De taverne: Munkholmen

DeletedUser1635

Guest
Het is allenmaal zo makelijk om anderen mensen de schuld te geven. Wij moesten 3x zoveel front verdidigen dan Alliance dit met 3 mensen. Ik heb wel eens getelt tegen wie ik moest vechten elke week, dit waren 15 man. Jullie daarin tegen 5? Vielen die 5 aan met alles wat ze hadden? Volgens mij niet ze stackten alleen de dorpen daar. Moesten jullie alleen of met 2 man tegen die 5 vechten volgens mij niet... Wij hebben vaak zat om hulp gevraagd vervolgens kregen wij 10 deff dorpen van 2 spelers van Alliance. Voor die 20 deff dorpen kregen we 30 clears terug. Je hebt kunnen proeven wat wij moesten doorstaan. Je verloor de ene provincie ja de andere. Dus loop niet te mekeren dat er geen oorlog was. Ik moest elke vrije minute aan Tribalwars spenderen om te voorkomen dat onze provincie's veilig waren. Ik vind dat de mensen van Purge die er nog waren deze overwinning dik hebben verdiend. Jammer voor Ramsay dat jij hierdoor verliest maar of dit nu gebeurt of over 1 jaar wat maakt het uit. De wereld is afgelopen dat is wat ik wilden mijn stam genoten hebben gewonnen kan niet beter.
 

Peeters

Ervaren Lid
Het is allenmaal zo makelijk om anderen mensen de schuld te geven. Wij moesten 3x zoveel front verdidigen dan Alliance dit met 3 mensen. Ik heb wel eens getelt tegen wie ik moest vechten elke week, dit waren 15 man. Jullie daarin tegen 5? Vielen die 5 aan met alles wat ze hadden? Volgens mij niet ze stackten alleen de dorpen daar. Moesten jullie alleen of met 2 man tegen die 5 vechten volgens mij niet... Wij hebben vaak zat om hulp gevraagd vervolgens kregen wij 10 deff dorpen van 2 spelers van Alliance. Voor die 20 deff dorpen kregen we 30 clears terug. Je hebt kunnen proeven wat wij moesten doorstaan. Je verloor de ene provincie ja de andere. Dus loop niet te mekeren dat er geen oorlog was. Ik moest elke vrije minute aan Tribalwars spenderen om te voorkomen dat onze provincie's veilig waren. Ik vind dat de mensen van Purge die er nog waren deze overwinning dik hebben verdiend. Jammer voor Ramsay dat jij hierdoor verliest maar of dit nu gebeurt of over 1 jaar wat maakt het uit. De wereld is afgelopen dat is wat ik wilden mijn stam genoten hebben gewonnen kan niet beter.

mja ik heb geprobeerd om hem dit uit te leggen maar er heeft idd iemand last van een lage IQ
vind het jammer dat hij het niet goed gezien heeft wat er allemaal op deze wereld is gebeurt , hij denk precies dat we het allemaal cadeau hebben gekregen :rolleyes:

het klopt wel dat wij aant A2 front onze dorpjes gewoon hebben gestackt , en ons verder op -P- gericht hebben omdat 2 fronten iets te link werd en aangezien zij ons niet echt aanvielen aan die kant (op paar uitzonderingskes na ) hebben we er idd zo gebruik van gemaakt , dus kan je eigenlijk de vraag stellen waarom dat zij ons zolang lieten doen ....vind het gewoon flauw zijn reactie nu ... plezier zorg je zelf voor door ook de actie op te zoeken , dat was bij hun zeker niet het geval zij waren precies aant wachten tot we inactief werden ofzo dus kan begrijpen waarom deze wereld niet zo leuk was voor hem

na maanden gevochten tegen -P- (jaja echt dagenlijkse gevechten zelf in nb 24 op 24 uur) hebben ze hun kroontjes dik verdient hoor (heel dik) wat niet echt kan gezegt worden van A2 na 1 a 2 weken even onder druk zetten werden ze inactief , vraag me eigenlijk nog af wat ze heel die tijd terwijl het gevecht tegen -P- bezig was gedaan hebben en nr 2 grove en nr 3 lance (toen) van de wereld zaten bij jullie hé .... en nu janken omdat ze veraden zijn is hun exusses , eigenlijk hebben jullie -P- maanden veraden door jullie gewoon afzijdig te houden en ze te laten afzien , maar ja dat krijgen we er niet in hé tzal weer aan dat IQ liggen :D
 

