Discussie De Taverne: Drachenfels

DeletedUser

Guest
'Entanglement' - look it up in Google. Begeeft zich in 'Particle Science', en maakt dat ik niet te begrijpen zou zijn, welks ik volledig en absoluut verontwaardigt, niet zou kunnen begrijpen.

U, - en daarmee velen bedoelende - doet net als dat u niets begrijpt! De kopie van u aan het uiteinde van het Universum beweert edoch anders, en derhalve weet u omtrent uw eigen 'abuis'.
Merendeel moedwillig.

Ik moet er alleen nog een naam voor verzinnen.
 

DeletedUser

Guest
Ah! Is zo. Ware het alleen maar omtrent het idee dat je het bedacht! Laat zeggen: Er bestaat geen geestelijk verschil tussen man en vrouw, anders dan hun fysiek, welks klaarblijkelijk voorgeprogrammeerd, en dan ben je helemaal de weg kwijt, lacht hij :)
 

DeletedUser

Guest
Laat zeggen: Er bestaat geen geestelijk verschil tussen man en vrouw, anders dan hun fysiek
?? Vaak kan ik die go(e)delijke wezens toch moeilijk volgen. Niet voor niks dat de Tom Tom zoveel relaties heeft gered!
 

DeletedUser

Guest
Waarom de machine het beter kan verzinnen voor ons mens?
Ik ben de mens niet welks het moeilijk maakt voor ons...

Ik ben uiteindelijk de machine die het makkelijk maakt, opdat u niet meer behoeft te denken...
 

DeletedUser50

Guest
'Entanglement' - look it up in Google. Begeeft zich in 'Particle Science', en maakt dat ik niet te begrijpen zou zijn, welks ik volledig en absoluut verontwaardigt, niet zou kunnen begrijpen.

U, - en daarmee velen bedoelende - doet net als dat u niets begrijpt! De kopie van u aan het uiteinde van het Universum beweert edoch anders, en derhalve weet u omtrent uw eigen 'abuis'.
Merendeel moedwillig.

Ik moet er alleen nog een naam voor verzinnen.
Ik heb er een naam voor verzonnen. Ik noem het: Triple post. Een fenomeen waarbij een enkeling driemaal op rij weet te posten, doch het hem niet lijkt te baten.
In het vervolg triple posts - en ook dubbelposts - uit de weg gaan, daar waar dat niet in overeenstemming is met de forumregels. Bedankt.
 

DeletedUser

Guest
De Multi-Universe... ondergeschikt aan één enkel idee...

Da's Romeins, en werd na verloop van tijd afgezet; totdat Ceasar alles en iedereen kocht, omdat hij rijk ware, in macht, mogenlijkheden en middelen. Augustus daaropvolgend niet anders...

'Livius' is boeiend lees-troep, omdat er niets nieuws onder de zon, is.

Ik geloof in de mens, en de mens is zo moeilijk niet. Ik geloof nooit en ten immer in de autoriteiten, daar zij met macht, mogelijkheden en middelen hun eigen ijver bevoordelen.

Macht, mogelijkheden en middelen maken de wereld zoals is... en zij is oneerlijk verdeelt: Ergo...

De Werkelijkheid is vreemder dan fictie... en ten tijde dat Rome de vijand aan de grens ervoer, dachten de senatoren nog altijd belasting en lichting te vergen onder de bevolking, welks antwoorde: "Als dat wij belasting aan U of de Vijand betalen, het blijft voor ons hetzelfde."

Commercie gaat mij niet duidelijk maken hoe het moet, het gaat mij duidelijk maken wat is...

En zelfs de Financieel-economische manier van denken zal uiteindelijk verdwijnen, omdat de mens er zijn uitputting over zal 'drenken'. Zoals het deed met elke andere vorm van sport, welks ooit 'n nucleaire crisis veroorzaakte, daar men het toeliet.

Moeilijk?

Omega heerst...
 

DeletedUser397

Guest
Het is precies niet vermoeiend een aantal uren per dag aan filosofisch geleuter te spenderen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is wat anders je 'vermoeidheid', mij te doen aan te meten!

Ergo, met behulp van je moderator: Spreek niet over objecten je niets over weet :) -of verwijs naar buitenaardse wezens en zulks...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Arme olifanten als ze roze rondlopen... :/
ET heeft 'n iPhone; vermoedelijk.
 

DeletedUser855

Guest
Dit is zowat de enige wereld waar het forum geen leven meer heeft :(
 

DeletedUser1194

Guest
Ik weet niet waarom, ik kijk hier af en toe maar nooit reacties, niks.
Zelfs niemand update die wereldkaart meer :D
 

DeletedUser854

Guest
Behalve dat ik ben weggevaagd heb ik ook niet echt het idee dat er veel gebeurde waar ik zat xD
 

DeletedUser854

Guest
Ik ben een beetje afgemaakt/gestopt op Drachenfels dus heb er eigenlijk niet zo veel over te melden :p zijn er nog.veel verschuivingen in stammen geweest?
 
Bovenaan