De leukste van het team

DeletedUser

Guest
Mutadee;n6793 zei:
Zeker een Belgen-Nederlanders kwestie. Wij Nederlanders zeggen 24/7 en Belgen zeggen 24/24.

Blijkt maar weer dat ze er niks van snappen daar in België :D.
 

DeletedUser126

Guest
Mutadee;n6793 zei:
Zeker een Belgen-Nederlanders kwestie. Wij Nederlanders zeggen 24/7 en Belgen zeggen 24/24.

Tijgertje;n6805 zei:
Blijkt maar weer dat ze er niks van snappen daar in België :D.

Wij zeggen ook 24/7, maar enkel als de winkel, het bedrijf, ... ook 7 dagen per week open is.
 

DeletedUser

Guest
Meggie;n6733 zei:
Vervelend:( Heb ik nou ook altijd. Had ik een keertje echte meiden kleren aan, niet een simpele spijkerbroek en een trui wat voor jongen en meisje kan, dachten ze dat ik een jongen was:(:(:( :mad:

Lol, maar dan faalt diegene toch ook wel gewoon die dat zegt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dit verdient een bumpje. Er zijn al een hoop actievelingen bij gekomen die ook hun favoriet moeten kiezen :D
 

DeletedUser476

Guest
Haha, ik heb wel eens een discussie gehad in een kroeg, iemand was ladderzat en geloofde niet dat ik een man ben, probleem van lang haar :p heb het wel vaker gehad dat mannen schrokken als ik me omdraaide :p Tegenwoordig heb ik gelukkig kort haar, gebeurt me dus niet meer. Daarbij heeft het 250€ voor het goede doel opgeleverd om het eraf te halen :p

On-topic: mijn stem gaat naar TCN! maar ik moet zeggen dat ik alle mods erg goed vind in wat ze doen :)
 

DeletedUser

Guest
Relax is tot nu toe wel de beste CM die ik ben tegengekomen op een innoforum. :eek:
 

DeletedUser50

Guest
Jaa, dit is belachelijk. Ik vind het niet eerlijk. Ik had eerst zelf ook op TCN gestemd, maar nu stem ik lekker op... op... weet ik niet. Op Relax, anders moet die weer huilen en moet die weer worden getroost enzo, das ook zoveel werk.
 

DeletedUser31

Guest
Na jullie een tijdje hier meegemaakt te hebben, staat Grey Worm voor mij toch wel op 1 :) En daarna komt TCN natuurlijk ;) deze 2 zijn voor mij de toppers... Maar zoals ripjack ooit al eens zijn, het zal vooral liggen aan het feit dat jullie veel mee kletsen en de andere veel met andere officiële taken bezig zijn ;)
 

DeletedUser19

Guest
Oeh, na mijn beslissende stem heeft er toch iemand de leiding genomen ^^.
 
Bovenaan