DeletedUser1576

Guest
Het is allenmaal zo makelijk om anderen mensen de schuld te geven. Wij moesten 3x zoveel front verdidigen dan Alliance dit met 3 mensen. Ik heb wel eens getelt tegen wie ik moest vechten elke week, dit waren 15 man. Jullie daarin tegen 5? Vielen die 5 aan met alles wat ze hadden? Volgens mij niet ze stackten alleen de dorpen daar. Moesten jullie alleen of met 2 man tegen die 5 vechten volgens mij niet... Wij hebben vaak zat om hulp gevraagd vervolgens kregen wij 10 deff dorpen van 2 spelers van Alliance. Voor die 20 deff dorpen kregen we 30 clears terug. Je hebt kunnen proeven wat wij moesten doorstaan. Je verloor de ene provincie ja de andere. Dus loop niet te mekeren dat er geen oorlog was. Ik moest elke vrije minute aan Tribalwars spenderen om te voorkomen dat onze provincie's veilig waren. Ik vind dat de mensen van Purge die er nog waren deze overwinning dik hebben verdiend. Jammer voor Ramsay dat jij hierdoor verliest maar of dit nu gebeurt of over 1 jaar wat maakt het uit. De wereld is afgelopen dat is wat ik wilden mijn stam genoten hebben gewonnen kan niet beter.

Jullie hebben nooit om zware hulp gevraagd, lichte hulp van Rema en ik was meestal voldoende voor de vraag, dus hou op met deze idiote hypocrisie.

Vanuit jullie was er ook al weken geen respons en initiatief om bijvoorbeeld ghostrider bij jullie aan het front te gooien, iemand die we hier ook wel aan ons front bij jgrove hadden kunnen gooien, daarna heb ik zelfs nog aangeboden om eko bij jullie neer te zetten als eventuele moraalpester, maar er kwam simpelweg geen antwoord en binnen 5 minuten naai jij even je BG.

Sorry mighty, maar als je zo laag bij de grond zit dat je al meer dan een week geen communicatiepoging doet ondanks de vele pogingen van ghost, vertel je echt gewoon een onzin excuus, ik heb alles namelijk meegelezen via de gestopte speler nuff-said (wisten we niks van trouwens), dus zie mij a.u.b niet aan voor een debiel, want we hebben echt alles gelezen hoeveel moeite jullie gedaan hebben om ons te laten helpen, totaal niks, noppes, nada.

Het zou je beter sieren om gewoon toe te geven dat je uit bent op de winst, en geen ruk geeft om de diplomatieke status met anderen.

Hou alsjeblieft op met deze onzinpraatjes van je, we waren offensief aan het pushen via jgrove en wilden daar ook spelers indrukken tegen drogba, maar oké toen waren we al genaaid, ik heb zelf persoonlijk volgens mij mijn hele E-provincie naar jou toe gestuurd als extra ondersteuning.

Geen idee of je wist dat we alles hebben meegelezen via co ops, maar dan weet je het bij deze, je kunt niet 7 dagen geen antwoord geven en dan de schuld op ons schuiven eh?

Cheers,

R
 

DeletedUser1635

Guest
Waar lees je dat ik jullie de schuld geeft?
De enige die iedereen loopt aftekaffen ben jij Ramsay...
Volgens mij heb ik geen deff van jouw gekregen btw. Plus of het jullie iets boeide dat wij verloren. Jullie gebruikten ons als buffer..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

drogba497

Challenge Accepted - 2017
....

Wtf?

Leuk voor je?

Komop @drogba497 , vecht terug dan, Rotte Clowns moet alles voor jou doen blijkbaar.

Grote bek, maar zelfs zonder een redelijk leger pak ik dorpen van je.

Goed gezien dat Rotte alles doet dit kan ik ook niet ontkennen ik zit namelijk lekker in amerika dus ik geniet lekker van mijn vakantie nu is rotte zo aardig om mijn acc te onderhouden.... Bij deze veel plezier en doe de groetjes aan je familie kusjes vanuit Amerika.
 

