Discussie Einde Tw2

DeletedUser974

Guest
Misschien moeten we eens de top 40 spelers opschrijven en dan met een random generator 2 stammen laten maken :p
 

DeletedUser974

Guest
Misschien een wereld waar maximale stamgroote 5 stuks is? :)
 

DeletedUser854

Guest
Dan alleen 5 toppers per stam, doen we ook een opvulling groep die willekeurig verdeeld wordt! Kunnen er ook mensen in met ambitie en weinig ervaring zodat er weer nieuwe enthousiastelingen opgeleid kunnen worden!
 

DeletedUser1909

Guest
Om eerlijk te zijn kunnen we wel allemaal scenario's bedenken. Maar wat voor een nut heeft het? ;s
 

DeletedUser854

Guest
Er moet een keer een moment komen dat we met een goed idee komen dat aanslaat bij inno (we zijn toch nog steeds beta market?). En tot die tijd is jet juist goed als we allerlei scenario's bedenken! Wie weet wat er voor leuks uit komt :)
 

Peeters

Ervaren Lid
mss het idee om het prijzen kronen flink op te drijven en mss gewoon een pot te maken dat verdeeld mag worden onder de winnen de leden

dan hebben spelersbaat bij een kleine stam omdat ze meer kronen unnen krijgen

bv een pot van 30 000 kronen voor de winnende stam (bij een stam van 20 leden zou het iets van een 1500 kronen zijn per persoon)

(bij een stam van 60 leden zou het iets van een 500 kronen zijn per persoon)

zo motiveer je kleine stammen :)
 

DeletedUser1681

Guest
Maar stel Inno veranderd die pot nou of maakt een grote aanpassing! Hoe wil dat nieuwe mensen aantrekken of oude spelers terughalen? Die oude mensen die zijn gestopt omdat het p2w werd of iets dergelijks, klikken niet eens meer op het forum! dus dan zien ze ook geen aanpassingen.

En voor nieuwe spelers moet er meer bekendheid komen (Meer reclame)!
 

DeletedUser854

Guest
Maar stel Inno veranderd die pot nou of maakt een grote aanpassing! Hoe wil dat nieuwe mensen aantrekken of oude spelers terughalen? Die oude mensen die zijn gestopt omdat het p2w werd of iets dergelijks, klikken niet eens meer op het forum! dus dan zien ze ook geen aanpassingen.

En voor nieuwe spelers moet er meer bekendheid komen (Meer reclame)!
Maar meer reclame kost meer geld dus moeten er nog meer kronen gekocht worden o_O
 

DeletedUser888

Guest
Die oude mensen die zijn gestopt omdat het p2w werd of iets dergelijks, klikken niet eens meer op het forum!

Ik speel niet meer, maar zeker niet om het p2w was. Klopt geen zak van, al weet ik het niet van de nieuwere werelden. Kreeg het te druk, heel simpel. Maar op het forum rondhangen blijft een beetje liefhebber wel doen.

Maar meer reclame maken mag echt wel. Kon me herinneren die tw reclames te zien op tv. Je zou als inno meer op YouTube ofzo moeten adverteren om die jonkies binnen te krijgen.

Daarbovenop moet inno natuurlijk wel tw2 blijven innoveren, maar daar zien we geen zak van. Gebeurt er niks vanuit de devs dan spreekt het van zichzelf dat er ook niks gebeurt in de community eromheen.
 

Peeters

Ervaren Lid
die overwinnings punten mogen van mij ook verdwijnen zit totaal geen logica achter , leden die hoger staan omdat ze bb s edelen in andere provs ...
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Over de prijzenpot, we zijn deze methode aan het uittesten op beta. En gaan dan bekijken of we deze ook gaan testen op eventuele andere markets.
Ik kan vertellen dat we de overwinningspunten aan het herbekijken zijn, en we zijn aan het bekijken of hier enige aanpassingen in mogelijk zijn. Ik hoop snel met meer nieuws te komen!
 

DeletedUser397

Guest
Het zou al schelen moest er een compleet nieuw element worden toegevoegd zoals er in den beginnen veel idee en verhaal over was. Hoe noemden ze die feature toen ook al weer ... :p
Nee serieus, TW2 verschit gewoon te weinig van TW1, en de paar onderdelen die ons beloofd werden die een duidelijk verschil zouden maken komen er maar niet.
 
Bovenaan