Discussie Coop abuse

DeletedUser1935

Guest
@mela maar dan is AoS helemaal klaar met spelen
want Kevinvde Legendhero en Welofniet zouden dan vrijwel inactief zijn ;)
 

DeletedUser2095

Guest
de optie voor een mod om bij inbreuken alle coops van de betrokken spelers te verwijderen zou ik wel overwegen
direct ban is ook zwaar, gezien de spelersbase tegenwoordig
 

DeletedUser1935

Guest
Nah gewoon meteen ban voor de misbruiker
dan zijn de co-ops ook weg
 

DeletedUser2238

Guest
Vraagje :

Is het nu al duidelijk wat een coop al dan niet wel/mag doen , en bestaan er nu daarvoor 'straffen' indien het zou gaan om misbruik
 

DeletedUser1850

Guest
coop misbruik kan je heel ruim zien denk ik.
moest de acc eigenaar nu zeggen dat hij af en toe online komt en zegt tegen zijn coops dat ze carte blach
ik heb ooit een lijst gehad op de pc hier wat er wel en niet mee mag, maar die heeft de man des huizes van de pc gegooid :p
 

Stressix

Casual Lid
Ik persoonlijk vind het co-op systeem wel een uitkomst en denk dat dit wel moet blijven bestaan, alleen ik ben ook wel van mening dat de handelingen die een co-op kan doen beperkt moet worden.
- co-op kan gebouwen aanzetten en eenheden trainen.
- co-op kan de eenheden alleen gebruiken voor defensieve en niet voor offensieve doeleinden
- co-op kan nu al geen munten slaan en moet ook geen edels meer kunnen aanzetten en of gebruiken
- zodra een eigenaar van account drie weken( normale tijdsduur vakantie) niet meer online is geweest zou eigenlijk het co-op automatisch moeten worden beëindig!
 

DeletedUser1910

Guest
ben het daar zelf niet geheel mee eens, als mijn co en ik een massa aanval sturen vallen we vaak op elkaars acc aan (omdat we daar niet altijd zelf tijd voor hebben) idem met edels dus. dat is na mijn mening ook waar het co systeem voor is, om samenwerking te verbeteren. en niet louter om gebouwen en troepen aan te zetten..

het stuk dat na meer dan 3 weken afk te zijn je co's automatisch worden ben ik het wel mee eens.
 

Stressix

Casual Lid
Van wat ik mij kan herinneren is in het begin van tw2 het co-op systeem ontstaan om de spelers in de mogelijkheid te stellen dat er tijdens hun vakantie een medespeler hun account kon/kan beheren zodat ze wel bleven groeien. Het co-op is volgens mij ook destijds ook op verzoek van vele spelers geïmplementeerd in het spel omdat heel in het begin spelers elkaars wachtwoorden gaven om hun account te beheren. Met dien gevolge dat er veel spelers een ban kregen wegens multi account!
 

Stressix

Casual Lid
een gestopt account gebruiken via coop regeling zie ik ook als multi account :mad: er moete gedetailleerdco regels komen omtrend dit :( :( grrr

Daar ben ik het met je over eens, maar even voor de duidelijkheid, als je co-op bent van iemand kan je nooit met zekerheid zeggen of iemand nog online komt,, ook niet als je een pm stuur! Dus denk ik dat, als dit mogelijk is, dat het co-op automatisch wordt beeindigd als de eigenaar van het account na 3 weken niet meer online is geweest!
 

DeletedUser1850

Guest
Daar ben ik het met je over eens, maar even voor de duidelijkheid, als je co-op bent van iemand kan je nooit met zekerheid zeggen of iemand nog online komt,, ook niet als je een pm stuur! Dus denk ik dat, als dit mogelijk is, dat het co-op automatisch wordt beeindigd als de eigenaar van het account na 3 weken niet meer online is geweest!
hier kan je alleen actherkomen als je niet op de coo zijn account gaat en hij op een rood bolletje komt te staan in de stam (leiding kan dit zien)
 

DeletedUser2129

Guest
als co zou je enkel de troepen naar dorpen van die speler kunnen sturen ter bescherming van die dorpen. Enkel de gewone speler zou ze moeten naar andere spelers kunnen sturen voor bv os of een aanval zelf. Verder moet de co enkel de kazerne's etc kunnen laten draaien (maar dan nog zit je met het probleem van co-abuse).

hoe je het ook wil draaien en keren, met de huidige regels kun je altijd aan co abuse doen. en zoals ik het zie, zal je dat ook altijd kunnen zolang dat bestaat. Een co kunnen instellen is een goed onderdeel vh spel voor spelers die effe afk moeten of dergelijk. Enkel jammer dat er altijd spelers zijn die misbruik maken van dit.

En we mogen wel naar iedereen een vinger wijzen denk ik. ik ben er zeker van dat 85% van iedereen al ooit de troepen van een co voor zichzelf heeft gebruikt of om een cleartje te sturen of wat dan ook... Iedereen wijst naar iedereen maar vergeet soms zichzelf :)
 

danger008

Bekend Lid
een gestopt account gebruiken via coop regeling zie ik ook als multi account :mad: er moete gedetailleerdco regels komen omtrend dit :( :( grrr
zegt degene die wekenlang voor iemand speelt dorpen retaken troepen bij actieve spelers zet en na dat nog de dorpjes uit deelt aan een stam die hij uiteindelijk ook joint xD ( zeg zelf dat ik geen heilige ben hoor maar gun kon dit even niet laten haha)
 

DeletedUser1850

Guest
haha ik heb niks verkeerds gedaan, dit is wat jullie ervan maken :p
 

DeletedUser1850

Guest
en nee klopt jij bent zeker niet een heilige dus je hebt niks over mij te zegge, noob
 

DeletedUser2012

Guest
Was jij het niet die me vandaag nog zelf heeft verteld( niet dat dat nodig was ) een inactieve account zen clears ( op maat gemaakt met allemaal 1k ram voor men muur plat te krijgen om zen zerks eindelijk eens te gebruiken) voor 'eigen profijt' te hebben misbruikt? ZzzZzZZZ
 

Davidsen11

Nieuwerd
Dit weekend hebben we zowaar een bijeenkomst waarbij wij ook dingen kunnen bespreken met Inno. Ik zal proberen in elk geval de punten m.b.t. coop en pushing hierbij mee te nemen en hopelijk heb ik na dit weekend voor jullie meer antwoorden (garantie tot de deur...)..

We zijn al weer even verder, maar enig update hierover?
 
Bovenaan