft F-F volgens mij de meeste dorpen/spelers geïnternd van de hele wereld.
 

DeletedUser1320

Guest
wat versta je onder edelen van een BB?
een dorp dat vanaf het begin een BB was of gwn elk dorp dat BB is?
als je een speler cleart, je edelt zijn eerste 2 dorpen en dan stopt hij
zijn andere dorpen worden dan BB en die edel je een maand ofzo later (dat ze vanzelf gegroeid zijn)
je edelt dan wel BB dorpen maar je hebt er wel voor gezorgd dat ze BB worden.
waar trek je de lijn?
 
Bovenaan