De Taverne: Igreja de Sao Roque

DeletedUser

Guest
Nah twee examens HAVO. Moet voor m'n reken examen eerst toetsen afmaken. (Examen is op 16 maart)
reken examen ...... nou reken er maar op dat je niet heel ver komt op w9 ......hahahahahaha .....


geintje eh :p ......
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stoppen er eigenlijk ook wel eens spelers omdat ze het allemaal te soft/makkelijk vinden gaan binnen hun stam? :rolleyes:

En ohja, wanneer kunnen we W10 verwachten? :D
 

DeletedUser

Guest
Vrienden, contacten, vijanden en alles wat daar tussenin zit van W9,

Via deze weg wil ik ook even m'n vertrek kenbaar maken bij F-F voordat er allerlei wilde verhalen de wereld in worden geholpen.

De reden van m'n vertrek is simpel, de manier van spelen staat mij totaal niet aan. Ik had een heel ander idee bij de oprichting van F-F en heb het zelf helaas zover laten komen. Goed voorbeeld is het aantal leden...mijn intenties waren een aanvallende stam creëeren die met opgeheven hoofd de strijd aangaan met andere stammen en de server zo levendig mogelijk proberen te houden. Missie mislukt, ik mag me aansluiten bij de rest vd stoppers en zal zeker in W10 onder dezelfde naam weer te vinden zijn ;)

Have fun all!

Dutch Sec
 

DeletedUser

Guest
Dudes er is een stam genaamd TSC en Rasta Rebel is een barb bedelaar, graaf moesta nam een ex lid in en Hilgo heeft een gestopte beginner geëdeld
 

DeletedUser888

Guest
Zal dit de eerste gesloten nederlandse wereld zijn?!

Stay tuned for the next episode of The Drama in the lost world of the irgreja de sao roque!
 
Bovenaan