Coop afschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1319

Guest
Daar weet jij volgens mij niet zo heel veel van.

@.Njord Heb ik jou naam genoemd ? Maar wie de schoen past trekt hem aan he. :)

Zoals Njord al zei. Zoek tw2stats er eens bij.... Dan zie je meteen dat je onzin uitkraamt. Njord en ik internen amper...

Ik snap het wel hoor, je hebt van ons verloren en nu probeer je ons zwart te maken. Wellicht kan je beter ingame ergens opnieuw gaan starten en daar jezelf bewijzen... En je naam op het forum aanpassen? Iedereen weet dat je noway bent. Praat exact hetzelfde ^^

En dan ontopic.. Door de co ops heb je als leiding van een stam mogelijkheden om leden te begeleiden en helpen. Max 9 is wat mij betreft prima.
 

DeletedUser1523

Guest
uhm #1 op Juval :)
En hop hop cv is top!

On topic dan te blijven, geen mening over de coop.
 

DeletedUser1095

Guest
Zelfde gezeik altijd :') Ik blijf het mooi vinden. Succes met je verdere gezeik Toverknots
 

DeletedUser1581

Guest
Zelfde gezeik altijd :') Ik blijf het mooi vinden. Succes met je verdere gezeik Toverknots
Jij moet helemaal je klep houden. Wat ben jij nou helemaal.
Jij heb zo wie zo nooit iets in te brengen.

@betty blue . Onzin jij als leiding maakt er misbruik van . En verliezen maakt mij geen moer uit. Maar wel als je er 9 coops bij nodig hebt.
Maar wat ik al zei dat valt allemaal onder samenwerking toch?
 

DeletedUser1095

Guest
Hahahaha Let the hate flow my dear,

Blijf vooral bewijzen waarom je niet serieus te nemen bent. you're true colors are shining
 

DeletedUser373

Guest
Ik ben zelf ook een voorstander van coop.
Maar kunnen we niet gewoon een regel aan het coop systeem toevoegen? Momenteel is het zo dat je dorpen na een periode van inactiviteit vanzelf 1 voor 1 in barbaar veranderen. Kunnen we dat met coop ook niet zo houden? Dus coop is toegestaan, je kan alles doen, behalve munten slaan. Maar wanneer de eigenaar van het account niet online komt zal de zelfde regel gelden, als in het geval dat er geen actieve coop aangesteld is. Geen idee of het mogelijk is, maar dit zou misbruik met inactieve accounts een stuk moeilijker maken..
 

DeletedUser

Guest
oh nee vreselijk plan want miljoenen accounts zijn niet 1 2 3 te internen dus dat zou echt vreselijk zijn voor frontaccounts of voor save zones. Dat haalt het hele nut van kerken/moraal dan ook in 1 klap weg. Gewoon wachten tot er iemand kapt. Nee echt niet.

Nogmaals de oplossing is heel simpel... of laat meer mensen toe op een account waardoor accounts langer actief kunnen blijven en dus de gameplay een stuk spannender. En dan kan je idd zeggen de boel langzaam bb worden het moment dat het onbemand word door zelf in te loggen dus niet coop. OF wat ik al eerder opperde een lock gooien op edels die gespendeerd zijn. Dus wel edels kunnen opmaken maar niet meer vrij komen wanneer de dorpen geinternd/overgenomen zijn.
 

DeletedUser373

Guest
Maar Shazza jij vindt het dus oke dat er werelden gewonnen worden door stammen waarbij de helft van de dorpen in handen zijn van inactieve spelers die in leven gehouden worden door een coop?
 

DeletedUser

Guest
En over welke werelden heb je het dan? Er zijn er maar 3 werelden gewonnen.. en van 2 weet ik zeker dat dta niet het geval was.
w3 en w4 zijn namelijk gewonnen door een zooi spelers binnen te harken en zo de laatste procenten tot overwinning te laten gaan. ( kort door de bocht he ) dus dan blijft w8 over en daar weet ik niets van. Dus dat mag je even uitleggen ;)

Daarnaast vind ik je vraag ook te zwart/wit. In eerste respons wil ik zeggen nee.. tuurlijk niet. Daar is Coop nooit bedoeld voor geweest... echter is het niet zo zwart wit.
Nogmaals ( ik val in herhaling ) het probleem ligt ook niet bij het coop hebben... maar aan het feit dat er A. te weinig spelers op deze servers zijn. B. kroonsysteem scheef zit C. Werelden als gevolg op, te lang duren. D. alle bugs en geen goed eindspel

DUS cirkeltje rond zit je dus met miljoenen accounts. Nou heb ik zelf gezien dat al heb je er in totaal 9 in je coop zitten er is geen persoon die ze alle 9 tegelijkertijd kan verdedigen. So de oplossing is dus ook samenwerken en zo eigenlijk relatief makkelijk die inactieve accounts afhandig maken door meerdere accounts via een massa aan te vallen.
Lukt dit niet dan ligt de fout dus bij jezelf of je stam.
Een stam is daar om samen te werken en werkt dit niet dan is je stam eigenlijk niets waard en moet je op zoek naar een andere. Of als ik deed heft in handen nemen en herorganiseren ( resultaat= wereld winnen )

Terug naar je vraag.. dan ja vind ik zeker oke. De wereld is niet gewonnen door inactieve accounts in leven te houden maar door samenwerking in de stam. Als een stam zoveel inactieve accounts weet te kunnen verdedigen tegen een actieve geduchte tegenstander dan hebben ze geen kronen verdiend maar een lintje.
 

DeletedUser1479

Guest
ben hier toch zeker wel tegen.
dat het naar 9 coops verlaagd is vind ik al kantjeboord. (als vind ik het wel een mooie getal:rolleyes:)

er zijn spelers die gewoon andere tijden online zijn dan doorsnee spelers, die krijgen vaak ochtend of nacht diensten via de coop functie.

als je allen maar 2 coops mag hebben, dan zit iedereen dus ''vol'' in coops.
je hebt goede spelers, je hebt minder goede spelers. dat betekend dat die minder goede de coop moet krijgen van een goede spelers, als deze bijv vol in het front ligt. maar dan heeft die ''goede'' speler alweer 1 coop vol, en kan er nog maar 1 krijgen.
je loopt op die manier vast. sommige spelers kunnen geen coop krijgen, want zijn al druk of minder actief.

je gaat geen mooi rondje krijgen dan. en krijg je ruzies binnen de stam.
 

DeletedUser1581

Guest
Maar Shazza jij vindt het dus oke dat er werelden gewonnen worden door stammen waarbij de helft van de dorpen in handen zijn van inactieve spelers die in leven gehouden worden door een coop?

Ja dat vind zij oke. Kan er een heel verhaal omheen komen maar dat kan je zo aan de kant schuiven.
Waar het omgaat is dat als spelers stoppen hun account door co's in stand worden gehouden. Een verkapte vorm van multi accounts dus.
Meer of minder is het niet. Niet meer spelen is wat mij betreft binnen 4 weken Barbaar. En dan is het aan inno om meer spelers te trekken.
Mss ook wel eens leuk nieuwe personen tegen te komen ipv steeds dezelfde.
Maar ik raad mensen tw2 igg niet aan.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
oh nee vreselijk plan want miljoenen accounts zijn niet 1 2 3 te internen dus dat zou echt vreselijk zijn voor frontaccounts of voor save zones. Dat haalt het hele nut van kerken/moraal dan ook in 1 klap weg. Gewoon wachten tot er iemand kapt. Nee echt niet.

Nogmaals de oplossing is heel simpel... of laat meer mensen toe op een account waardoor accounts langer actief kunnen blijven en dus de gameplay een stuk spannender. En dan kan je idd zeggen de boel langzaam bb worden het moment dat het onbemand word door zelf in te loggen dus niet coop. OF wat ik al eerder opperde een lock gooien op edels die gespendeerd zijn. Dus wel edels kunnen opmaken maar niet meer vrij komen wanneer de dorpen geinternd/overgenomen zijn.

Misschien moeten ze eerst eens meemaken wat er bij komt kijken als een aantal accounts van in de miljoen punten stoppen vooraleer ze het begrijpen shazza :eek:
 

DeletedUser373

Guest
Misschien moeten ze eerst eens meemaken wat er bij komt kijken als een aantal accounts van in de miljoen punten stoppen vooraleer ze het begrijpen shazza :eek:
Ik heb dat vaker meegemaakt hoor! :)
Heeft inderdaad grote gevolgen, maar dat heb ik dan toch liever. Neem bijvoorbeeld onze stam op wereld 10 erbij. We lijken de wereld te gaan winnen, maar er zijn nog zeker 10 spelers aanwezig die al maanden niets gedaan hebben, waar niets mee gebeurd. En dat is in elke grote stam zo, daar ben ik van overtuigd
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dan snap je toch ook dat dat niet zo gemakkelijk te verwerken is, vooral omdat anderen ook niet altijd een edel surplus van 50+ hebben klaarstaan. Op w9 zijn we ook al tijden bezig om alles weg te werken maar zit gewoon veel tijd in :p
 

DeletedUser373

Guest
Dan snap je toch ook dat dat niet zo gemakkelijk te verwerken is, vooral omdat anderen ook niet altijd een edel surplus van 50+ hebben klaarstaan. Op w9 zijn we ook al tijden bezig om alles weg te werken maar zit gewoon veel tijd in :p
Ja, dat snap ik zeker. En ik ben er ook zeker voor het gebruik van coop en de voordelen daarvan. Ik vind het ook prima om de coop te gebruiken om inactieve spelers weg te werken. Wat ik niet leuk vind, is dat inactieve accounts door middel van coop nog tijden in leven gehouden worden, terwijl er niets mee gebeurd.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Snap dat het vervelend kan zijn, anderzijds zijn er ook genoeg factoren wat dat kan veroorzaken. En dan nog liever dat er niets mee gebeurd dan dat het nog gebruikt word om te edelen :p
 

DeletedUser1581

Guest
Snap dat het vervelend kan zijn, anderzijds zijn er ook genoeg factoren wat dat kan veroorzaken. En dan nog liever dat er niets mee gebeurd dan dat het nog gebruikt word om te edelen :p
Welke factoren dan ? Niet meer spelen is niet meer spelen. Dus Barbaar....
 

DeletedUser1479

Guest
ze worden vaak in leven gehouden omdat niemand ze wil internen, zonde van de edels.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Of wat dacht je van een account dat midden in vijandelijk gebied ligt? dat gaat lang duren hoor ;)
 

DeletedUser1479

Guest
als ie binnen 4 weken op bb komen, dan is het een grote klap voor de hele wereld. dan kunnen de rollen opeens zo omdraaien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan