Discussie Einde Tw2

Peeters

Ervaren Lid
mss inno eens aangeven voor valse reclame te maken ... een schade vergoeding eisen ;) (mag ook in kronen) :D
 

DeletedUser1935

Guest
mss inno eens aangeven voor valse reclame te maken ... een schade vergoeding eisen ;) (mag ook in kronen) :D

Ik ga binnen dit en paar dagen contact opnemen met de betaalservice , want ik ben totaal niet tevreden.
En zij weten ook hoe hard paypall gaat voor zijn klanten , ik heb ondertusse met mijn zakelijke en gewone paypall zo een 35.000 euro via paypall betaald , daar hebben zij baat bij en paypall is een bedrijf dat echt werkt voor hun klanten , kleine of grote klanten

Er word tijd dat er iets gaat veranderen of ik ga eens contact opnemen met paypall persoonlijk en dit eens goed aankaarten , maar vergeet niet dat DP en Kr33l0g hier weinig aan kunnen doen , deze mensen zijn ook maar tussenpersonen tussen ons en inno zelf , maar als inno niet oppast en meerdere mensen doen hetzelfde als ik van plan ben , kunnen ze wel eens serieus in de problemen komen , want paypall gaat in dit soort gevallen gewoon voor refunds van alles wat uitgegeven is , of dat nu 5 of 10 of 5000 euro is

En geloof me , aan sommige mensen komen ze echt wel hard aan het betalen , ik ben er 1 van bijvoorbeeld
 

DeletedUser854

Guest
Ik ga binnen dit en paar dagen contact opnemen met de betaalservice , want ik ben totaal niet tevreden.
En zij weten ook hoe hard paypall gaat voor zijn klanten , ik heb ondertusse met mijn zakelijke en gewone paypall zo een 35.000 euro via paypall betaald , daar hebben zij baat bij en paypall is een bedrijf dat echt werkt voor hun klanten , kleine of grote klanten

Er word tijd dat er iets gaat veranderen of ik ga eens contact opnemen met paypall persoonlijk en dit eens goed aankaarten , maar vergeet niet dat DP en Kr33l0g hier weinig aan kunnen doen , deze mensen zijn ook maar tussenpersonen tussen ons en inno zelf , maar als inno niet oppast en meerdere mensen doen hetzelfde als ik van plan ben , kunnen ze wel eens serieus in de problemen komen , want paypall gaat in dit soort gevallen gewoon voor refunds van alles wat uitgegeven is , of dat nu 5 of 10 of 5000 euro is

En geloof me , aan sommige mensen komen ze echt wel hard aan het betalen , ik ben er 1 van bijvoorbeeld
Ik ben niet helemaal mee met wat je bedoelt :eek: Ben je niet tevreden met hoe het kopen van kronen verloopt of niet te tevreden met wat je krijgt voor je kronen of de spelervaring?
 

DeletedUser1449

Guest
Misschien het time probleem dat als sinds begin tw2 speelt en opgelost zou worden bij 'de volgende update', eindspel, wat er met feedback van de community gedaan wordt, die dingen denk ik dat hij op doelt :p
 

DeletedUser1497

Guest
Ik speel niet meer, maar zeker niet om het p2w was. Klopt geen zak van, al weet ik het niet van de nieuwere werelden. Kreeg het te druk, heel simpel. Maar op het forum rondhangen blijft een beetje liefhebber wel doen.

Maar meer reclame maken mag echt wel. Kon me herinneren die tw reclames te zien op tv. Je zou als inno meer op YouTube ofzo moeten adverteren om die jonkies binnen te krijgen.

Daarbovenop moet inno natuurlijk wel tw2 blijven innoveren, maar daar zien we geen zak van. Gebeurt er niks vanuit de devs dan spreekt het van zichzelf dat er ook niks gebeurt in de community eromheen.

Heel simpel, er wordt dan reclame gemaakt, nieuwelingen komen kijken, worden weggeedeld door kroners, vinden het een stom spel met teveel pay 2 win en kappen er weer mee waardoor je op elke wereld met dezelfde spelers blijft spelen. Soms onder andere namen.

Ook helpt het niet dat de kroners vaak in dezelfde stam gaan zitten, waardoor de balans uit de wereld is. Die kroners winnen meer kronen waardoor het niet kroners en beginnelingen minder zin krijgen in het spel.

De wedstrijden op het forum waarmee je door snel je leger of dorp op kunt bouwen voor kronen zijn nu niet meer gescheiden tussen kroners en niet kroners dus daar is ook niet meer zo veel aan en kijk ik niet eens meer naar.

Ondertussen worden er rare updates uitgevoerd waarbij totaal niet naar de spelers gepolst geluisterd is. (overwinningspunten) waardoor ook ervaren spelers stoppen.

En blijven er maar nieuwe werelden bij komen elke maand voor hetzelfde groepje spelers dat alleen maar kleiner en kleiner wordt ....
 