DeletedUser1422

Guest
Het geen ik vooral vreemd blijf vinden..... waarom heeft a2 nooit echt de aanval opgezocht toen wij tegen p bezig waren. Het had zo makkelijk kunnen zijn om onze hele stam te verdelen en in 2en te krijgen. Had een seroeus offencief gestart. Dat had p lucht gegeven en ook kans gegeven om terug in de aanval te gaan. Maar ipv daarvan konden we rustig blijven door gaan tegen p. En ja als ik naar mezelf heb ik puur om te pesten en niet om dorpen te pakken een aantal keer aanvallen verstuurd naar p. En ook daar zaten zeker edels tussen. Maar niet direct als doel dorpen te pakken gewoon om die mannen bezig te houden als afleiding zodat elders minder aandacht zou komen.
Maar ik ben overtuigd dat als a2 de aanval had gekozen. Maar dan ook echt vol voor de aanval was gegaan was deze wereld.heel anders gelopen. En waren er nu nog 3 actieve stammen waar het nog heel leuk had kunnen zijn. Want dan waren hood enco (sorry jongens) echt niet al overgestapt.

En aub houd het netjes. En zoals ramsey zegt maar helaas in mijn ogen te weinig doet HEB RESPECT VOOR ELKAAR.
 

DeletedUser1576

Guest
Waar lees je dat ik jullie de schuld geeft?
De enige die iedereen loopt aftekaffen ben jij Ramsay...
Volgens mij heb ik geen deff van jouw gekregen btw. Plus of het jullie iets boeide dat wij verloren. Jullie gebruikten ons als buffer..

De dorpen troepen die ik verloren heb om voor jou al die dorpen van azzandra te deffen tellen zeker ook niet :). Komt bij dat hij je ook nog van de co op af heeft getrapt wegens misbruik dus das pech prov def weg.

Hou gewoon op met al die flut excuses van je :).

'Het boeide jullie niks dat wij' 'Jullie hebben niet' , neen, feit is dat jullie gewoon geen moeite hebben gedaan om ons te betrekken ondanks meerdere verzoeken, we werden gewoon genegeerd, hier was ook een gesprek over onder de leiding.

We stuurden uit onszelf deff zonder vraag daarvoor, omdat jullie aan t verliezen waren lol, dat is wat een BG inhoud, alleen zonder instructies en verzoeken was er in woorden van ons 3 leiders 'echt geen doen aan zo'.

Ik heb echt precies gelezen dat er een week gewoon geen contact is gezocht vanuit jullie om ook maar iets te vermelden in de chat van de spelers die we voor jullie beschikbaar stelden.

1. Je zegt binnen 5 minuten een BG op en stapt over/werkt samen met de vijand.
2. Ineens komt iedereen van ROB bij ons liggen, dat betekend dat de edels al ruim liepen toen de BG nog stond, en dat dit al ruim (waarschijnlijk een week van tevoren) gepland was, dat is dus verraad.
3. Er was al minstens een week geen enkele moeite gedaan om onze spelers jullie te laten ondersteunen, nor was er reactie op toevoeging van meer spelers.

Zie je mij, jgrove en lancelot aan voor een stel debielen ofzo? We hadden al lang door dat jij en je piratenclub alleen maar uitwaren op de winst, het is alleen raar dat je het gewoon niet wilt toegeven hoe vies je te werk bent gegaan (of tenminste 1 van jullie) qua diplomatie en wereld vergooien.

Als je echt zo enorm trots was geweest, was je geen collaborateur, en ging je gewoon met ons vechtend ten onder, want als jullie verliezen, verliezen wij ook.

Dat heet leiderschap en respect voor de bondgenoten, iets dat jij nog moet leren.

PS: Ikku, we pakten ook gewoon dorpen en hadden sandokans (andere backstabber) al vernietigd qua troepen, we deden wat we konden met het materiaal dat we hadden, de helft van de stam lag aan de co op infuus.

-Ramsay
 

DeletedUser1422

Guest
Owh en voor ik het vergeet PEETERS zoals altijd top om ook deze wereld met je samen gespeeld.te hebben!
 

Peeters

Ervaren Lid
ik kan me iets inbeeld ... dat jullie gesmeekt hebben om naar ons te komen hoe bekijk je dat dan ? ...en nee hood zat toen nog niet bij ons
over dat deff versturen zou beetje zinloos geweest zijn denk ik ... hun front met ons was 15 keer groter dan die van jullie tegen ons
 

DeletedUser1576

Guest
ik kan me iets inbeeld ... dat jullie gesmeekt hebben om naar ons te komen hoe bekijk je dat dan ? ...en nee hood zat toen nog niet bij ons
over dat deff versturen zou beetje zinloos geweest zijn denk ik ... hun front met ons was 15 keer groter dan die van jullie tegen ons

Er was een chat met meerdere spelers die via internen bij jullie gegooid zou kunnen worden, purge besloot uit het niets te stoppen met interns, mrtimo had al wel langer plannetjes om ons in de rug te steken.

