Discussie Einde Tw2

DeletedUser1893

Guest
Elke keer krijgen we weer te horen, we zijn er mee bezig/ we doen onze best. Ik zou graag een eerlijke mening willen zien vanuit het tw2 hoe zij momenteel over het spel denken. Is innogames nog serieus bezig om van tw2 een succes te maken? Of is het een melkkoetje geworden?
@Kr33log zit er een wereld aan te komen met beperkte kroonmogelijkheden of een max aantal in te zetten kronen?
 

DeletedUser888

Guest
Ik zou eerder minder denken over het gedoe met kronen, maar over de geen updates sinds augustus die ook maar van enig echte toegevoegde waarde zijn. Zelf zou ik de mogelijkheid tot toevoegen benodigdheden voor nieuw eindspel en dat eindspel niet als iets moois zien.
 

DeletedUser397

Guest
Wel, we kunnen maar hopen dat, nu W1 eindelijk afgesloten geraakt is, er wat resources overgeheveld gaan worden naar betere uitwerking en support (maar waarschijnlijk wishfull thinking).
Ze kunnen bijvoorbeeld ook eens beginnen met oude rotten van alle taalservers eens om input te vragen. Als het kwestie is van geen inspiratie, dan lijkt me dat een mooi startpunt.
Maar geen nieuws is slecht nieuws, want dan voelt het inderdaad als aanmodderen, en dan brengt op termijn niets positiefs.
 

DeletedUser1449

Guest
Volgens mij is er geen sprake van gebrek aan inspiratie als je alleen al dit nl forum doorleest. Er staan genoeg topics open waar aangegeven is dat "er aan gewerkt wordt". Denk dat ondertussen 'forten' al verboden woord is bij inno hq
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Mijn excuses voor mijn late antwoord hier.

Tribal Wars 2 is zeker geen melkkoe geworden. Ik kan inderdaad wel toegeven dat er de laatste tijd minder grote updates zijn gekomen. Dit heeft namelijk te maken door heel wat achterliggende redenen. Wat ik jullie wel kan verzekeren is dat InnoGames Tribal Wars 2 nog serieus ziet en we nu de overwinningspunten aan het herbekijken zijn.

Er komen inderdaad een tal van leuke ideetjes vanuit jullie kan hier op ons forum. Deze worden allemaal doorgegeven door mij, echter moet je weten dat wij niet de enige zijn met leuke ideeen en daardoor het dus langer kan duren vooralleer een idee uitgewerkt wordt. Als het uitgewerkt wordt, want elk idee moet haalbaar zijn, en er moet voldoende interesse zijn vanuit de spelers en InnoGames.

Ik kan al wel meedelen dat er op dit moment geen wereld gepland staat met een kroonbeperking of een non kroonwereld. Echter vind ik dit wel een idee en zal ik dit zeker bij InnoGames pushen.
 

DeletedUser974

Guest
Is het misschien mogelijk om een wereld zonder verkenners te starten?
Ik ben momenteel bezig in de laatste wereld en elke clear die wij stoppen keert terug met verkenners.
Voor mijn gevoel halen deze officieren alle spanning en tactiek uit het spelletje.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Stoppen jullie wel eens een clear?:eek: Nah just kidding;):hart
Maar ik ben het hier wel mee eens. Een wereld met beperkte kroonmogelijkheden, dus ook minder verkenners etc. Dat zou het voor niet kroners een stuk leuker maken. En ik denk dat de wereld dan ook een stuk spannender wordt.
 

DeletedUser974

Guest
Stoppen jullie wel eens een clear?:eek: Nah just kidding;):hart
Ik kan natuurlijk niet over de hele stam spreken, maar als ik naar mij en mijn co-ops kijk zijn er de afgelopen 2 dagen al 23 verkenners gesneuveld ;)

En dat is precies mijn punt, jullie stam is momenteel de "overheerser" echter heeft dit niks te maken met het tactisch inzicht. Het is puur omdat er klakkeloos treinen/clears worden gestuurd met verkenners erbij, op een gegeven moment schiet je dan altijd raak.

Ik zeg niet dat dit bij iedereen zo gebeurt, maar wil wel de opmerking maken dat voor een stam met "No Pay 2 Win" in het logo wel opvallend veel gebruik wordt gemaakt van kronenfuncties :)

Anyway, ik drijf af van mijn punt, ik zou graag een wereld zien waarin het tactisch spelletje weer belangrijk wordt, dan hoeft niet persee zonder kronen te zijn, maar verkenners zijn in mijn ogen finest voor het spelletje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
Ik snap je punt, er staat no pay 2 win maar volgens mij zitten in onze stam de grootste kroners.

Het kronen zelf vind ik dan nog niet zo erg , het moto is dan weer de downside , natuurlijk kan leiding dit niet voorzien maar wel aanpassen , met of zonder dat motto op het stamprofiel , het blijft een overwinning waar niemand wat van kan afnemen
 

DeletedUser854

Guest
Kronen is natuurlijk maar een deel van het winnen. Als je geen idee hebt wat je aan het doen bent, dan kan je kronen wat je wil maar win je nog niks ;) De aanhouder wint! Maar goed, moet de eerste topstam nog tegen komen waar niet (veel) gekroond wordt.
 

