De taverne: Munkholmen

DeletedUser1635

Guest
Grapig dat je zegt dat wij geen instructies gaven. Ik had jullie een heel lijstje gestuurt met dorpen waar deff in moest. Het klopt eigenlijk waren we van plan om het een dag eerder te zeggen maar ik was laat thuis en ging toen gelijk naar bed. Het is een spel jij doet als of je het in het echten leven afspeelt. Jij stuurde indd deff met Rema. En je stuurden mensen die 10 dorpen hadden naar ons om het front te verstevigen. Terwijl er mensen zaten die 1mil punten hadden die niks zaten te doen. Onderandere Roburel en nog meer mensen die aan het "leren" waren. Je hebt kunnen beleven wat wij beleefde. Je vond het vast erg leuk. Mensen die stopen elke dag aanvallen. Dat is wat wij moesten doorstaan toen iedereen er vandoor ging.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Om spelers @mighty hood en @mrtimo nu in het daglicht te stellen als opgevers vind ik wel een beetje jammer, die 2 heren hebben genoeg opzich genomen en hebben alles gedaan wat ze konden. Na een tijdje is het natuurlijk ook genoeg. Wat mij betreft dik verdiend voor hun.
 

DeletedUser1576

Guest
Grapig dat je zegt dat wij geen instructies gaven. Ik had jullie een heel lijstje gestuurt met dorpen waar deff in moest. Het klopt eigenlijk waren we van plan om het een dag eerder te zeggen maar ik was laat thuis en ging toen gelijk naar bed. Het is een spel jij doet als of je het in het echten leven afspeelt. Jij stuurde indd deff met Rema. En je stuurden mensen die 10 dorpen hadden naar ons om het front te verstevigen. Terwijl er mensen zaten die 1mil punten hadden die niks zaten te doen. Onderandere Roburel en nog meer mensen die aan het "leren" waren. Je hebt kunnen beleven wat wij beleefde. Je vond het vast erg leuk. Mensen die stopen elke dag aanvallen. Dat is wat wij moesten doorstaan toen iedereen er vandoor ging.

Ga je nog een nieuwe punten maken of?.... Alle dorpen op je kleine lijst zijn ondersteund, want dat waren die dorpen die ik vastgezet had met mijn troepen als ik me niet vergis :p.

Roburel speelde niet meer, ook dit weet jij best wel, niet dom gaan doen nu, ik haat zulke types.

Ghostrider zat rond de 600k punten met veel edels, jullie hadden gewoon al lang geen interesse meer in verdere samenwerking, had ook voorgesteld nog een lid erbij te gooien maar ook daar kwam gewoon geen antwoord op.

In tegenstelling tot jij, gaan wij onze co ops niet misbruiken voor eigen gewin, simpelweg omdat het tegen de spelregels is, hierdoor waren trouwens ook al mijn troepen verloren gegaan die ik stuurde, omdat azzandra je hierdoor van de co ops afgetrapt heeft.

Een spel is een spel, ik ben alleen een feitjesman.

Mighty, als ikzelf, jgrove en lancelot alledrie tot dezelfde conclusie komen dat het gewoon onzin is wat je verkondigde, gezien alle feiten die ik je op een rij weergeef, ligt het niet zozeer eraan dat we niet aan het helpen waren.

We stuurden al de weinige actieven die we hadden naar jullie toe, omdat er de belofte was dat ze door jullie internen kunnen doorgroeien.

Dus nogmaals, geef gewoon toe dat jullie drie alleen maar uitwaren op wereldwinst en ons opgeofferd hebben, het is echt niet moeilijk om die zin te typen.

Ik geef t gewoon op om het tot je te laten doordringen, maar je hebt jezelf niet erg geliefd gemaakt bij de veteranen in a2, sommige hebben hun account verwijderd en hebben een nieuw account aangemaakt door je bullshit, hoop dat het je niet dwarszit in een andere wereld, en ik hoop dat het het waard was voor je.

Kan nog beter farmville gaan spelen, jezus wat een gekwek en gebackstab, erg jammer dat niemand me van tevoren heeft ingelicht hoe deze werelden normaal gesproken eindigen, het gaat jullie goed luitjes.

Iemand een ei ruilen voor een kan melk?


PS: Jelmer, ik zet ze niet in het licht van opgevers, alleen in het licht van opofferers, hoef echt alleen maar die ene zin te zien en dan weet iedereen gewoon dat het klaar is. We zijn echt geen debielen en weten wel hoe het gaat in deze game, dus waarom is het zo lastig om gewoon toe te geven?

-R
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Peeters

Ervaren Lid
Om spelers @mighty hood en @mrtimo nu in het daglicht te stellen als opgevers vind ik wel een beetje jammer, die 2 heren hebben genoeg opzich genomen en hebben alles gedaan wat ze konden. Na een tijdje is het natuurlijk ook genoeg. Wat mij betreft dik verdiend voor hun.

mag ik even nogmaals bevestigen ... hood en mrtimo & co zijn geen opgevers geweest zij hebben maanden zich staande kunnen houden tegen een off geweld waar vele andere binnen de 5 dagen hadden opgegeven en dit wel 24 op 24 uur (hierdoor heb ik zeer veel respect voor deze kerels)

en wat het strafste was is.... met het weinige actieve leden die ze nog hadden

ik denk dat A2 er veel beter voor stond kwa actiefheid in de stam , kwa front (grensde mss maar 2 provs tegen elkaar) , +A2 had de toppers grove en lance in de stam zitten zij hebben lange tijd de top 3 gedomineerd van deze wereld , en toch gaven ze na 14 dagen druk zetten direct op (vakantieperiode zal er ook wel iets mee te maken hebben)

voor wie dit allemaal in twijfel trekt vraag ik je vriendelijk eens de odd , de oda enz... eens te bekijken

dit zijn ook feiten ;)
 

DeletedUser1154

Guest
terug komend op roburel. die werkte de laatste maanden in een nachtclub. kon zijn co niet misbruiken om dorpen te edelen wilde het netjes houden.
maar server is gespeeld, strijd is gestreden. misschien niet netjes maarja daar verander je door modder gooien op het forum toch niks aan.
A2 mensen succes op de verdere servers. zal jullie wel gaan zien.
Gasten van Rob gefeliciteerd en het was leuk om elkaar gewoon af te kraken heb vaak gelachen door dit forum zie jullie volgende servers wel. met of tegen elkaar gaan we nog wel zien.

zonde dat innogames niet ingreep nu krijg je straks wel weer een dood forum :p
 

DeletedUser1576

Guest
W13 was wel de actiefste op het forum volgens mij ja :p..

Toch ook wel weer jammer dat het hier dood gaat vallen :(.

Als voor Peeters, onze stam was echt nog niet eens voor de helft actief, ik heb meerdere accounts via co op in leven moeten houden.

Reden van opgeven was ook al vrij duidelijk volgens mij, verbaas me erover dat het blijkbaar toch nog niet helemaal helder is.
De motivatie was er gewoon uit na de backstab van hood & co, plus de inactiefheid in de stam raakte een dieptepunt, ik speel een spel alleen als ik er lol in heb, en dat was met deze verhoudingen niet het geval.

Ik ga weer gamen, ciao ;p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan