EN47

DeletedUser1935

Guest
Voor de mensen die het nog niet wisten

Ik zal oprichter zijn van de internationale stam
Nu is de vraag of we op EN47 starten of EN48

Uhtred kwam hier enkel met een concept
Ik ga hier volgende week meer duidelijkheid over brengen

Ook de redenen en voorwaarden voor het starten op een internationale

Ook zal er een discord gemaakt worden , waar mensen kunnen voicen en waar we dingen kunnen bespreken

Mensen die in mijn stammen hebben gezeten weten wel dat bij mij alles in orde moet zijn voor ergens gestart word
Iedereen moet zijn 100% kunnen en willen geven op die ene wereld.

Tot nu toe zal de stamraad bestaan uit

Mijzelf en Peeters

Andere leiders worden in de loop van tijd wel aangewezen in overleg met Uhtred en Peeters

Uhtred zal geen leider zijn (reden : hij wilt dit zelf niet)
En uit ervaring weten we dat Uhtred beter speelt als hij niet de controlefreak moet uithangen :p

Verder zal Uhtred wel een speciaal plaatsje hebben in de stam als raadgever en patron , een beetje iemand waar je bij terecht kan voor de zoete babbels :p

@Dutch Pirate , jij daar niet ook intresse in :p Je krijgt pizza als betalingsmiddel :p
 

DeletedUser1388

Guest
Zullen we dan ook als thema gaan? Bijvoorbeeld dat de stam de smashbros heet en iedereen een character d\ruit is?
 

Peeters

Ervaren Lid
haha heb een beter idee laten we gewoon allemaal onder een nieuwe naam spelen

bv :
deaht1
deaht2
deaht3
deaht4
deaht5
enz....

zodat ze een stuk of 50 deaht op die wereld zitten

haha ga leuk zijn in de stamchat hey deaht ha deaht onze deaht vraagt os ...heu welke deaht HAHA
 

DeletedUser2033

Guest
Iedereen kan nu wel gaan zeuren op death dat hij een eikel is etc, maar zolang je dat alleen hier durft te zeggen kun je beter naar jezelf kijken, ik speel nu enkele werelden met death en ja soms draait hij door maar hij kan best tegen kritiek als hij maar weet wat hij aan je heeft, wat ik van hem zie is dat hij altijd alles geeft voor zijn stam en je hem 100% kan vertrouwen, dus pls mensen houd allemaal gwn je mond en speel als land en niet als persoon daar want dit gezeik wordt ik scheitziek van.
 

Peeters

Ervaren Lid
ik moet eerlijk bekennen hij heeft idd wat over voor zijn stam (op de nl wereld waar we tegen elkaar spelen) en idd zowat alles om te winnen en raar maar waar das een complement (waarschijnlijk de eerste en de laaste keer) ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja wat wolf zegt! Death eikel schele.. :hart die voor jou.
Laten we nou allemaal als een land gaan spelen. En peeters van jou posts word ik helemaal schijtziek, je bent niet eens getagt man. Kan niet he.. beetje slijmen nou. Hop koop nog wat kronen en mond dicht houden :eek:;)
 

DeletedUser2095

Guest
kan er een nieuwe bingo gemaakt worden ?
death is een eikel en hij heeft wat voor zijn stam over
en Peeters koop nog wat kronen en hou je muil
en mijn 6 jarig zoontje die ...
 

DeletedUser1935

Guest
1. @Peeters als de lage landen
2. @wolf12 als ze eenmaal bij mij in de stam hebben gespeeld met mij als leider veranderen ze allemaal

@44Hendrik had het volgens mij zeer na zijn zin bij Sparta op W34
Ik kan nog meer voorbeelden geven maar dan word het weer een wedstrijdje bewijzen

Daarbij laat hun zeggen wat ze willen , zolang dat ik het mijne weet is dat meer als genoeg , hun mening is voor mij irrelevant , de mening van mijn stamgenoten daarentegen is wat anders.

3. Er word op die wereld GEEN onderscheid gemaakt , mag jij hem niet , hij mag jou niet , boeiend. We spelen daar als 1 team en dan gooi je voor die ene wereld de vetes maar opzij , ook ik zal dit moeten doen

Al zijn er enkele spelers die in het belang van de stam zeker niet aanwezig zullen zijn
Ene Swootcandy is hier een voorbeeld van.

Ook maak ik geen onderscheid tussen mensen die al bij me in de stam gezeten heb of niet , iedereen is gelijk voor de wet , en volg je de regels niet zal je het ongeacht van wie je bent te horen krijgen

Ik en @The Exorcist kunnen mss niet met elkaar opschieten zoals eerder gezien op het forum , maar als hij wilt is hij zeker welkom , en zal hij evengoed hetzelfde behandeld worden als al de andere stamleden.

Pas op er word wel eens gezegd dat ik een dictator ben he @mela

Nog iets @mela , 50 peeters is prima voor mij , als ze allemaal 25% van zijn huidige uitgave op W35 uitgeven aan stamlevel zijn we zo lvl 40+ dus daar heb ik geen probleem mee ;)

Moeten ze wel zorgen dat ze ook allemaal even actief zijn als de originele Peeters ;)

Ik ga nu een post maken over de internationale wereld Waar ook een discord server in zal gelinkt word , ik zie jullie daar

MVG ,

Super-eikel , Deathscythe
 
Bovenaan