Flop en top Stammen

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Flop stam: V&A. Katas en sabos zijn een teken van zwakte. Dus als je die gebruikt ben je zwak. Als je zwak bent ben je een flop stam. V&A gebruikt katas en sabos. V&A is dus zwak, en dus flop.
#cirkelredenatie but I don't care want het is waar!
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Geen frustratie hoor. Ik dacht dat het intussen wel duidelijk was dat sabos en katas no go zijn. Een ongeschreven regel, omdat het zwak is. Als ik dan hoor dat de nr 1 stam van deze wereld daar volop gebruik van maakt, dan ben je in mijn ogen flop. Als je niet op een normale manier je vijand kan verslaan benje de nr 1 positie niet waard
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Voor de gevestigde orde zijn kata's en sabo's een taboe, bijna elke wereld heeft wel verdragen gehad die dat soort spel elementen weerden.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik merk dat anti-sabo en kata meer iets van oudere generaties is van eerdere werelden en dat nieuwere spelers er anders tegenaan kijken.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Vroegah... die goeie ouwe tijd dat er nog mensen met skills speelden en DP natuurlijk:p
 

DeletedUser

Guest
Flop stam: V&A zie hier geen stam op deze wereld die zo heet :D
 

DeletedUser280

Guest
Ik val niet onder oud spelers (van vroeger) jij valt wel onder de oude spelers:p
Hey lummel, die opmerking over dat ze oud is word niet gewaardeerd he :eek::p

OT: er gebeurd hier ook niet heel veel of zie ik dit verkeerd? :)
 

danger008

Bekend Lid
Geen frustratie hoor. Ik dacht dat het intussen wel duidelijk was dat sabos en katas no go zijn. Een ongeschreven regel, omdat het zwak is. Als ik dan hoor dat de nr 1 stam van deze wereld daar volop gebruik van maakt, dan ben je in mijn ogen flop. Als je niet op een normale manier je vijand kan verslaan benje de nr 1 positie niet waard
sry hoor maar wij katapulteren enkel spelers die bb edelen die zijn het dorp niet waard zij moeten leren dat het spel draait om spelers edelen en dat bb dienen om te farmen
 

DeletedUser

Guest
Danger je kan echt beter werken aan het lezen van berichten, Uhtred verwijsde naar een andere wereld en poste dit in het verkeerde topic.

Daarbij is Stam: Arr - deze week begonnen met Katapult aanvallen op gebouwen van diverse spelers/stammen. o_O
 

DeletedUser2060

Guest
Best wel zielig voor ARR dat ze geen standaard hebben qua eervol strijden.
Zo komen ze in toekomstige werelden nooit tussen de Elite.
Ik heb zelfs begrepen dat ze niet eens de moeite nemen om een dialoog aan te gaan.
Ach ja, struisvogel politiek is ook een skill, zo jammer dat een kleuter van 3 dat net zo goed kan.
 

DeletedUser1892

Guest
Nog interessante gebeurtenissen te melden hier naast de spelerskaaptocht van HTF? :p
 

DeletedUser1525

Guest
HTF heeft de wereld behoorlijk vernaggeld. Nemen de wat grotere spelers op en pakken met 4 a 5 man een kleine speler 1 op 1 kunnen ze eigenlijk niet zo heel veel. Nah niet helemaal waar ze kunnen je in pm het bloed onder de nagels vandaan halen. En nu hangen ze een beetje de gevierde jongens uit.

Wat betreft de sabotages ben ik het mee eens niet te verdedigen maar een verbod op kata's vind ik grote bullshit die zijn prima te verdedigen of zijn trebs ook verboden. Het zgn kata verbod komt voort uit het overwinnings punten systeem . Je mag blijkbaar niet voorkomen dat er een kerk geplant kan worden er word dus van je verwacht dat je je eigen graf helpt graven. Ik zeg doe eens wat skills op in plaats van de strijd niet aan durven gaan . Nee we vallen aan op het moment dat de beginners bescherming er af is en we noemen het "tacktiek" dom komt eerder op mijn lijstje voor.
 
Bovenaan