DeletedUser1947

Guest
Beste Tribal Wars 2 spelers,

Achter de schermen word er dag in dag uit hard gewerkt om het spel te verbeteren en eventuele bugs op te sporen en te verhelpen.
Tribal Wars 2 heeft nooit stil gestaan en zo ook het Tribal Wars 2 team niet.
Het kost echter soms wat meer tijd om dingen aan te passen of om zelf nieuwe content te maken.
Dat maakt het resultaat erop dan alleen maar mooier!
Tribal Wars 2 is een hoogwaardig spel en we houden er dan ook niet van om zomaar snel snel iets te ontwikkelen wat vervolgens dan misschien helemaal niet werkt.
 

DeletedUser1935

Guest
Beste Tribal Wars 2 spelers,

Achter de schermen word er dag in dag uit hard gewerkt om het spel te verbeteren en eventuele bugs op te sporen en te verhelpen.
Tribal Wars 2 heeft nooit stil gestaan en zo ook het Tribal Wars 2 team niet.
Het kost echter soms wat meer tijd om dingen aan te passen of om zelf nieuwe content te maken.
Dat maakt het resultaat erop dan alleen maar mooier!
Tribal Wars 2 is een hoogwaardig spel en we houden er dan ook niet van om zomaar snel snel iets te ontwikkelen wat vervolgens dan misschien helemaal niet werkt.

er is 1 bug waar ik van weet dat gehotfixed kan worden nu meteen als iemand half uurtje zich bezighoud , dus sorry maar waarom moet ik dat dan gaan geloven?

#overwinningspunten is al langer een probleem? waarom dat niet fixen dan?
als een stam 80% van de spelersdorpen heeft gewoon afsluiten die handel
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is dat geen bug maar een keuze van inno
Ik ben het zoals velen er ook niet mee eens maar ja het is nu eenmaal zo
Zover ik hoor doen onze mods hun best dit aan te kaarten bij inno
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
er is 1 bug waar ik van weet dat gehotfixed kan worden nu meteen als iemand half uurtje zich bezighoud , dus sorry maar waarom moet ik dat dan gaan geloven?

#overwinningspunten is al langer een probleem? waarom dat niet fixen dan?
als een stam 80% van de spelersdorpen heeft gewoon afsluiten die handel
Dit is zoals @captor of sin zegt geen bug, maar een eindspel. Dit zal dus ook niet hersteld worden. Het is zo dat we het nieuwe eindspel hebben en niet meer de stamdominantie gebruiken als spel. Wat ik je kan vertellen is dat InnoGames wel bezig is met het herbekijken van de overwinningspunten. Spijtig genoeg kan ik niet verder ingaan op details, al zou ik dat wel al te graag doen.
 

DeletedUser1935

Guest
Dit is zoals @captor of sin zegt geen bug, maar een eindspel. Dit zal dus ook niet hersteld worden. Het is zo dat we het nieuwe eindspel hebben en niet meer de stamdominantie gebruiken als spel. Wat ik je kan vertellen is dat InnoGames wel bezig is met het herbekijken van de overwinningspunten. Spijtig genoeg kan ik niet verder ingaan op details, al zou ik dat wel al te graag doen.

Dat captor of sin die twee statements ging mengen kan ik nog begrijpen maar van jou had ik dat niet verwacht @Kr33log
Nu de bug waar ik het over had :

Als je discipline technologie in kazerne kroont dan werkt die discipline niet naar behoren en word 1 sec ( gisteren ook weer bij @captor of sin ) 4 sec
Dus hij zet de delay nog steeds op de aanvallen terwijl dat de technologie wel gekocht is maar het kazerne level er niet is , heb dit al eens doorgegeven , maar wat doet inno ? niks
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp dat dit zeer veel op ons eindspel lijkt. Jammer genoeg zijn TW en TW2 nog steeds 2 verschillende games, met verschillende teams, en zal dit eindspel dus niet bij ons geïmplementeerd kunnen worden.
 

DeletedUser1892

Guest
Ik begrijp dat dit zeer veel op ons eindspel lijkt. Jammer genoeg zijn TW en TW2 nog steeds 2 verschillende games, met verschillende teams, en zal dit eindspel dus niet bij ons geïmplementeerd kunnen worden.

Natuurlijk kan dat wel. Teams kunnen dit gewoon onderling uitwisselen, zeker aangezien de overkoepelende organisatie bij beide Innogames is. Ik neem aan dat TW en TW2 op soortgelijke codering draaien, de fundamenten zijn in ieder geval hetzelfde. Een aantal aanpassingen en je kan het binnen 1-2 maanden in TW2 implementeren. Het is niet een kwestie van kunnen, maar een kwestie van willen. 2 totaal verschillende dingen ;)

Wat ik overigens wel kan begrijpen is dat Inno bij 2 verschillende spellen niet hetzelfde einde wil hebben, maar dan resteert de vraag waarom ze dit bij TW2 beloven en vervolgens bij TW implementeren..

Maar waarom Innogames sommige wegen inslaat, is immers voor ons allen hier een mysterie. (€)
 
Bovenaan