DeletedUser280

Guest
Die zijn er wel hoor @Ennasil alleen de werelden van tegenwoordig zijn zo klein (en duren dus minder lang) dat ze geen kans meer hebben. De oude werelden (Alnwick / Bastille) hebben echt wel wat grote "topstammen" gehad, waar naar mijn idee veel minder kroners in zaten. Tevens is het zo dat kronen tot een bepaald aantal dorpen/troepen echt nog heel veel toegevoegde waarde heeft, hoe langer de wereld duurt des te minder voordeel je aan kronen hebt.
 

DeletedUser854

Guest
Dat is waar, je hebt helemaak gekijk. Het is inderdaad meer van de laatste tijd. Had het idee dat vooral de laatste 10 werelden ongeveer echt een kroonfestijn zijn (geweest).
 

DeletedUser280

Guest
Dat is waar, je hebt helemaak gekijk. Het is inderdaad meer van de laatste tijd. Had het idee dat vooral de laatste 10 werelden ongeveer echt een kroonfestijn zijn (geweest).
Waarom denk je dat Inno er zoveel baat bij heeft om elke paar maand weer een nieuwe wereld te openen --> €€€
De werelden die lang lopen kosten inno alleen maar geld (Server-ruimte) en mensen kopen daar minder kronen :)
 

DeletedUser854

Guest
Waarom denk je dat Inno er zoveel baat bij heeft om elke paar maand weer een nieuwe wereld te openen --> €€€
De werelden die lang lopen kosten inno alleen maar geld (Server-ruimte) en mensen kopen daar minder kronen :)
Misschien een keer samenwerkenmet veel actieven en een wereld skippen en dan echt massaal op een nieuwe wereld starten? Eens kijken of dat wat wordt. Heb het idee dat er op de kleine werelden ook veel meer gezeik is dan op de grote werelden.
 

DeletedUser280

Guest
Misschien een keer samenwerkenmet veel actieven en een wereld skippen en dan echt massaal op een nieuwe wereld starten? Eens kijken of dat wat wordt. Heb het idee dat er op de kleine werelden ook veel meer gezeik is dan op de grote werelden.
Ja alleen nadeel weer samenwerken met veel actieven is meteen dat je vriendjespolitiek krijgt. Speler A kent speler B weer van wereld X dus die gaan weer samen in de stam, veelal zijn dit ook de mensen met de meeste vrije tijd/kronen :).
Zou mooi zijn als alle topspelers van alle werelden een x in een andere stam gingen zitten, krijg je tenminste eens fatsoenlijke battles :p

Heb het idee dat de laatste servers alleen nog gespeeld worden door bestaande TW-spelers, die veelal ook op de vorige 10 gespeeld hebben.
De nieuwe generatie Tw-spelers blijven nog een beetje uit heb ik het idee :(.
 

DeletedUser854

Guest
Ja alleen nadeel weer samenwerken met veel actieven is meteen dat je vriendjespolitiek krijgt. Speler A kent speler B weer van wereld X dus die gaan weer samen in de stam, veelal zijn dit ook de mensen met de meeste vrije tijd/kronen :).
Zou mooi zijn als alle topspelers van alle werelden een x in een andere stam gingen zitten, krijg je tenminste eens fatsoenlijke battles :p

Heb het idee dat de laatste servers alleen nog gespeeld worden door bestaande TW-spelers, die veelal ook op de vorige 10 gespeeld hebben.
De nieuwe generatie Tw-spelers blijven nog een beetje uit heb ik het idee :(.
Leuk voor de afwisseling, maar in de praktijk is dat denk ik niet handig. Sommige ken je zo goed dat je weet wanneer ze werken en vrij zijn, en kan me voorstellen dat je dan samen in de stam zit xD En zie het wel gebeuren dat er veel persoonlijke NAP's ontstaan als ze dan toch in andere stam gaan.
 

Peeters

Ervaren Lid
is ook normaal mensen waar je al een wereld gespeeld heb ken je ... je weet hoe actief ze zijn en als het klikt klikt het

ook een feit actieve spelers zoeken ook actieve spelers om samen mee te strijden , praten , te helpen enz.... iedereen zit graag met een actieve stamgenoot naast hem dan een inactieve die je nooit hoort en niets aan hebt ....dus gaan actieve spelers altijd bij elkaar komen !

nu is het aan inno om zoveel mogelijk zeer actieve spelers op 1 wereld te krijgen (want de werelden die nu starten heeft genoeg actieve voor 2 stammen te vullen wat de spanning ferm weg neemt en dus ook minder leuk , dus te weinig volk en stammen op de werelden ) , hier is in mijn ogen het punt het probleem dat niet lukt omdat inno zoveel mogenlijk geld uit het spel wilt halen door zorap mogenlijk nieuwe werelden te starten want int begin van een wereld ligt het kroon gebruik het hoogste (vermoed ik)

inno vergeet jammer genoeg dat het op die manier ook zijn eigen ruiten aant inslagen is het maakt het voor veel spelers minder plezant , minder spanning , minder spelers per wereld , en de spelers die een beetje tegenslag hebben zitten al direct te wachten op de volgende wereld

ook de overwinningspunten zijn in mijn ogen geen boost voor veel spelers maar ik denk dat iedereen mijn standpunt daar al in kent (afschieten die handel)

hoop uit men hart echt dat inno wakker ga worden want ze maken hun spel en inkomsten kapot
 

DeletedUser280

Guest
@Peeters Helemaal mee eens, echter kan ik nog fora berichten van een jaar geleden waar dezelfde strekking werd getrokken. Helaas tot dusver daar nog geen veranderingen in.. :(
 
Bovenaan