Echt, we zijn gewoon niet dom in de kop, en we hadden toegang tot vrijwel iedere co op, dus het is raar om te zeggen dat we niet wilden helpen.

Vraag naar def was er ook niet, geen instructies waarnaartoe, niks.

Het is niet erg dat het zo gegaan is in mijn visie, want zo is het de hele wereld al, maar verwijten gooien die feitelijk onjuist zijn trapt op de verkeerde teen.
 

Peeters

Ervaren Lid
ach je moet denken.... de juiste hebben gewonnen :D en hebben verdient hun kroontjes gekregen , de geen die er niet bij waren hebben ze niet verdient hé ... mss door vuil spel te spelen in tijden van lords ... was ook beetje verraad hé ...dus je hebt eigenlijk het voorbeeld gegeven :p
 

DeletedUser1576

Guest
ach je moet denken.... de juiste hebben gewonnen :D en hebben verdient hun kroontjes gekregen , de geen die er niet bij waren hebben ze niet verdient hé ... mss door vuil spel te spelen in tijden van lords ... was ook beetje verraad hé ...dus je hebt eigenlijk het voorbeeld gegeven :p

Dat is wel een ander soort verraad denk ik zo, dat jullie toen iedereen in de stam namen is niet mijn fout en daar zijn jullie sterker uit gekomen, maar om een BG te verraden binnen 5 minuten met een feitelijk onjuist excuus geeft wel aan dat er gewoon geen respect tussen spelers in w13 was, tenminste niet vanuit het purge trio.

Kijk Peeters, ik heb toch ook gewoon toegegeven dat ik er lol in heb gehad om samen met jelmer, the geej team helemaal paranoid te maken?

Is het dan ook niet passend dat mighty hood even toegeeft dat zijn verraad alleen maar berustte op wereldwinst, en niet met andere excuus?

Het is ook niet onjuist in mijn ogen dat jullie hebben gewonnen, jullie waren gewoon veel actiever, maar de wereld had nog zoveel langer en zoveel leuker kunnen zijn gezien de plannen die op tafel lagen, maar helaas het zij zo.
 

Peeters

Ervaren Lid
kijk jij vond dit verraad blijkbaar niet zo erg , ik daar in tegen wel , heeft men spelvreugde doen helemaal aangetast en heb goede maatjes verloren toen door jou actie...(w.w , dancer , wolfke , kevinvde enz.. ) die de spelvreugde ook verloren , ik heb me gelukkig herpakt
dus waar jij licht over ga , ga ik dus iets minder licht over
, had jullie gerust ook de wereld winst gegunt maar dit punt + het feit dat je me verschillende keren hebt uitgescholden ... heeft er voor gezorgt dat ik het jou niet gunde , wat zeer jammer is voor jou stamgenoten want zij zijn mee gestraft door deze punten (was trouwens niet alleen zenne heel de stam dacht er zo over)

verder heb ik ook geen problemen met je

maar jij zit nu te schreeuwen op hood & co omdat dit wel een erg verraad vind ... tja ...

zo vind iedereen wel iets zeker , ik heb me in iedergeval rot geamuzeerd op deze wereld alleen in die donkere periode wanneer jij je flink aant amuzeren was iets minder ... maar goed

mss komen we elkaar nog eens tegen op een nieuwe wereld en kunnen we met een propere lei beginnen
de vijanden van vandaag zijn morgen mss je stamgenoten ;)
 

DeletedUser1576

Guest
kijk jij vond dit verraad blijkbaar niet zo erg , ik daar in tegen wel , heeft men spelvreugde doen helemaal aangetast en heb goede maatjes verloren toen door jou actie...(w.w , dancer , wolfke , kevinvde enz.. ) die de spelvreugde ook verloren , ik heb me gelukkig herpakt
dus waar jij licht over ga , ga ik dus iets minder licht over
, had jullie gerust ook de wereld winst gegunt maar dit punt + het feit dat je me verschillende keren hebt uitgescholden ... heeft er voor gezorgt dat ik het jou niet gunde , wat zeer jammer is voor jou stamgenoten want zij zijn mee gestraft door deze punten (was trouwens niet alleen zenne heel de stam dacht er zo over)

verder heb ik ook geen problemen met je

maar jij zit nu te schreeuwen op hood & co omdat dit wel een erg verraad vind ... tja ...

zo vind iedereen wel iets zeker , ik heb me in iedergeval rot geamuzeerd op deze wereld alleen in die donkere periode wanneer jij je flink aant amuzeren was iets minder ... maar goed

mss komen we elkaar nog eens tegen op een nieuwe wereld en kunnen we met een propere lei beginnen
de vijanden van vandaag zijn morgen mss je stamgenoten ;)

Het grappige van dit alles, is dat het idee van mijn 'verraad' een idee van beide mijzelf en azzandra was, en dat je er nu 1 van de 2 erop aan zit te kijken, maar oké dat moet je zelf maar weten, ik heb volgens mij alleen de berichten doorgegeven, wat ermee gebeurd is weet ik weinig van, kreeg alleen de reacties van the geej team doorgestuurd, over de rest van je vrienden heb ik jelmer niet over gehoord.

Denk niet dat iemand van ons zich 'gestraft' voelt ofzo, heb netzoals met rotte wel eens een leuke woordenwisseling gehad met je, maar ik kan nu ook gewoon met hem door 1 deur.

De ingame haat van A2 richting ROB was al groter dan jij kunt bedenken, gewoon omdat de stam bestond uit leden die door jullie 'over lijken gaan' systeem slachtoffer zijn gevallen, haat is een uitstekende drive, waarom denk je dat zoveel leden hun account hebben verwijderd, en niet eens gevraagd hebben om te joinen.

Heb ook weinig issues met jou, heb je volgens mij niet uitgescholden of er moet een goede reden voor zijn geweest in mijn opinie? Zonder jou bij ROB was ROB zelf een stuk minder, erg irritant dat je ons bovenin er niet door liet, dus hebben we het eigenlijk te laat elders zitten zoeken, gezien dat je 1 van de enige bent die wel n echte strijd kan voeren.

Je zit volgens mij ook niet in de ROB leiding, dat kan ik niet begrijpen maar oké, ik kan niet die rekruutacties op jou schuiven denk ik zo, jij speelde tenminste wel met soldaten volgens mij.

Tevens schreeuw ik niet naar hood & co, maar ik zeg alleen dat het passend zou zijn als ze gewoon zouden toegeven dat ze ons opgeofferd hebben voor de winst.

Ik stop met de game, deze wereld heeft mij totaal geen stimulans gegeven om door te gaan, had een ander einde verwacht, een einde met eerlijke gevechten zonder achterkamertjes, en een einde met meer actieve spelers.

Had de game anders verwacht te zijn, had niet verwacht dat mensen zo makkelijk hun eer inleveren voor een paar idiote kronen, had verwacht dat mensen op het rood bij jullie gewoon doorgingen tot het einde, maar oké we weten hoe dat gegaan is, zonder die mes in de rug was ik door gegaan tot het einde.

-Ramsay
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Peeters

Ervaren Lid
mja we zullen dit maar als een complement beschouwen


"Heb ook weinig issues met jou, heb je volgens mij niet uitgescholden of er moet een goede reden voor zijn geweest in mijn opinie? Zonder jou bij ROB was ROB zelf een stuk minder, erg irritant dat je ons bovenin er niet door liet, dus hebben we het eigenlijk te laat elders zitten zoeken, gezien dat je 1 van de enige bent die wel n echte strijd kan voeren."

voor de rest wens ik je verder alles wat je wensen kan
 

DeletedUser1576

Guest
mja we zullen dit maar als een complement beschouwen


"Heb ook weinig issues met jou, heb je volgens mij niet uitgescholden of er moet een goede reden voor zijn geweest in mijn opinie? Zonder jou bij ROB was ROB zelf een stuk minder, erg irritant dat je ons bovenin er niet door liet, dus hebben we het eigenlijk te laat elders zitten zoeken, gezien dat je 1 van de enige bent die wel n echte strijd kan voeren."

voor de rest wens ik je verder alles wat je wensen kan

Dat kun je als een compliment beschouwen, of juist niet, gezien de opleiding van ROB volgens eigen leden wat aan de wensen overlaat.

Ik ben een man van feiten, niet van meningen :).

Met wensen komen we ook niet erg ver, maar het is een goede gedachte :p.

Toch fijn dat we elkaar iets lijken te begrijpen op het einde.

-R
 
Bovenaan