Discussie De Taverne: Drachenfels

DeletedUser

Guest
Speel op mijn eigen account??:0
Wilde je op bezoek komen dan? Ik zorg wel voor de koffie in het dorp met nog wat zwaardjes en speertjes als extra gebakje erbij

Er is maar een echte Riko. Kan je zo vinden hoor in de ranglijsten
Anderen met de naam Riko zijn slechte immitaties.


Riko
 

DeletedUser602

Guest
Met alle respect, ben je niet een beetje laat begonnen op deze wereld om nog lekker te kunnen meedraaien (in de top)?
 

DeletedUser397

Guest
of riko wil gewoon de underdog positie :p
check zen in-game stam eens
vermoed dat riko het type mercenary is, of ben ik mis? :p
 

DeletedUser

Guest
Nou dat weet ik zo net nog niet Shazza.
Vandaag gewoon 100 plekken gestegen op de wereld ranglijst.
Als ik zo doorga ben ik binnen 3 weken al eerste :)

Riko
 

DeletedUser

Guest
Haha tuurlijk jij wel! Ach hier geen stijging enkel troepen doodlopen op een buurman die huilie huilie doet bij een stam waar die net een dag bij zit pf kansloos
 

DeletedUser

Guest
Een groots heerser kent zich ook uit met zulke situaties.

Riko
 

DeletedUser861

Guest
Heeft er iemand eigenlijk een idee wanneer de co-op of vv hier actief wordt? Met de vakanties in het zicht zou dit wel aangenaam zijn.
 

DeletedUser50

Guest
Heeft er iemand eigenlijk een idee wanneer de co-op of vv hier actief wordt? Met de vakanties in het zicht zou dit wel aangenaam zijn.
Hier is helaas nog weinig over bekend. Wanneer er meer bekend is, zullen we dat hier op het forum bekend maken.
 

DeletedUser861

Guest
Zal dus een periode worden dat er veel accounts leeg vallen, werkt ook in het voordeel van de BB edelaars. Hebben ze weer gemakkelijke targets :(
 

DeletedUser

Guest
1+1=5 - Evenzozéér te begrijpen als 'Nano-Quantum', edoch: Niets minder waar, dan hetgeen vooralsnog niet bewezen, tegenover al hetgeen zich achter je rug afspeelt, middenin het in zichzelf gekeerde Universum, dat wellicht geen 'Unie' is, zal wezen, worden, noch gefabriceerd door Unilever, dat op 4 poten al grazende de wereld tracht te veroveren, met behulp van een logo en een bankrekening bij de Financiële wereld in z'n geheel, onderhevig aan 'Dark Energy', vermoedelijk het marketing-imago van een Duracell-bakkerij, met 'n enkele 'l' of 'l' meer of minder dan het getal '7', anderzijds omschreven als "Zeven", naar een procedé in de melk-industrie!

Ik bedoel: Wat is vijf, niets anders dan een aantal aan enen?
 

DeletedUser

Guest
Vind dat nogal een understatement o.o
Heb geen flauw idee waar hij het over heeft o.o
 

DeletedUser397

Guest
Precies alsof we met Geheimzinnige zijn 2e account te maken hebben ^^
 
Bovenaan