De Taverne: Juval

DeletedUser1340

Guest
Wanneer er goeie referenties zijn is er natuurlijk bijna altijd meer kans op slagen
 

DeletedUser

Guest
Wanneer er goeie referenties zijn is er natuurlijk bijna altijd meer kans op slagen
Ken er genoeg die misschien wel referenties kunnen overleggen maar hoe dat behaald is word dan wel angstvallig stil gehouden :)
 

DeletedUser

Guest
Daar word niets van stilgehouden toch, via de ODA ranglijst is daar wel een goede referentie mogelijk :)
Stel hé, is sta op de eerste plaats met ODA, mag ik dan ook anderen hun referentie afkraken gezien ik zelf een goede referentie heb? Ik citeer: "via de ODA ranglijst is daar wel een goede referentie mogelijk"
 

DeletedUser

Guest
Stel hé, is sta op de eerste plaats met ODA, mag ik dan ook anderen hun referentie afkraken gezien ik zelf een goede referentie heb? Ik citeer: "via de ODA ranglijst is daar wel een goede referentie mogelijk"
Wie jij wil afkraken is jouw eigen keuze toch
 

DeletedUser

Guest
Wie jij wil afkraken is jouw eigen keuze toch
Uiteraard, Juval is een vrij land. Echter ben ik niet zo van het afkraken door middel van cijfertjes (opscheppen met ODA ranglijst) maar meer van de in-game resultaten. Dit spel is trouwens nieuw voor mij, het forum ook dus ik vind dit allemaal wel wat spannend hoor.
 
Bovenaan