Coop afschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1581

Guest
als ie binnen 4 weken op bb komen, dan is het een grote klap voor de hele wereld. dan kunnen de rollen opeens zo omdraaien

Geweldig toch ? Dan moet men er in ieder geval weer wat voor doen. Maar het gaat wss toch niets worden want het moet allemaal op de makkelijke manier he ;(
 

DeletedUser789

Guest

Gewoon in een periode van 30 dagen, waar het coop aan het eind van de 30 dagen geannuleerd. Dit betekent inactieve accounts zullen moeten worden gegeten en voorkomt coop misbruik als de speler lsoe hun hokken aan het einde van de maand, om een manier om dit iets te vinden zou moeten worden gedaan over de afkoelperiode bij het wisselen van hokken als aan het eind van elke maand je zou moeten een week wachten alvorens opnieuw instellen van een coop.
30 dagen limiet = 30 dagen multiple-accounts

dit heb ik gelezen op de Engelse form
wel een goed idee vind ik
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017

Gewoon in een periode van 30 dagen, waar het coop aan het eind van de 30 dagen geannuleerd. Dit betekent inactieve accounts zullen moeten worden gegeten en voorkomt coop misbruik als de speler lsoe hun hokken aan het einde van de maand, om een manier om dit iets te vinden zou moeten worden gedaan over de afkoelperiode bij het wisselen van hokken als aan het eind van elke maand je zou moeten een week wachten alvorens opnieuw instellen van een coop.
30 dagen limiet = 30 dagen multiple-accounts

dit heb ik gelezen op de Engelse form
wel een goed idee vind ik
Dat zou ook betekenen dat je weer 7 dagen moet wachten tot je weer een nieuwe coop kan instellen en de actieve spelers hier onder lijden....
 

DeletedUser19

Guest
Kunnen jullie als jullie een idee hebben aub een nieuw topic aanmaken en niet zitten graven in het archief. Dit is niet overzichtelijk. Een nieuw topic is duidelijker, ordelijker en gewoon aangenamer voor ons, forummods.

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan