De Taverne: Igreja de Sao Roque

DeletedUser340

Guest
nou bingokiller, ik heb in w2 bij slepzz in de stam gezeten en dat beviel ons beide goed. nu zit ik in F-F en doe het daar prima al zeg ik het zelf. omdat we elkaar kennen hebben we nog regelmatig contact en van het een kwam het ander ;)
 

DeletedUser

Guest
waarom zou ik dat moeten weten ? ik zit niet in de leiding .....zou niet weten waarom ze bij jullie zouden rekruten ? zie er niks bijzonders bijzitten. in ieder geval niet iets wat mij interesseert

Wie ben jij eigenlijk op nl9? Onder welke naam kunnen we jouw "prestaties" vinden?

Jij moet wel een hele goeie speler zijn...
 

DeletedUser516

Guest
Wie ben jij eigenlijk op nl9? Onder welke naam kunnen we jouw "prestaties" vinden?

Jij moet wel een hele goeie speler zijn...

nee hoor ben geen goede speler , maar als je perse wilt weten wie ik ben ik speel met Beau Ter Ham. maak ik geen geheim van zoals iedereen op het algemeen forum weet. de meeste kennen mij wel ;) en het staat ook in me signature " w3 Beau Ter Ham "

maar ik kan je nu al zeggen in punten of ODA of ODD ranking zal je me nooit kunnen beoordelen , die fout maken de meeste ;) tribalwars draait later ook om taktiek en om organisatie heb je nu niks aan mischien , nu is het puntjes maken en oda maken , want dat denkt iedereen dat dat belangrijk is , maar dat is om op te scheppen hier op AF en dat hoef ik niet te doen , ze kennen me toch wel wie ik ben , ik heb dat niet nodig (hmm klink mischien wel arrogant of niet ? ach ja tis wel zo ) wereld 3 is me vaste wereld , verder alle werelden gestart en bij 10 tot 20 dorpen altijd ook weer gestopt en me dorpen weggegeven , zij het aan me stamgenoten , zij het aan een onbekend iemand. dus als je lief bent wie weet krijg je me dorpen wel ;)

weet je nu genoeg ? of moet ik nog meer opschepp....euh informatie over me zelf geven
 

DeletedUser

Guest
nee hoor ben geen goede speler , maar als je perse wilt weten wie ik ben ik speel met Beau Ter Ham. maak ik geen geheim van zoals iedereen op het algemeen forum weet. de meeste kennen mij wel ;) en het staat ook in me signature " w3 Beau Ter Ham "

maar ik kan je nu al zeggen in punten of ODA of ODD ranking zal je me nooit kunnen beoordelen , die fout maken de meeste ;) tribalwars draait later ook om taktiek en om organisatie heb je nu niks aan mischien , nu is het puntjes maken en oda maken , want dat denkt iedereen dat dat belangrijk is , maar dat is om op te scheppen hier op AF en dat hoef ik niet te doen , ze kennen me toch wel wie ik ben , ik heb dat niet nodig (hmm klink mischien wel arrogant of niet ? ach ja tis wel zo ) wereld 3 is me vaste wereld , verder alle werelden gestart en bij 10 tot 20 dorpen altijd ook weer gestopt en me dorpen weggegeven , zij het aan me stamgenoten , zij het aan een onbekend iemand. dus als je lief bent wie weet krijg je me dorpen wel ;)

weet je nu genoeg ? of moet ik nog meer opschepp....euh informatie over me zelf geven

Helaas hebben veel Dev spelers ineens prio op andere servers liggen. Raar dat jullie dan met zoveel bombarie hier komen binnen wandelen, volop oda gaan pakken zonder dat er iemand is die kon edelen en vervolgens afdruipen met de staart tussen de benen. Dat is idd wel een stukje "organisatie" die wij missen hoor ;)

En je zult vast een hele actieve "goede" speler zijn op w3, aangezien ik pas vanaf december speel kan ik daar zelf niet over oordelen...wat ik tot nu toe van jullie heb gezien is nml niks bijzonders. Ja een hoop praatjes, maar verder niks helaas. Hieruit concludeer ik dat jullie helaas te ver naast de schoentjes zijn gaan lopen. Zonde als je/jullie niks waar kan/ kunnen maken maar wel van alles gaan roepen. Beetje zielig bijna... ;)
 

