De leukste van het team

DeletedUser

Guest
Komen er trouwens nog nieuwe mods bij binnenkort? Of kunnen jullie handvol modjes al het werk momenteel aan?
 

DeletedUser50

Guest
Noleya;n6563 zei:
Valt me een beetje tegen hoor... mij een beetje inschatten als een dame :( Jullie zijn niet de eerste dus het went, I guess.

Gebeurt dat alleen op het forum, of ook daarbuiten? :p
 

DeletedUser

Guest
Grey Worm;n6579 zei:
Gebeurt dat alleen op het forum, of ook daarbuiten? :p


Pijnlijk, maar het is me één keer gebeurd. Ik werkte in een supermarkt en had lang krulhaar. Een oude vrouw wilde iets vragen en zei toen "Mag ik iets vragen mevrouw?" (note dat ze me alleen van de achterkant zag). Scarred me for life :(
 

DeletedUser126

Guest
Noleya;n6601 zei:
Pijnlijk, maar het is me één keer gebeurd. Ik werkte in een supermarkt en had lang krulhaar. Een oude vrouw wilde iets vragen en zei toen "Mag ik iets vragen mevrouw?" (note dat ze me alleen van de achterkant zag). Scarred me for life :(
 

DeletedUser6

Guest
Mutadee;n6567 zei:
Komen er trouwens nog nieuwe mods bij binnenkort? Of kunnen jullie handvol modjes al het werk momenteel aan?

Tot dusver komen de mods zelfs werk te kort. Anders hadden ze geen tijd voor dergelijke capriolen :p

Noleya;n6601 zei:
Pijnlijk, maar het is me één keer gebeurd. Ik werkte in een supermarkt en had lang krulhaar. Een oude vrouw wilde iets vragen en zei toen "Mag ik iets vragen mevrouw?" (note dat ze me alleen van de achterkant zag). Scarred me for life :(

Pijnlijk xD
 

DeletedUser126

Guest
Noleya is 24/24 online, logisch heeft hij tijd teveel voor zulke zaken... Hihi
 

DeletedUser242

Guest
Noleya;n6601 zei:
Pijnlijk, maar het is me één keer gebeurd. Ik werkte in een supermarkt en had lang krulhaar. Een oude vrouw wilde iets vragen en zei toen "Mag ik iets vragen mevrouw?" (note dat ze me alleen van de achterkant zag). Scarred me for life :(

Vervelend:( Heb ik nou ook altijd. Had ik een keertje echte meiden kleren aan, niet een simpele spijkerbroek en een trui wat voor jongen en meisje kan, dachten ze dat ik een jongen was:(:(:( :mad:
 

DeletedUser94

Guest
Meggie;n6733 zei:
Vervelend:( Heb ik nou ook altijd. Had ik een keertje echte meiden kleren aan, niet een simpele spijkerbroek en een trui wat voor jongen en meisje kan, dachten ze dat ik een jongen was:(:(:( :mad:

Mijn moeder heeft vrij kort haar en mijn haar was net iets langer dan normaal en qua lengte en gezicht lijken we ontzettend hard op elkaar.
Op een grijze woensdagochtend was ik met mijn vader de auto aan het wassen toen een vrouwelijke inwoner van onze straat wiens man net overleden was een babbeltje begon met mijn vader. Ik bleef verder kuisen aan de auto omdat ik de vrouw totaal niet kende. Toen de vrouw verder wou wandelen zei ze tegen me: "tot ziens mevrouw."


Veder gaat mijn stem in deze poll naar TNC!
 

DeletedUser126

Guest
Hier zeggen we ook wel eens 24/24. Bv. als we spreken over de McDonald's, die is 24/24 open :)
 
Bovenaan