Flop en top Stammen

DeletedUser1935

Guest
Lieveheersbeestje klaagt over katas terwijl ze zelf tijden alle nieuwe spelers die wat willen groeien kapotknalden
HTF is een poepoe stam , hebben gewoon geluk gehad met een lege wereld waar alleen hun een beetje gecoordineerd te werk gingen , swoot je kan dit zien als een compliment , al is het dat niet
het This is Sparta! van zowel W31 en W34
of The Wolves van W27 en zelfs de verliezende stam EFC daar waren vele malen beter als HTF
Het enige positieve wat ik kan zeggen is dat ze nieuwe spelers een kans hebben gegeven , een goed concept , maar dit is ook gewoon weer een PR stunt van swootje , nieuweling of niet , als het hem uitkomt backstabbed hij toch iedereen
Stel HTF gaat ten onder , gaat hij vragen voor de overstap naar de stam die HTF uit elkaar nagelt , er zijn mensen die zeggen dat ik extreem gehaat ben , en dat vind ik niet erg , fuck it wat jullie over mij denken ;)
Maar van swoot zijn er gewoon zoveel voorbeelden van backstabs , recent nog stak hij iemand die hij als *vriend* beschouwde nog in de rug , omdat hij salty was dat die persoon zijn co-ops defte tegen hem. Of reageerde met retakes etc.

Vind het raar dat in deze wereld nog niemand gebackstabbed is door hem xd
voor de rest is HTF een poepstammetje , die een wereldje gekregen hebben helemaal voor zichzelf
 

DeletedUser1525

Guest
Swootcandy,Heersbeestje ,shadowprins,shadowprinses silentblood. Ik denk dat hij in een persoonlijkheids crisis zit hij kan wat moeilijk een naam kiezen.
 

DeletedUser1935

Guest
@label-this , wat met jou voorgevallen is op W31 is een licht verhaal tov van hem , hij is een beetje labiel , ziek in zen hoofd
 

DeletedUser2033

Guest
Absolute topspeler: Wolf12, heerlijk zichzelf en lekker aanmodderen.

Zo die staat.
 
Bovenaan