DeletedUser664

Guest
Maar we hebben er ook wel een hoop lol om bij FF hoor :)

In de main provincie waar wij oorlog voeren ligt Lancelot die enkel gebruik maakt van kronen. Hij heeft al meerdere malen zijn legers terug gekocht die gesloopt werden om 6 uur 's morgens. Hij koopt bijna alles dat los en vast zit.
Hoe ervaren je ook bent, van zulke spelers kan je gewoon niet winnen.
Alweer een wijze les voor je als nieuweling :p
 

DeletedUser

Guest
Kronenspelets kunnen zeker aangepakt worden...vraag maar aan Stay-Calm

Die was zo kalm niet tegen mij een tijd geleden
 

DeletedUser516

Guest
Helaas hebben veel Dev spelers ineens prio op andere servers liggen. Raar dat jullie dan met zoveel bombarie hier komen binnen wandelen, volop oda gaan pakken zonder dat er iemand is die kon edelen en vervolgens afdruipen met de staart tussen de benen. Dat is idd wel een stukje "organisatie" die wij missen hoor ;)

En je zult vast een hele actieve "goede" speler zijn op w3, aangezien ik pas vanaf december speel kan ik daar zelf niet over oordelen...wat ik tot nu toe van jullie heb gezien is nml niks bijzonders. Ja een hoop praatjes, maar verder niks helaas. Hieruit concludeer ik dat jullie helaas te ver naast de schoentjes zijn gaan lopen. Zonde als je/jullie niks waar kan/ kunnen maken maar wel van alles gaan roepen. Beetje zielig bijna... ;)

zal dan tegen andere zijn , maar geloof niet dat ik veel bombarie heb gemaakt ? en mijn ODa zoals ik al zei zul je me nooit op kunnen beoordelen , ook de prio bij 1 wereld is normaal hoor , ja je kan wel twee werelden spelen , als het lekker loopt moet je dat zeker doen , maar als je al mijn andere werelden nakijkt dan zie je idd dat ik nooit meer dan 100.000 punten heb gehaald (dat is tussen de 10 en 20 dorpen) alleen op w3 heb ik dus meer punten dan die 100.000 idd .... dus weet niet over wie je het hebt , maar iig niet over mij :D en op w3 ben ik ook geen top speler , die tijd heb ik gehad , speel liever middenmoot en help mijn stamgenoten liever de top vast te houden , heb op tw 1 jarenlang in de top moeten spelen en dat kost zoveel tijd , daar heb ik ook geen zin meer in , dat jij nog fantiek bent snap ik als je net aan tw begint , zo was ik ook manneke :D
 

DeletedUser

Guest
zal dan tegen andere zijn , maar geloof niet dat ik veel bombarie heb gemaakt ? en mijn ODa zoals ik al zei zul je me nooit op kunnen beoordelen , ook de prio bij 1 wereld is normaal hoor , ja je kan wel twee werelden spelen , als het lekker loopt moet je dat zeker doen , maar als je al mijn andere werelden nakijkt dan zie je idd dat ik nooit meer dan 100.000 punten heb gehaald (dat is tussen de 10 en 20 dorpen) alleen op w3 heb ik dus meer punten dan die 100.000 idd .... dus weet niet over wie je het hebt , maar iig niet over mij :D


Daar heb je volkomen gelijk in, mijn excuses! Jij bent idd 1 van de weinigen die praatjes heeft
 

DeletedUser516

Guest
En ik heb jaren in de top van "Lords and Knights" gespeeld...als het begint te voelen als werken ipv spelen dan is het tijd om te stoppen.

ja idd ... moet wel leuk blijven ,de tijd van een wekker zetten om een edel te versturen , pfff gelukkig niet meer
 

DeletedUser1212

Guest
Wekkertje zetten voor TW, dat doe ik zeeeeeeeeeeeker wel eens haha
 

DeletedUser1212

Guest
Absoluut, je moet er wat voor over hebben he. Sommige kopen kronen, sommige zetten een wekkertje
 
Bovenaan